#26 Skrevet April 4, 2009 Da blir det ei ukes ferie i norges nordlige halvdel ser det ut som. Kunna ikke passet bedre med ferie heller. Jeg går ut i ferie uka før treffet :DHåper bare S2`en holder en reise på ca 200mil + banekjøring da:p Kjipt å stå igjen der oppe ivertfall: rolleyes Kjempebra jobba folkens:) Ska hjelpe dej at sku ombord bilen på hurtigruta. Passer aldeles utmerket før min del også, mitt i ferien:) Da er vi to fra sula som er klar da Ole. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 4, 2009 Kjempehonnør til de som endelig har klart å dra dette i land, Datoen er allerede markert i kalenderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 4, 2009 KOMMER !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 4, 2009 Dette er den helgen jeg begynner ferie Skal sjekke når pappa har leid sommerhuset i Danmark. Ikke umulig at jeg tar meg turen iallfall!! Kjempe honnør til de 3 lokallagene som har gått sammen og fått dratt dette i land Hadde vært utrolig kult med rekord oppmøte og penger i kassen både til klubben (som legger ut) og overskudd til lokallagene i etterkant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 4, 2009 Ùtrolig bra at dette kommer i boks! Jeg SKAL på treffet uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 4, 2009 For kjøring på banen gjelder vegtrafikkloven, det vil blant annet si at det ikke er tillatt å kjøre i hastigheter over 80 km/t, jf. vegtrafikkloven §6. WTF??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 4, 2009 For kjøring på banen gjelder vegtrafikkloven, det vil blant annet si at det ikke er tillatt å kjøre i hastigheter over 80 km/t, jf. vegtrafikkloven §6. WTF??? Dette gjelder på samtlige slike "banetreff" (Eller kjøretrening som det egentlig heter ), også gatebil. Hvis onkel blå står med Laserkontroll kan de i teorien huke inn alle som kjører over 80, men kan ikke huske at det har skjedd noen gang og sannsynligvis skjer det ikke heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 4, 2009 1,5mil nord for Mo I Rana. Ok. Kan jo bli en arti tur det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 5, 2009 Kjempe bra gutta! Akkurat 50mil på metern fra meg til baneområdet, og det er jo kortere enn til Rudskogen så Stiller nesten garantert:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 5, 2009 Dette gjelder på samtlige slike "banetreff" (Eller kjøretrening som det egentlig heter ), også gatebil. Hvis onkel blå står med Laserkontroll kan de i teorien huke inn alle som kjører over 80, men kan ikke huske at det har skjedd noen gang og sannsynligvis skjer det ikke heller.. Kommer nok aldri til å skje siden dette er et "fri" område for å ha kjøretrening på. Men er også dette som gjør at vi kan kjøre med prøveskilt så lenge dem er utstedd for å gjelde banen. Er bare å si utreise sted - ACR Mo i ranan- retur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 5, 2009 Kommer nok aldri til å skje siden dette er et "fri" område for å ha kjøretrening på. Men er også dette som gjør at vi kan kjøre med prøveskilt så lenge dem er utstedd for å gjelde banen. Er bare å si utreise sted - ACR Mo i ranan- retur Får man prøveskilter på slikt grunnlag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 5, 2009 Stiller opp:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 5, 2009 Å lykke! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 5, 2009 Får man prøveskilter på slikt grunnlag? det går faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 6, 2009 Da blir det ei ukes ferie i norges nordlige halvdel ser det ut som. Dette er faktisk i den sørlige halvdelen av Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 6, 2009 Dette er faktisk i den sørlige halvdelen av Norge Pirkepirke:p Faen da. Så jeg kommer ikke til nordnorge altså ved å kjøre til Mo I Rana?Men den nordligste delen av den sørlige halvdel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 6, 2009 Blir nok en tur oppover på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 6, 2009 Dette er faktisk i den sørlige halvdelen av Norge Feil der. Mosjøen som er 8,5 mil eller noe sørom Mo i Rana er midt i norge, altså er vel Mo i Rana i den nordre halvdelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 7, 2009 (endret) Send gjerne noen konkrete spørsmål til meg på PM om dere har noen. Så kan jeg samle opp å spørre litt om slike sære ting PS. Tror faktisk det lar seg gjøre å kjøre med prøvekjennemerker der oppe. Skal selvfølgelig få dette endelig bekreftet. Men slik som jeg tolker kontrakten er det mulig tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 7, 2009 Konge Nå er det bare å få klar RS2`n så kommer jeg garantert! Jeg har feie og skal ingenplass... Men når fikk jeg jaggu reisemål for den helga gitt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 7, 2009 Det blir kjørt med prøveskilt der på alle andre treff, så det går sikkert bra denne gangen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 7, 2009 bra at det blir treff på ACR......:)kommer jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 8, 2009 Æ E ME 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet April 8, 2009 jeg kommer også legge ferie hjem iår. så da passer det fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet April 10, 2009 Endelig, konge bra! Hyggelig å se at dere har nok folk til å arrangere også. Ser iallefall slik ut når det ikke er spurt noen plass etter hjelp/frivillige... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...