VACN @ ACR 18 og 19 Juli 2009

Anbefalte innlegg

Faen..Da MÅ jeg jo få bilen i orden til juli..:D Regner med det blir felleskjøring fra oslo området? Sist jeg var der kjørte jeg en 96mod 318ia cab med ødelagt lambda..gikk ikke så grusomt fort men bilen var stiv som fy så hadde vel omtrent lik fart rundt hele banen:P Og syns ikke dekkene ble noe spesielt slitt heller etter noen timer kjøring. Så en helg klarer man vel med gode dekk i utgangspunktet:)

 

Er en sinnsykt morsom bane å kjøre på ihvertfall:) Blir spennende å ratte en 2.000kg tung bil denne gangen^^,

 

Hvordan er det med overnatting? Blir det satt opp camp på plassen eller er det likt som andre treff at vi må ordne hotell/camping selv rundt området?

 

Blir en stor camp inne på området. Dem som har lyst å ligge på hotell i Mo i Rana kan selvfølgelig gjøre det.

 

Kommer mer info om alt etter 17. mai:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vel kanskje laget "kolonne kjøring" oppover da? Helt sikkert mange fra trøndelag og lenger sør som ska oppover, så hadde vært morsomt hvis folk hadde kjørt i lag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Priser ACR :

 

Priser:

  • 400 kr for banekjøring hele helgen
  • 100 kr for utstilling hele helgen
  • 100 kr inngang hele helgen
  • 100 kr for overnatting fra lørdag til søndag (Det vil også være mulig å komme Fredagen seff)
  • 800 kr for en pit boks (Må også betale 400 kr for banekjøring)
  • 2000 kr for en stand plass for bedrifter. (Aktuelle bedrifter må gjerne betale masse mere om trangen skulle være til stede)

 

PS. Vi kommer ikke til å ha annen bet. muligheter enn sedler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anngående pit bokser : Her vil det også være mulig å ha bilen innelåst om natta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anngående pit bokser : Her vil det også være mulig å ha bilen innelåst om natta

 

Er vel åpen løsning i alle pitboksene tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir andre klubber invitert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir andre klubber invitert?

 

Nei dette er kun et VACN treff:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende bra priser må jeg si! Dette lukter det suksess av!

 

Hjertet gleder seg stort!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får satse på at det kommer mye folk så vi kanskje får inn litt penger til å ha noe slikt til neste år også? Det er vel ikke akkurat gratis å få lånt hele anlegget der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel åpen løsning i alle pitboksene tror jeg

 

Nei, det er port inn mot banen og dør med lås ut mot området på alle pitboksene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får satse på at det kommer mye folk så vi kanskje får inn litt penger til å ha noe slikt til neste år også? Det er vel ikke akkurat gratis å få lånt hele anlegget der..

 

Hei.

 

Ja, det er ett viktig poeng. Uten å skulle legge alt for mye press på medlemmene, så vil jeg si at nå gjelder det å kjenne sin besøkelsestid. Dette er noe vi så vidt på håret fikk til.

 

Blir det ett taps prosjekt så er vel sjansen liten for at vi prøver igjen.

Blir det derimot en suksess, noe jeg håper det blir, så kan det fort hende at dette blir like "spikra" som Hovedtreffene.

 

Imponerende bra priser må jeg si! Dette lukter det suksess av!

 

Hjertet gleder seg stort!!!

 

Ja, tanken var å ikke skremme bort folk pga priser iallefall. Og seff hele sedler, da cash is king, og eneste gangbare valuta for betaling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra. Satser på suksee :)

 

Jeg stemmer for at vi avtaler møtepunkter underveis for de av oss som kommer sør fra slik at vi kan kjør samlet i kolonne opp til ACR. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er muligheten for forhåndsbetaling kommet. Se første post!

 

Oppfordrer alle til å gjøre dette da det går raskere i innsjekk og vi slipper å ha mye løspenger liggende under treffet!

Skal du overnatte fra fredagen til lørdag så må du forhåndsbetale!

 

Har du noen spm angående forhåndsbetaling send en PM til meg eller Helge eller spør her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg vet ikke om det er meg eller om det er flere her som lurer, men hva er adressen til ACR? eventuelt et kart som viser hvor det er. Jeg liker å ha lagt inn på gps-en hvor jeg skal mtp tid, avstand og for å slippe rot for å finne frem.

 

Så hvis noen kunne lagt ut adressen/kart på første siden her så hadde det vert fint. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt Storforshei, det er nærmeste sentrum 500 meter unna. Du kan ikke unngå å finne det forøvrig, det er godt skiltet og avkjøringen er rett fra E6en så det er egentlig bare å følge den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor strenge er dere på dette med lekkasjer? Min drypper et par dråper olje av og til fra returen på turboen. Er det da NO-GO på banen? Jeg får faen ikke av de umbraco skruene som holder det orginale retur røret på motoren. Så får ikke gjort så mye med det heller uten å ta ut motoren å få borra ut skruene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor strenge er dere på dette med lekkasjer? Min drypper et par dråper olje av og til fra returen på turboen. Er det da NO-GO på banen? Jeg får faen ikke av de umbraco skruene som holder det orginale retur røret på motoren. Så får ikke gjort så mye med det heller uten å ta ut motoren å få borra ut skruene..

Oljesøl er vell rimelig NO-GO ja. På sommertreffet måtte jeg ta motorvask pga et ørlite oljesøl ved bytte av filter før jeg kom igjennom teknisk.. Men i ditt tilfelle ville jeg vell anbefalt sikaflex ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem, nå har jeg bytta oljeretur og snubmount festet på motoren. Så nå har jeg lekkasjefri bil:) Må bare få spylt godt med avfettning å varmt vann under der nå så blir det som nytt:) Så jeg er klar til treff:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Priser ACR :

 

Priser:

  • 400 kr for banekjøring hele helgen
  • 100 kr for utstilling hele helgen
  • 100 kr inngang hele helgen
  • 100 kr for overnatting fra lørdag til søndag (Det vil også være mulig å komme Fredagen seff)
  • 800 kr for en pit boks (Må også betale 400 kr for banekjøring)
  • 2000 kr for en stand plass for bedrifter. (Aktuelle bedrifter må gjerne betale masse mere om trangen skulle være til stede)

 

PS. Vi kommer ikke til å ha annen bet. muligheter enn sedler!

 

Da er muligheten for forhåndsbetaling kommet. Se første post!

 

Oppfordrer alle til å gjøre dette da det går raskere i innsjekk og vi slipper å ha mye løspenger liggende under treffet!

Skal du overnatte fra fredagen til lørdag så må du forhåndsbetale!

 

Har du noen spm angående forhåndsbetaling send en PM til meg eller Helge eller spør her:)

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen til feriepenger og skattepengene kommer:)

 

Håper så mange som mulig benytter muligheten til å forhåndsbetale! Dette hjelper oss enormt med tanke på innsjekk til området, mindre kontanter som kan bli stjelt og det blir en egen kø for dere som har forhåndsbetalt slik at dere kommer inn fortere å får de beste plassene på området!

 

Bare litt over 1 mnd igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det mulighet for proveskilt på banen? kommer til å stille opp uannsett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det mulighet for proveskilt på banen? kommer til å stille opp uannsett.

 

Prøveskilt er tillatt ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja da har jeg skaffet meg en audi quattro så jeg håper jeg får den ferdig til treffet, kommer uansett om bilen er ferdig eller ikke !!!!

 

gleder meg sykt :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som står bak dette fortjener ros for å dra dette igang :tilber:

Samtidig er det folk/besøkende/betalende dere trenger, så jeg må nok ta meg en tur nordover for en gangs skyld.

Jeg har stor tro på at dette blir ett knall treff, og det frister med banekjøring på det som sies å være en av de beste banene i nord Europa!

Har stor tro på at Molde lokallag klarer å skrape sammen en gjeng på 4-5biler, så hadde vært morro å samkjørt med trønderbataljon for eksempel : smil :

Hvor lang er banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.