VACN @ ACR 18 og 19 Juli 2009

Anbefalte innlegg

Da blir det ei ukes ferie i norges nordlige halvdel ser det ut som. Kunna ikke passet bedre med ferie heller. Jeg går ut i ferie uka før treffet :D:D

Håper bare S2`en holder en reise på ca 200mil + banekjøring da:p Kjipt å stå igjen der oppe ivertfall: rolleyes

 

Kjempebra jobba folkens:)

 

Ska hjelpe dej at sku ombord bilen på hurtigruta. Passer aldeles utmerket før min del også, mitt i ferien:)

Da er vi to fra sula som er klar da Ole.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempehonnør til de som endelig har klart å dra dette i land, Datoen er allerede markert i kalenderen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er den helgen jeg begynner ferie : rolleyes Skal sjekke når pappa har leid sommerhuset i Danmark. Ikke umulig at jeg tar meg turen iallfall!!

 

Kjempe honnør til de 3 lokallagene som har gått sammen og fått dratt dette i land :tilber: Hadde vært utrolig kult med rekord oppmøte og penger i kassen både til klubben (som legger ut) og overskudd til lokallagene i etterkant :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ùtrolig bra at dette kommer i boks!: doggy : Jeg SKAL på treffet uansett! : rb :: gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek :

 

For kjøring på banen gjelder vegtrafikkloven, det vil blant annet si at det ikke er tillatt å kjøre i hastigheter over 80 km/t, jf. vegtrafikkloven §6.

 

WTF???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek :

 

For kjøring på banen gjelder vegtrafikkloven, det vil blant annet si at det ikke er tillatt å kjøre i hastigheter over 80 km/t, jf. vegtrafikkloven §6.

 

WTF???

 

Dette gjelder på samtlige slike "banetreff" (Eller kjøretrening som det egentlig heter ;)), også gatebil. Hvis onkel blå står med Laserkontroll kan de i teorien huke inn alle som kjører over 80, men kan ikke huske at det har skjedd noen gang og sannsynligvis skjer det ikke heller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1,5mil nord for Mo I Rana.

 

Ok. Kan jo bli en arti tur det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra gutta! Akkurat 50mil på metern fra meg til baneområdet, og det er jo kortere enn til Rudskogen så:P

 

Stiller nesten garantert:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gjelder på samtlige slike "banetreff" (Eller kjøretrening som det egentlig heter ;)), også gatebil. Hvis onkel blå står med Laserkontroll kan de i teorien huke inn alle som kjører over 80, men kan ikke huske at det har skjedd noen gang og sannsynligvis skjer det ikke heller..

 

 

Kommer nok aldri til å skje siden dette er et "fri" område for å ha kjøretrening på. Men er også dette som gjør at vi kan kjøre med prøveskilt så lenge dem er utstedd for å gjelde banen. Er bare å si utreise sted - ACR Mo i ranan- retur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok aldri til å skje siden dette er et "fri" område for å ha kjøretrening på. Men er også dette som gjør at vi kan kjøre med prøveskilt så lenge dem er utstedd for å gjelde banen. Er bare å si utreise sted - ACR Mo i ranan- retur

 

Får man prøveskilter på slikt grunnlag?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man prøveskilter på slikt grunnlag?: klø :

 

det går faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det ei ukes ferie i norges nordlige halvdel ser det ut som.

 

Dette er faktisk i den sørlige halvdelen av Norge : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er faktisk i den sørlige halvdelen av Norge : vinke :

 

Pirkepirke:p

Faen da. Så jeg kommer ikke til nordnorge altså ved å kjøre til Mo I Rana?Men den nordligste delen av den sørlige halvdel?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en tur oppover på dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er faktisk i den sørlige halvdelen av Norge : vinke :
Feil der. Mosjøen som er 8,5 mil eller noe sørom Mo i Rana er midt i norge, altså er vel Mo i Rana i den nordre halvdelen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send gjerne noen konkrete spørsmål til meg på PM om dere har noen. Så kan jeg samle opp å spørre litt om slike sære ting :)

 

PS. Tror faktisk det lar seg gjøre å kjøre med prøvekjennemerker der oppe. Skal selvfølgelig få dette endelig bekreftet. Men slik som jeg tolker kontrakten er det mulig tror jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge :tilber:

 

Nå er det bare å få klar RS2`n så kommer jeg garantert! Jeg har feie og skal ingenplass... Men når fikk jeg jaggu reisemål for den helga gitt!!!

 

:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir kjørt med prøveskilt der på alle andre treff, så det går sikkert bra denne gangen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra at det blir treff på ACR......:)kommer jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer også :)

 

legge ferie hjem iår. så da passer det fint

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig, konge bra!

 

Hyggelig å se at dere har nok folk til å arrangere også. :) Ser iallefall slik ut når det ikke er spurt noen plass etter hjelp/frivillige...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.