VACN @ ACR 18 og 19 Juli 2009

Anbefalte innlegg

Det blir ikke mulighet for og betale for overnatting når vi kommer dit? Usikker på om det blir camping eller hos en kompis som bor i Mo i rana

 

Jo man kan selvfølgelig betale der oppe:) Ingen stress det.

 

Men vi har egentlig ikke banen/området før Lørdagsmorgen, så visst man skal ligge over fra fredag til lørdag så må man forhåndsbetale, dette har litt med sikkerhet og risiko. Innslipp til området stenger iløpet av natten ca 0200. Da må alle som kommer etter dette vente til portene åpnes igjen kl 0800.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville bare minne på at alle som skal kjøre på banen må selvfølgelig bruke hjelm!

funny-helmet.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg og omsider betalt :) 500kr :) Gleder meg som en unge! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil også minne på til de som kommer på Fredag: Vi stenger portene ca 0200 natt til lørdag. Å alle som skal inn på området må ha forhåndsbetalt. Er dere 5 stk i ei campingvogn skal fortsatt alle betale 100kr for overnatting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil også minne på til de som kommer på Fredag: Vi stenger portene ca 0200 natt til lørdag. Å alle som skal inn på området må ha forhåndsbetalt. Er dere 5 stk i ei campingvogn skal fortsatt alle betale 100kr for overnatting.

 

Er det 100,- uansett alder. Ikke får å være kjip, men må vite det når man forhåndsbetaler.

 

Jeg har 3 barn som skal være med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 100,- uansett alder. Ikke får å være kjip, men må vite det når man forhåndsbetaler.

 

Jeg har 3 barn som skal være med.

 

Det er faktisk ikke noe vi har tenkt på:o

 

Kan vel si at egne barn under 16 år går gratis, høres det greit ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratis under 16 år høres ut som en bra deal spør du meg!: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

 

Da sjekka jeg litt opp med cæmping mulighetene etc. Og det er gress rundt go- cart banen som det kan teltes på. Og masse plass til bobil/campingvogn.

 

OBS: Skal det teltes på Go-Carten så skal telt være så langt unna asfalten som overhode mulig. Tror heller ikke det er spesielt populært at kjøretøy tuller seg ut på gresset ved gocarten og heller ikke på banen.

 

Sånn ellers er det også ganske streng straff for unødvendig børning, kjøring på gresset ved banen osv. Så akkurat det skal vi unngå.

 

Herregud så jeg gleder meg :)

 

EDIT/PS : Det går greit og komme fredag ettermiddag/kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også legge til at det går helt 100% greit å betale med kontanter på selve treffet.

 

Men vi tar ikke kort. Og vi kommer kanskje ikke til å klare å ha vekslepenger nok, så ta med dødsmye 100 ingser osv ;) Prøv i det minste å få den lokale handelstand til å forsyne dere med riktig antall penger :) Da slipper vi så mange veksleturer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er treffet åpent for de som ikke er club medlem, og har andre bilmerker og vil kjøre på banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere tar rikelig med bilder.

Har arbeidsvakt den uka dette skjer: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er treffet åpent for de som ikke er club medlem, og har andre bilmerker og vil kjøre på banen?

 

Dette treffet er kun for medlemer. Så skal du stille ut bilen eller kjøre på bane så må du være medlem. Andre bilmerker er ikke tillatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

 

Da sjekka jeg litt opp med cæmping mulighetene etc. Og det er gress rundt go- cart banen som det kan teltes på. Og masse plass til bobil/campingvogn.

 

OBS: Skal det teltes på Go-Carten så skal telt være så langt unna asfalten som overhode mulig. Tror heller ikke det er spesielt populært at kjøretøy tuller seg ut på gresset ved gocarten og heller ikke på banen.

 

Sånn ellers er det også ganske streng straff for unødvendig børning, kjøring på gresset ved banen osv. Så akkurat det skal vi unngå.

 

Herregud så jeg gleder meg :)

 

EDIT/PS : Det går greit og komme fredag ettermiddag/kveld.

 

 

 

Ang go-cart banen. Da jeg var på sommertreff på ACR i fjor parkerte vi bilene på gresset ved gocartbanen, mellom teltene.. ingen problemer det. Men selvfølgelig ingen burning og tull der. Er jo det vi har banen for til de som liker sånt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gled meg masse..e ganske ny her inne så eg vest ikke att det sku va treff der i helga..men no veit eg..jippi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På fredag blir det ny bil, så nå blir det treff.

Vi sees!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette treffet er kun for medlemer. Så skal du stille ut bilen eller kjøre på bane så må du være medlem. Andre bilmerker er ikke tillatt.

 

Går utifra at folk som ikke er medlemmer kan kommer å se på, samt mulighet for å få seg en runde eller to i pasasjersetet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går utifra at folk som ikke er medlemmer kan kommer å se på, samt mulighet for å få seg en runde eller to i pasasjersetet.

 

Ja selvfølgelig:) Alle kan komme å se på eller sitte på en runde eller 10:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å krible nå ja.

 

Meldt supert vær også.

 

Kom til å tenke på en ting. Det skulle vært sendt ut utkast av oppslag (eller oppslag) for å henge opp i de stille grender rundt omkring. Tenker det er endel som ikke har fått med seg dette. Det er vel det som har vært litt problemet med arr. generelt på ACR. Mange interesserte som går glipp av de tingene som foregår der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ben, er ikke du en kjapping i å mekk sammen no å henge opp inne hos dere da??? :)

Og oppe i saltdlen for eksempel?? ;)

 

ellers må man jo bare være flink å bruke jungeltelegrafen.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det være dekkomlegger på treffet? Kan ikke se det står noe sted i tråden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det være dekkomlegger på treffet? Kan ikke se det står noe sted i tråden....

 

Det tror jeg ikke. Har iallefall ikke hørt noe om at noen dekk firma har tenkt å ta turen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Har iallefall ikke hørt noe om at noen dekk firma har tenkt å ta turen

 

Noen som vet om det er noen dekksjapper i Mo? kjipt å gå tom for dekk : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk Partner (Mo Dekksenter AS)

Mellomvika 44, 8622 Mo i Rana

75 12 63 60

 

Dekklageret Helgeland AS

Ranenget 7, 8626 Mo i Rana

472 50 150

 

Dekkmann AS

Stigerplatået 9, 8626 Mo i Rana

75 19 89 50

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ben, er ikke du en kjapping i å mekk sammen no å henge opp inne hos dere da??? :)

Og oppe i saltdlen for eksempel?? ;)

 

ellers må man jo bare være flink å bruke jungeltelegrafen.. hehe

 

Jeg har slått på jungeltrommer siden det ble klart at det ble treff.

 

Har desverre ikke kapasitet til noe 'Posting' denne gangen. Fullbooket...

Nesten så det spøker for treffet. Vi får bare håpe det blir suksess uansett, slik at sånt kan fikses til neste gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har slått på jungeltrommer siden det ble klart at det ble treff.

 

Har desverre ikke kapasitet til noe 'Posting' denne gangen. Fullbooket...

Nesten så det spøker for treffet. Vi får bare håpe det blir suksess uansett, slik at sånt kan fikses til neste gang.

 

Spøker for treffet???? Neeei da, nu tulla du bare. Inge spøkelsa der, eller her :D

Du må nok bare møt opp du også. hehe

Sees på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.