VACN @ ACR 18 og 19 Juli 2009

Anbefalte innlegg

Motorbanen Driftsbygningen

Banelengde: 3.753 m Nettoareal: 943 m2

Banebredde: 11 - 13 m

Lengste rettstrekning: 493 m

Pitlane lengde: 725 m

Nivådifferanse: 31 m, fall 8.6%

Høyde over havet: 200 m

Asfalterte arealer: 48.400 m2

Grusfelt: 39.300 m2

Gressfelt: 63.300 m2

Depotområde totalt: 30.000 m2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som står bak dette fortjener ros for å dra dette igang :tilber:

Samtidig er det folk/besøkende/betalende dere trenger, så jeg må nok ta meg en tur nordover for en gangs skyld.

Jeg har stor tro på at dette blir ett knall treff, og det frister med banekjøring på det som sies å være en av de beste banene i nord Europa!

Har stor tro på at Molde lokallag klarer å skrape sammen en gjeng på 4-5biler, så hadde vært morro å samkjørt med trønderbataljon for eksempel : smil :

Hvor lang er banen?

 

Vi er jo noen fra Kristiansund som er med på arrangør siden her da. Så vi kan vel slå følge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har ej betalt før øvernattning, banekjøring og pit boks. Dragbil med henger er fiksa av Kim Salen som slår følge med mej. Kommer med Sverige/Norges første Mk4 R32 Turbo. Bare å skru litt til no:p og glede sei til ÅRETS TREFF!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi R4R kommer for egen maskin ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi R4R kommer for egen maskin ;)

 

Er en stund siden sist den bilen kom på treff for egen maskin vell? ;) Ble ikke noe sommertreff på meg, så nå er det ihvertfall helt sikkert at jeg kommer på klubbtreffet! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skipper sommertreff.no til fordel for klubb treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en stund siden sist den bilen kom på treff for egen maskin vell? ;) Ble ikke noe sommertreff på meg, så nå er det ihvertfall helt sikkert at jeg kommer på klubbtreffet! :)

 

det er vel en stund siden ja :P Nå er vi på hjemtur fra et kanon artig sommertreff, og gleder meg til neste tur nedover ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garanter. Har dere leid inn banemannskap?

isåfall blir det av meg dere får svartflaggene.. hehe

 

Håper jeg slipper å jobbe der, og får kjørt alle 70 einser hestene på banen litt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, banevakter, raceleader og sanitet er leid inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med tanke på at jeg skippa sommertreff pga været, så kommer jeg på dette : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på sommetreff i helga..Var bra det, men får virkelig håpe det blir bedre vær på klubbtreffet, for fy flate som det hølja ned utover lørdagen!

 

Gleder meg til klubbtreff nå ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel åpen løsning i alle pitboksene tror jeg

 

Sjekka dørene inn til pitlane i helga (under sommertreff). Var ingen av dørene som hadde nøkkel, men det er jo aldri noe problem under sommertreff... Så da burde det jo i alle fall ikke være noe problem under ett klubbtreff.

 

Vi er alle voksne nok til å bare se med øynene, og ikke måtte nævle på alt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil igjen bare minne på at til dette treffet har man muligheten til å forhåndsbetale. Du gjør oss en enorm tjeneste med dette, da det blir lettere med tanke på innslipp til området og at vi ikke har masse kontanter liggende under treffet.

 

Du forhåndsbetale visst du skal overnatte på campen fra fredag til lørdag!

 

Se første post, der står alt du trenger å vite:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke klasser blir det kjørt under utstillinga????

 

Hva med å lage en egen tråd hvor det kun er ren info, ikke masse kommentarer om "jeg kommer" inn i mellom....

Da er det jo lettere for alle å være sikker på at man har fått med seg all infoen, både fra arrangørens side og fra deltakeres side. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke klasser blir det kjørt under utstillinga????

 

Hva med å lage en egen tråd hvor det kun er ren info, ikke masse kommentarer om "jeg kommer" inn i mellom....

Da er det jo lettere for alle å være sikker på at man har fått med seg all infoen, både fra arrangørens side og fra deltakeres side. :)

 

Kommer snart en egen info på hovedsiden der det kun er info og program for helga+++:)

 

Vi gjør det veldig enkelt på treffet når det kommer til utstilling

 

1,2,3 plass til Audi og til vw. Enkleste er ofte det beste:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare spørre, hvorfor kun 1-3.plass??? Hvorfor ikke mer klasser slik som på de andre treffene????

Ref seneste Våler-treffet....

Synes jo det burde være likt uansett hvor treffet avholdes.... Er jo mange av oss her nord som ikke har mulighet til å kjøre til eks. Våler for ei helg, på samme måte som det er noen sør for tr.heim som ikke har anledning til å komme nordover til Mo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare spørre, hvorfor kun 1-3.plass??? Hvorfor ikke mer klasser slik som på de andre treffene????

Ref seneste Våler-treffet....

Synes jo det burde være likt uansett hvor treffet avholdes.... Er jo mange av oss her nord som ikke har mulighet til å kjøre til eks. Våler for ei helg, på samme måte som det er noen sør for tr.heim som ikke har anledning til å komme nordover til Mo...

 

Hei.

 

Dette er ett lokallagstreff. Og vi har minimalt med midler å rutte med. Så om det ikke skulle dukke opp noen sponsing på premiefronten så blir det nok uaktuelt i denne omgang.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er feriepengene kommet og skattepengene rett rundt hjørnet:)

 

Håper så mange som mulig kan forhåndsbetale!! Se første post!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er feriepengene kommet og skattepengene rett rundt hjørnet:)

 

Håper så mange som mulig kan forhåndsbetale!! Se første post!

 

sendte pm til helge for nesten ei veke siden ang pitboks og forhåndsbetaling mn har ikke fått noen bekreftelse på att dere har flere pitbokser?

kan du gi meg ett svar på det, så ska jeg me forhåndsbetale både for pitboks å banekjøring:)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har flere ledige pit bokser.

 

Beklager mangel på tilbakemelding : smil : (mas på meg, jeg har noen baller i lufta :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst jeg ikke husker helt feil så har vi ca 4 pit bokser igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke klasser blir det kjørt under utstillinga????

 

Hva med å lage en egen tråd hvor det kun er ren info, ikke masse kommentarer om "jeg kommer" inn i mellom....

Da er det jo lettere for alle å være sikker på at man har fått med seg all infoen, både fra arrangørens side og fra deltakeres side. :)

 

 

 

Kommer den tråden snart???

Burde jo ha vært gjort før forhåndsbetalingen går ut på....

 

Samt mer info om overnatting...

Hvordan skal man løse det hvis det er flere som skal overnatte i f.eks ei vogn til ett annet medlem???

Skal alle betale dere 100,- eller??

SYntes det virket som det stoppet litt opp her i forhold til informasjon... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer den tråden snart???

Burde jo ha vært gjort før forhåndsbetalingen går ut på....

 

Samt mer info om overnatting...

Hvordan skal man løse det hvis det er flere som skal overnatte i f.eks ei vogn til ett annet medlem???

Skal alle betale dere 100,- eller??

SYntes det virket som det stoppet litt opp her i forhold til informasjon... :)

 

Er helt enig at informasjonen stoppet litt opp.

 

Forhåndsbetalingen er fristen flyttet til 11.Juli:)

 

Når det gjelder overnatting så koster det 100 kr uansett hvordan måte du skal sove på, så lenge du skal være i camp området.

 

Visst alt går som det skal så kommer informasjonen ut på hovedsidene og mail iløpet av helgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir ikke mulighet for og betale for overnatting når vi kommer dit? Usikker på om det blir camping eller hos en kompis som bor i Mo i rana

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.