vag observasjoner i bergen.

Anbefalte innlegg

Den med Jetta frontlykter? Har gått en slik en på prøveskilter en stund her ute. Observerte den igjen i dag. Tar jeg ikke skammelig feil så er det vel en G60.

 

såg denne igjen i dag, står parkert i holmedalen. de regga. stygg i lakken. er jetta lykter på den ja. og s3 felger. så er vel byttet understell på den da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en blå Audi RS4 B7 sedan på Flåten på Os i dag. Grom bil! :D Noen kjennskap til den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er den jeg har sett så mye av i nesttun området, bildet er tatt for to dager siden utenfor meny på nesttun.

 

RS6nesttunMedium.jpg

 

 

Fett. DET kaller jeg VAG-observasjon,,,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobbet overtid i dag og var ein tur innom bmv på laksevåg. inne i eine hallen stod der ein meget pen blå golf 1 turbo med kvite felget med polert kant. kan og legges til at det var turbo i den og bur:) :) :) nydelig bil. stod på tyske skilt.

 

Det var nok denne regner jeg med?

innom jobben min altså? Er en tysker her som eier den:) Er forresten en TT motor i den!! ;)

 

IMG_1581.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jup den så jeg uttafor Audi senteret i sommer! :)

vanvittig vakker

utenom stylinga da var den perfekt

lurer på om han får problemer om han blir stoppet av SVV

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en mørk og lav corrado utenfor fyllingsdalen i går.. Hadde klubbmerker i sideruta bak. Noen som vet hvem det er sin? Pen bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troor ikke det var blå angeleyes nei. Bilen kan ha vært mørk grå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en grå 5dørs Golf V parkert på Bergen Group BMV her idag med R32 fronten. Om det var en fullverdig R32 vet jeg ikke...men var en utrolig fin bil, noen som kjenner til denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blå angel eyes ? og svart ulakkert frontfanger ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei tror ikke det var angeleyes, fikk ikke stydert den så nøye i farten, men fronten var ihvertfall lakkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei tror ikke det var angeleyes, fikk ikke stydert den så nøye i farten, men fronten var ihvertfall lakkert.

 

mørk grå? og bil 1 skiltplater? stod ein her borte i går og. den var r32 look på heile bilen. men usikker på om det var ein r32.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en grå 5dørs Golf V parkert på Bergen Group BMV her idag med R32 fronten. Om det var en fullverdig R32 vet jeg ikke...men var en utrolig fin bil, noen som kjenner til denne?

det går ein del r32 look golfer i bergen. har sett to stk i fyllingsdalen. 1 svart og 1 grå/blå.

 

har og sett ein liten polo cc med snasne felger kjøranes rundt i bergen. sist observert på eit bussstopp ute ved lønborg fredag.

 

låg og bak ein blå audi s4 stv i går fra godvik til drotningsvik, lekker bil og fin lyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mørk grå? og bil 1 skiltplater? stod ein her borte i går og. den var r32 look på heile bilen. men usikker på om det var ein r32.

 

Var sikkert den ja, er selv også usikker om det det var en ekte r32 selv om den hadde emblemet i grillen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sikkert den ja, er selv også usikker om det det var en ekte r32 selv om den hadde emblemet i grillen. :)

 

oki :) btw her borte betyr bergen group skjøndal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki :) btw her borte betyr bergen group skjøndal :)

 

Jobber i samme konsern vi da gitt, jeg holder til på BMV som du kanskje har forstått:)

Vi får lage til en "Bergen Group VWAudi Club", hehe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber i samme konsern vi da gitt, jeg holder til på BMV som du kanskje har forstått:)

Vi får lage til en "Bergen Group VWAudi Club", hehe:p

 

 

Hehe og jeg jobber midt mellom dere jeg da:P

På frydenbø electric: vinke :

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har jobbet FOR dere noen ganger, jobber i Apply TB Bergen(tidligere NSI Svein Hatvik) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spottet en jækla fet hvit VW Golf MK6 her på Askøy de siste par ukene med hvite felger. Står TDI og W12 bakpå. Mistenker litt dekaltrimming men uansett fet. Senket, svære hvite felger, mørke ruter og fullt stylingsutstyr hele veien rundt.

Er et syn for guder denne bilen her altså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spottet en jækla fet hvit VW Golf MK6 her på Askøy de siste par ukene med hvite felger. Står TDI og W12 bakpå. Mistenker litt dekaltrimming men uansett fet. Senket, svære hvite felger, mørke ruter og fullt stylingsutstyr hele veien rundt.

Er et syn for guder denne bilen her altså.

 

denne du har sett da

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=174459

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje å trekke det litt langt, men jeg så en Porche Panamera på vei hjem fra jobb i går. Traff på den i køen mot Askøy. Så vidt jeg fikk med meg så kjørte den mot Godvik. Kul bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.