vag observasjoner i bergen.

Anbefalte innlegg

Jeg så idag en S8 av nyere modell stå parkert ved sandviksbodene:D Den er lekker:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere vet rundkjøringen sør for fyllingen, der de driver med masse veiarbeid? Etter man kjører av der mot loddefjord, ca 300meter opp i veien, står det en LAAAAV A6 (?) avant av nyere modell med ABT-styling og ABT-merket i grillen. Noen som har sett denne før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en fet Candy hvit Scirocco som stod parkert ved yx bensinstasjonen i Fyllingsdalen:D. LAV og med noen hvite eta beta lignende felger. Må ha vært 20". SU - 72***

 

Når jeg hadde fylt bensin så hadde den selvfølgelig akkurat kjørt slik at det ikke ble noe bilde: gråter :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Scirocco'en tror jeg muligens jeg bruker å se oppe på Kokstad, ved Bergen Taxi der (jobber ved siden av, ser den omtrent hver dag) :D

 

Fin den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto en RS2 på Knappskogen/Kolltveit idag, måtte nedom og se på den :D

 

Usikker på om den var sort eller grå da, om eigeren er her inne så; Vask bilen din!! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en fet Candy hvit Scirocco som stod parkert ved yx bensinstasjonen i Fyllingsdalen:D. LAV og med noen hvite eta beta lignende felger. Må ha vært 20". SU - 72***

 

Når jeg hadde fylt bensin så hadde den selvfølgelig akkurat kjørt slik at det ikke ble noe bilde: gråter :.

 

Den Scirocco'en tror jeg muligens jeg bruker å se oppe på Kokstad, ved Bergen Taxi der (jobber ved siden av, ser den omtrent hver dag) :D

 

Fin den ;)

 

Så den i sentrum for moen helger siden. Fin og lav, men grusome felger.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel en A5 som skolebil her i bergen også....sølv, reklame med blå prikker nederst på sidene, førerkortsentralen tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en Porsche Carrera GT (er vel nesten VAG det nå) i forkant av Eagles konserten på Mandag. For en lyd:tilber:. Så en mørkeblå RS6 sedan (4b) også:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en Allroad (ny type) 4.2 som kjørte forbi meg på motorveien (fra lagunen og ned til sentrum) her en dag for en uke el noe siden.

Den var rimelig bös... :)

 

BP registrert :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

traff på ein kvit audi a5(trur eg) cab idag med mørkerød kalesje på straume i kveld.

var litt spessiel kombinasjon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

traff på ein kvit audi a5(trur eg) cab idag med mørkerød kalesje på straume i kveld.

var litt spessiel kombinasjon

 

veit der e ein kvit a3 cab som eg har sett på askøy og med rød kalesje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lå bak ein kvit perlemor audi rs4 stv med svarte felger og kromkant på søreide idag. såg ut som den har kast eller skeiv bakstilling på venstre side bak. virka som hjulet vingla litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lå bak ein kvit perlemor audi rs4 stv med svarte felger og kromkant på søreide idag. såg ut som den har kast eller skeiv bakstilling på venstre side bak. virka som hjulet vingla litt

 

En her i klubben det. Holder til ute på Askøy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en pen Scirocco i dag med bilder.

sc2.jpg

sc3.jpg

sc.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en pen Scirocco i dag med bilder.

 

Hvis du først skal sladde skiltet så burde du velg gjerne gjøre det på alle bildene;)

 

Har sett denne jeg også, på Sandsli. Skikkelig tøff. Var ikke denne på lokallagstreffet også, mener jeg så et bilde i tråden:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søt sak den der ja, var på sist lokallagstreff ja :)

Hadde ikke vert feil og cruiset rundt i den der gitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en veldig fin sort UF-registrert Audi S8 med klubbskiltplater på uno-x i Sandviken i kveld. Noen som vet om den er lokal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en knall blå (type RS-blå tror jeg) RS6 4F avant her på fredag.

I fortønelsen så glemte jeg å se om det var norsk bil (mye tyskere her nå gitt) men mener å se i speilet at den var SU registrert og norsk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha blitt invitert på fest klokken 17.40 i dag hev jeg meg i bilen for å rekke butikken (øl er viktig). Kjørte til Rema 1000 på Juvikflaten og traff da en skikkelig fet Passat av siste generasjon. Den var mørk grå (United grey tipper jeg, samme som min egen bil) med full votex styling. Bra senket med 19" hjul vil jeg tro. Kikket etter klubbplater, men den hadde skiltholder fra Peder F(?) Fjetland. Fikk ikke med meg regnummer, men av skiltholder å dømme så var den gjerne RJ-regget. En dame som kjørte. Skikkelig flott familiefrakter. Passat gjør seg i den fargen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha blitt invitert på fest klokken 17.40 i dag hev jeg meg i bilen for å rekke butikken (øl er viktig). Kjørte til Rema 1000 på Juvikflaten og traff da en skikkelig fet Passat av siste generasjon. Den var mørk grå (United grey tipper jeg, samme som min egen bil) med full votex styling. Bra senket med 19" hjul vil jeg tro. Kikket etter klubbplater, men den hadde skiltholder fra Peder F(?) Fjetland. Fikk ikke med meg regnummer, men av skiltholder å dømme så var den gjerne RJ-regget. En dame som kjørte. Skikkelig flott familiefrakter. Passat gjør seg i den fargen.

 

 

Denne tenker jeg:)

26_-1960907704.jpg

26_127656917.jpg

26_-5687292981.jpg

26_-1017324600.jpg

Pen familiebil dette her. Denne karen har hatt noen fine biler oppgjennom

Wrx Impreza, Forester Turbo, Golf 6 TDI, BMW 5 serie E90, Mini Cooper S og diverse annet.

Har god smak på biler hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, der var den! Utrolig flott bil:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satan den var fin :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kjenner til en sort Corrado gamle type med blå angeleyes ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobbet overtid i dag og var ein tur innom bmv på laksevåg. inne i eine hallen stod der ein meget pen blå golf 1 turbo med kvite felget med polert kant. kan og legges til at det var turbo i den og bur:) :) :) nydelig bil. stod på tyske skilt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg ikkje so masse på den da eg stressa litt på jobben akkurat da..:/ men kan godt hende det e samme bil. svarte instrumenter i bilen såg eg det var og rs front

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.