Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

haha, nærmest positiv på min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg så begge bila deres ifra mitt flotte arbeidssted i dag:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en stk laaaav Scirocco og en stk laaaaav ( og jævlig fort i 70'n) A5 ved ridabu i dag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke Mjøsa men spotta en RS blå S2 eller RS2 sedan ved Rena i går, blank å fin, hold på å "cum in my pants"..

 

Han er fra Osen han som har den, s2 med original rs2 front:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså ja ;) Frekt å ha slekk bil i osen å ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en stk laaaav Scirocco og en stk laaaaav ( og jævlig fort i 70'n) A5 ved ridabu i dag ;)

 

Måtte gi på litt ut i fra utpåkjørselen ama. : p moro med draget : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en strøken rød Audi S4 B5 her oppi Heidal idag, noen som vet hvem?

Så ut til å ha det litt travelt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

polo.jpg Kom bak en småtøff oransje Polo i krysset ved Meca på Lilehammer igår,sticker-bomba på bakluka og venstre forskjerm.Jeg kjørte selv bobla:)

 

Bilen ligger forøvrig på finn.Noen her inne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var 5 døgn i Lillehammer forrige uke og helg! Noen som spotta meg? Sort R-Line 3C med Helios ++..Jeg for min del spotta noen klubb biler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom bak en småtøff oransje Polo i krysset ved Meca på Lilehammer igår,sticker-bomba på bakluka og venstre forskjerm.Jeg kjørte selv bobla:)

Bilen ligger forøvrig på finn.

Noen her inne?

Han er en kompis av meg, og han er tidligere medlem er jeg temmelig sikker på. Og han kommer på hunderfossen treffet, men da er det nok med passaten i bakgrunnen

 

Var 5 døgn i Lillehammer forrige uke og helg! Noen som spotta meg? Sort R-Line 3C med Helios ++..Jeg for min del spotta noen klubb biler..

Møtte på deg i øyer tror jeg. Fin bil! Kjørte selv grønn 3bg stv på alphards.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta noe som i forbifarten så ut som en A6 med oransje felger over Rudshøgda i ettermiddag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mørkegrønn A6 med felger som er lakkert i oransje/gull? Da var det nok meg! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mørkegrønn A6 med felger som er lakkert i oransje/gull? Da var det nok meg! : smil :

 

Fullt mulig,dreiv å strekte bakbeina på Beetle`n oppover tofelten,nok med å følge med på veien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Aslan over brua ved Strandtorget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_1065.jpg

 

Fin Passat observert i Elverum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_1086.jpg

 

80 GTE! Denne må vel være ettertraktet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CC eller CE regget? Stod ved siden av den i lyskrysset ved "gamle fina-stasjon" i går tror jeg. Fin bil! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte på E6 det jeg tror var en hvit Polo av nyere årgang, på vei mot Hamar fra Rudshøgda i tretida i dag. Sjåføren hilste, men jeg rakk ikke å reagere før bilen hadde passert meg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke rundt Mjøsa, men så en Gumpert Apollo i går: eek :

 

Lik denne, og med engelske skilter, like utenfor Oslo (husker ikke eksakt sted nå):

Gumpert-Apollo.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en skam-senka hvit Golf rett før rundkjøringa ved Bilxtra igår,litt mørkt men det så ut som det var chrome-felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å en flerfarga Golf i rundkjøringa på Gran.Ser ikke forskjellen i farta,6`r eller 7`r

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en pen grå A4 b6 S-line med noe BBS CH eller liknende, sørover E6 mellom vien og olrud midt på dagen i går. Sjåføren hilste skikkelig, jeg bare fikk det med meg litt sent. Noen her inne ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte bak en BP-regga A3 igjennom tunnelen i Lillehammer istad, hadde klubbskilter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.