#1276 Skrevet Mai 14, 2013 Got camber? :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1277 Skrevet Mai 14, 2013 haha, nærmest positiv på min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1278 Skrevet Mai 14, 2013 Tror jeg så begge bila deres ifra mitt flotte arbeidssted i dag:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1279 Skrevet Juli 5, 2013 Spotta en stk laaaav Scirocco og en stk laaaaav ( og jævlig fort i 70'n) A5 ved ridabu i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1280 Skrevet Juli 5, 2013 Er ikke Mjøsa men spotta en RS blå S2 eller RS2 sedan ved Rena i går, blank å fin, hold på å "cum in my pants".. Han er fra Osen han som har den, s2 med original rs2 front:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1281 Skrevet Juli 5, 2013 Jasså ja Frekt å ha slekk bil i osen å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1282 Skrevet Juli 5, 2013 Spotta en stk laaaav Scirocco og en stk laaaaav ( og jævlig fort i 70'n) A5 ved ridabu i dag Måtte gi på litt ut i fra utpåkjørselen ama. : p moro med draget : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1283 Skrevet Juli 7, 2013 Møtte en strøken rød Audi S4 B5 her oppi Heidal idag, noen som vet hvem? Så ut til å ha det litt travelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1284 Skrevet Juli 13, 2013 (endret) Kom bak en småtøff oransje Polo i krysset ved Meca på Lilehammer igår,sticker-bomba på bakluka og venstre forskjerm.Jeg kjørte selv bobla:) Bilen ligger forøvrig på finn.Noen her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1285 Skrevet Juli 17, 2013 Elverum. Pen bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1286 Skrevet Juli 17, 2013 Var 5 døgn i Lillehammer forrige uke og helg! Noen som spotta meg? Sort R-Line 3C med Helios ++..Jeg for min del spotta noen klubb biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1287 Skrevet Juli 25, 2013 Kom bak en småtøff oransje Polo i krysset ved Meca på Lilehammer igår,sticker-bomba på bakluka og venstre forskjerm.Jeg kjørte selv bobla:)Bilen ligger forøvrig på finn. Noen her inne? Han er en kompis av meg, og han er tidligere medlem er jeg temmelig sikker på. Og han kommer på hunderfossen treffet, men da er det nok med passaten i bakgrunnen Var 5 døgn i Lillehammer forrige uke og helg! Noen som spotta meg? Sort R-Line 3C med Helios ++..Jeg for min del spotta noen klubb biler.. Møtte på deg i øyer tror jeg. Fin bil! Kjørte selv grønn 3bg stv på alphards. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1288 Skrevet Juli 29, 2013 Spotta noe som i forbifarten så ut som en A6 med oransje felger over Rudshøgda i ettermiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1289 Skrevet Juli 29, 2013 Mørkegrønn A6 med felger som er lakkert i oransje/gull? Da var det nok meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1290 Skrevet Juli 29, 2013 Mørkegrønn A6 med felger som er lakkert i oransje/gull? Da var det nok meg! Fullt mulig,dreiv å strekte bakbeina på Beetle`n oppover tofelten,nok med å følge med på veien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1291 Skrevet Juli 30, 2013 Møtte Aslan over brua ved Strandtorget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1292 Skrevet August 1, 2013 Fin Passat observert i Elverum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1293 Skrevet August 2, 2013 80 GTE! Denne må vel være ettertraktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1294 Skrevet August 3, 2013 CC eller CE regget? Stod ved siden av den i lyskrysset ved "gamle fina-stasjon" i går tror jeg. Fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1295 Skrevet August 22, 2013 Møtte på E6 det jeg tror var en hvit Polo av nyere årgang, på vei mot Hamar fra Rudshøgda i tretida i dag. Sjåføren hilste, men jeg rakk ikke å reagere før bilen hadde passert meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1296 Skrevet August 22, 2013 Ikke rundt Mjøsa, men så en Gumpert Apollo i går: eek : Lik denne, og med engelske skilter, like utenfor Oslo (husker ikke eksakt sted nå): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1297 Skrevet September 8, 2013 Møtte en skam-senka hvit Golf rett før rundkjøringa ved Bilxtra igår,litt mørkt men det så ut som det var chrome-felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1298 Skrevet September 8, 2013 Å en flerfarga Golf i rundkjøringa på Gran.Ser ikke forskjellen i farta,6`r eller 7`r 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1299 Skrevet September 8, 2013 Møtte en pen grå A4 b6 S-line med noe BBS CH eller liknende, sørover E6 mellom vien og olrud midt på dagen i går. Sjåføren hilste skikkelig, jeg bare fikk det med meg litt sent. Noen her inne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1300 Skrevet September 21, 2013 Kjørte bak en BP-regga A3 igjennom tunnelen i Lillehammer istad, hadde klubbskilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...