#176 Skrevet August 29, 2009 Om det er full teknisk i morgen også er det litt dritt da. Må vel droppe og dra oppover da Du har fått med deg at det er på Rudskogen og ikke Våler eller`? Skjønner fremdeles ikke hvordan du får det til å bli oppover til Rudskogen fra Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet August 29, 2009 Hørte av Bergen at dere var innom der en tur også ja. Vi ble faktisk stående en stund pga alkotest Reiste derfra etter 1 t 15 min ca da politifolka rykket ut etter en som bråsnudde, og vi måtte vente til vi kunne få vognkort og førerkort tilbake (det klarte de selvfølgelig dra avgårde med). Det beste med det hele var at en distre politimann la blåseapparatet oppå blålyset på tjenestebilen, og da han ble tilkalt til de andre som dro i sivilbilen, glemte han at apparatet lå på taket... Det gikk selvfølgelig i asfalten etter 60-70 meter HOHO! Fikk mangellapp på senk på Ingolf, men det er så absolutt til å leve med Får nå håpe Vrangsynet har time å tilby meg før fristen går ut (1 mnd). Noe sier meg de ikke rekker det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet August 29, 2009 For et opplegg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet August 29, 2009 Var det noe kontroll hvis man kom E-18 via Askim? Var det noen som ble slakta på samme måte som på gatebil? Blir det mere enn en snau time banekjøring i morgen? Kjørte fra Askim i 14 tiden og tilbake kl 16.30 eller no.Var ikke no kontroll da! Må si det var tidvis frisk kjøring utpå der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet August 29, 2009 Du har fått med deg at det er på Rudskogen og ikke Våler eller`? Skjønner fremdeles ikke hvordan du får det til å bli oppover til Rudskogen fra Oslo. Hehe, bare dårlig vane og si oppover, men mener nedover ja. Lite keen på og bli stoppet og få mangellapp, spørs om jeg gidder dra i morgen da, er så unødvendig slit Noen som vet om det er planlagt kontroll i morgen også? Kjedelig med mangellapp Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet August 29, 2009 For mye senk Kristian? Sliter litt med "ikke-godkjent" senk jeg også.. men skal jo ha det godkjent så får bare bite i det sure eplet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet August 29, 2009 Foreslår at om en blir stoppa av kolonna i morgen så stopper ALLE og lager litt helvete. På tide å ta igjen, dette kommer bare til å fortsette om man ikke tar tak i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet August 29, 2009 Passer bra at jeg skrudde ned bilen min til å være 80mm lavere enn hva den er godkjent med i dag da...... Blir nok mapping av Polo i morgen i stedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet August 29, 2009 Håkon jeg stopper glatt Kjører fra Ryen 08 i morgen eh i dag..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet August 29, 2009 hvor drar dere fra og grovt ruta deres?? kanskje henge meg på.. kommer ut ved trøgstad jeg da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet August 29, 2009 noen kommer fra Lillehammer og en fra Hamar osv, vi kjører fra Ryen som sakt og kjører nok den enkleste ruta Jeg sender deg mitt nr på pm så kan du ringe/tekste meg i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet August 29, 2009 Hva skjedde med Audien som klarte å kjøre ut på grusveien like etter campingen og klistre bilen i et tre ?? Syntes også synd på han fyren med grønn S2, som klinte den inn i vante og ødela hele høyre siden på bilen og forstilling +++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet August 30, 2009 Blir det mere enn en snau time banekjøring i morgen? Hva er det for noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet August 30, 2009 Hva er det for noe da? jeje.. Det er jo et argument som fungerer elendig overfor de som kun har anledning til å stille søndag. Selv så jeg for meg å ta en tur bort på søndag, men hvis VACCS går fra 13:00 og fort tar en time, så kan klokka gjerne bli 14:30. Hvis det da skal være pause kl. 15:00, så er det jo i praksis ingen tid å snakke om før etter premieutdelingen. Dersom det i tillegg da blir som Westby sier, at vi erfaringsmessig ikke får kjøre lengre enn til kl. 17:00, så snakker vi kjøring fra tidligst 15:30 til 17:00 da. Eller kanskje enda kortere. Det er det ikke aktuelt for mitt vedkommende å kjøre bort for, i hvert fall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet August 30, 2009 Det er jo et argument som fungerer elendig overfor de som kun har anledning til å stille søndag. Selv så jeg for meg å ta en tur bort på søndag, men hvis VACCS går fra 13:00 og fort tar en time, så kan klokka gjerne bli 14:30. Hvis det da skal være pause kl. 15:00, så er det jo i praksis ingen tid å snakke om før etter premieutdelingen. Dersom det i tillegg da blir som Westby sier, at vi erfaringsmessig ikke får kjøre lengre enn til kl. 17:00, så snakker vi kjøring fra tidligst 15:30 til 17:00 da. Eller kanskje enda kortere. Det er det ikke aktuelt for mitt vedkommende å kjøre bort for, i hvert fall... Klapp igjen!!! Nå har vel ikke du hvert så mye på treff i det hele tatt: rolleyes Så hvis du bare får litt banekjøring så burde du være fornøyd! Ikke prøv å innbil oss at den eneste grunnen til at du reiser på treff er at du får kjøre på bane. Først må du jo ihvertfall komme deg til treffet, før du kan klage på at det er lite bane kjøring: smil : : smil :: smil :: smil :: smil : Dette innlegget kom vel en dag for sent;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet August 30, 2009 Klapp igjen!!! Nå har vel ikke du hvert så mye på treff i det hele tatt: rolleyes Så hvis du bare får litt banekjøring så burde du være fornøyd! Ikke prøv å innbil oss at den eneste grunnen til at du reiser på treff er at du får kjøre på bane. Først må du jo ihvertfall komme deg til treffet, før du kan klage på at det er lite bane kjøring: smil : : smil :: smil :: smil :: smil : Dette innlegget kom vel en dag for sent;) STFU, Walter... I motsetning til en del andre, så liker jeg å planlegge ting. Så nettopp derfor drar jeg ikke, dersom det er grunn til å tro at det ikke svarer til forventningene. Og jo - banekjøring er eneste grunn til at jeg skulle være interessert i å dra på treff. Det er ikke uten grunn at jeg står over utstillingstreffene, selv om enkelte synes å mene at det skulle være noen plikt å stille opp på disse. Heldigvis har jeg flere bekjente som stadig besørger baneleie på privat basis, så kjøring blir det nok av muligheter til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet August 30, 2009 vil takke hovedstyret for et kjempe flott treff i dag. selv om det var denne sesongens siste så gikk det over all forventning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet August 30, 2009 Hva skjedde med Audien som klarte å kjøre ut på grusveien like etter campingen og klistre bilen i et tre ??Syntes også synd på han fyren med grønn S2, som klinte den inn i vante og ødela hele høyre siden på bilen og forstilling +++ den blei rimelig fort dratt opp igjen og fører gikk det greit med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet August 30, 2009 veldig bra treff men blei stoppa i tull og toll og måtte blåse men vi blei heldigvis fortalt hvor vi skulle kjøre for å slippe teknisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet August 30, 2009 (endret) Supert treff!! Ble premie på bilen min å greier Ingen kontroller fra Rudskogen og til Oslo. Stian gi meg gjerne beskjed om du får tak i klistremerkene jeg spurte deg om i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet August 30, 2009 Jeg vil og hive meg med på en stor takk til alle som har gjort en kjempeinnsats for klubben og treffet. VELDIG, VELDIG, VELDIG hyggelig å endelig få møte endel kjente fjes på hovedtreff I tillegg synes jeg kombinasjonen av mange fine personbiler og det at endel "ræserbiler" får kjørt sammen (selv om det tidvis kan gi frustrasjon naturlig nok) har vært kjempefint og underholdende. Bra at "kanonene" også finner veien til merkestreff og ikke bare Gatebil. How's gravity ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet August 30, 2009 Tok en dagstur på lørdag nedover til ruskogen. Så at det var teknisk et par steder, men bekymret meg lite for det. På den lange strekka før avkjøringen til rudskogen hadde jeg giret ned og skulle akkuratt til å kjøre forbi en Caddy før jeg tok til fornuft og lot være. Så 100meter lenger borti veien sto det en luring i krøftekanten med radar: vinke : Ser for meg at jeg lett kunne hatt et par km/t over grensen etter forbikjøringen: dum : Men, som vanlig, et vellykket treff med mange lekre biler, spennende banekjøring og mye god humor. Synes dog forferdelig synd på han med den grønne S2en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet August 30, 2009 takk for et fint treff: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet August 30, 2009 Takk får et kjempe treff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet August 30, 2009 Takk for et flott treff. VACCC cupen ble avviklet på 35 minutter inklusive 10 minutter oppvarming. Det offisielle resultatet med poeng etc. blir publisert ganske snart. Takk til Tina og de andre tidtagerne for effektiv gjennomføring. Her er samlet resultat uavhengig av klasser. Eier Type Klasse min sek 100 1 Frode Jørgensen Audi S2 R 1min 2 72 2 Eivind Bekkeli Audi S2 R 1min 4 28 3 Hans Frisak Porsche 911 A 1min 4 81 (utenfor konkurranse) 4 Vidar Gustavsen Audi RS4 A 1min 5 25 5 Roger Løfald Audi Cupe Q A 1min 7 19 6 Marius Solheim Audi S2 R 1min 7 72 7 Paul Guillen Audi 80 R 1min 8 44 8 Claus Strand Audi 90 Q A 1min 8 97 9 Aksel Riiser Audi RS2 A 1min 9 10 10 Christer Kvalheim Scirroco A 1min 10 00 11 Luis Araya Audi S3 A 1min 11 43 12 Nina Marie Solberg Audi RS4 A 1min 11 47 13 Lars Sommervold Audi RS4 A 1min 12 12 14 Kim Andre Granås Audi S2 A 1min 12 15 15 Henrik Rød Audi S2 R 1min 12 38 16 Tommy Nilsen Golf GTI B 1min 12 97 17 Marius Christophersen Scirroco C 1min 13 40 18 Thomas Henriksen VW Lupo A 1min 13 88 19 Sven Erik Svendsen Golf B 1min 14 19 20 Roy Apalnes Golf 4 R32 B 1min 15 15 21 Espen Sørensen Audi A4 C 1min 16 72 22 Vegard Mohn Audi RS4 A 1min 17 91 23 Alexander Braskereid Audi 100 C 1min 18 87 24 Frode Fresvik Audi 80 C 1min 19 37 25 Hans Martin Bråten Golf 2 C 1min 19 75 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...