VACN Klubbtreff Rudskogen 29-30 August 2009

Anbefalte innlegg

Siden det ofte viser seg at det er trivelig å hygge seg rundt et bål ut i de små timer har jeg et lite tips til hvordan dette kan gjøres i både kontrollerte og forsvarlige former: Felleskjøpets Risør utepeis. Den er brillefin til grilling og når man er ferdig med dette er det bare å lempe ut ristene og fyre med ved. Dette bør et/flere lokallag med stor omsetning av skiltplater kunne merke seg;) - og kanskje bør vi i Follo skaffe oss en slik til neste sesong, slik at man kan ha lokallagsgrillings både i forbindelse med treff og utenom:).

 

http://www.fk.no/trade/productview/887357/855/

 

På Våler benytta vi oss av Ole O. sin nyinnkjøpte grill fra biltema til dette formålet. Dette funka gull. Vi fant til og med igjen mye av grillen dagen derpå. : smil :

 

Edit : Ser nå at FK sin grill nok hadde blitt litt liten til noen av vedkubbene vi brukte på Våler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Våler benytta vi oss av Ole O. sin nyinnkjøpte grill fra biltema til dette formålet. Dette funka gull. Vi fant til og med igjen mye av grillen dagen derpå. : smil :

 

Edit : Ser nå at FK sin grill nok hadde blitt litt liten til noen av vedkubbene vi brukte på Våler..

 

vedkubbene på våler kom vell i stor grad fra en nabogård eller? Var jo både stoler å annet på det bålet der : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vedkubbene på våler kom vell i stor grad fra en nabogård eller? Var jo både stoler å annet på det bålet der : rock :

 

Haha, var noen svære europaller fra nabogården som ble brukt ja : smil :

 

Kommer nok opp hit og sammen med lokallaget mitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir nok med nedover med Bora Børsa mi jeg også- og regner med at det er en del andre fra Hamar som blir med på samkjøring nedover.

 

(Kan sikkert lage en tråd under Lokallagsiden Mjøsa om det så det ikke blir for mye OT her...)

 

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=163776 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AR Racing kommer på Rudskogen denne helgen

Er det mulig og komme på fredag for rigging av telt ??

 

Obs for de som ønsker Race fuel til Rudskogen bestill i god tid

 

Mvh

 

Frode

SA9K8758.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Frode.

 

Velkommen skal du være.

 

Overnatting

For de som reiser langt og ønsker overnatting er det også i år camping på Kartnes, grusplassen til høyre rett før baneområdet. Campen er åpen fra fredag kveld og det er det gratis for alle medlemmer å campe. Strøm vil være tilgjengelig for de som ønsker det. Husk solide teltplugger og hammer.

Pga. skogbrannsfare ber vi dere være forsiktige i omgang med engangsgriller og oppfordrer de som kan om å gå sammen og kjøpe inn en billig kulegrill istedenfor.

AR Racing kommer på Rudskogen denne helgen

Er det mulig og komme på fredag for rigging av telt ??

 

Obs for de som ønsker Race fuel til Rudskogen bestill i god tid

 

Mvh

 

Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Frode.

 

Velkommen skal du være.

 

Ikke inne på depo området ??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AR Racing kommer på Rudskogen denne helgen

Er det mulig og komme på fredag for rigging av telt ??

 

Obs for de som ønsker Race fuel til Rudskogen bestill i god tid

 

Mvh

 

Frode

 

så bra :) blir moro :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få strøm på utstillingen søndag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skla ut på banen som gjerne kunne tenkt seg ivrig passasjer et par runder? Dama er keen på å sitte på rundt på bane, noe hun aldri har gjort før, så jeg har lovt å høre om noen gjerne vil ha henne med på tur.:)

 

Hjelm ordner vi selv, trenger kun et sete i en S-bil f.eks, eller noe annet som går helt greit. Trenger ikke være noe helverst.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å ta kontakt i pit-lane. Alltids noen som har ledig plass og bruker ikke å være noe problem å få noen sitte-på-turer. Jeg har sikkert plass noen runder, selv om jeg bare har en daff A4:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å ta kontakt i pit-lane. Alltids noen som har ledig plass og bruker ikke å være noe problem å få noen sitte-på-turer. Jeg har sikkert plass noen runder, selv om jeg bare har en daff A4:)

 

Du har PM.:)

Skal spørre rundt, vær forberedt folkens!:P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke dette skal bli noe problem :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hit skal jeg, Glætt!

: smil :

 

Men nei ikke noe GTI på banen denne gangen heller ...

=(

 

Håper det blir en laaaaaaaaang rekke med VACN medlemmer på vei oppover ?!

:) Denne gangen har jeg ikke bare med meg Speilrefleks,

kjøpt et lite videokamera kalt: Canon Legria HF S10 HD : rock :

Skal prøve å lage litt søt film

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi kommer tre stykker i bilen... Kan alle tre kjøre den? Ikke samtidig selvfølgelig. Er det noen spesielle krav når det gjelder hvem som kjører?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke utover gjennomført førermøte og å ha sertifikatet.

 

Noe dum forespørsel kanskje:

Er ingen som skal kjøre mye på bane f.eks., som er villig til å låne ut et Nikon DX kamerahus?

Må sende vekk mitt, og skulle gjerne få tatt endel bilder av kjøring med zoomobjektivet.

Hvis noen er såpass snille, så kan vi ta det på privat melding.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke utover gjennomført førermøte og å ha sertifikatet.

 

Så man betaler for bilen... Ikke sjåfør...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen som skal kjøre mye på bane f.eks., som er villig til å låne ut et Nikon DX kamerahus?

Må sende vekk mitt, og skulle gjerne få tatt endel bilder av kjøring med zoomobjektivet.

Hvis noen er såpass snille, så kan vi ta det på privat melding.

 

Jeg skal ikke kjøre på bane, og har 2 kamerahuser med meg nedover. Det ene er DX (D200), du kan gjerne få låne dette sålangt du står for objektiver og minnekort selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel lov til å kjøre på vanlige R dekk? Skal legge om et par dager før treffet, men hvis dette ikke funker så gjør jeg heller det etter på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel lov til å kjøre på vanlige R dekk? Skal legge om et par dager før treffet, men hvis dette ikke funker så gjør jeg heller det etter på ;)

 

ja, det kan du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel ta turen hit siden jeg ikke har fått vært på noen treff i år enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har enda ikke fått noe svar på om jeg kan kjøre på banen på søndagen? Fikk beskjed før Våler at det ikke var lov, men der hadde tydeligvis noen vært utpå med L før i helgen. Så jeg lurer fortsatt.:P

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en gjeng fra Årdal i Sogn og fjordane som reiser. Det vi lurer litt på er om det er noen fra Sogndal, Valdres eller noen andre som kunne tenke seg å kjøre ilag til Rudskogen? Da tenkte vi å filme litt, ta bilder og bare cruise bortover. Fint om noen kunne tenke seg å vere med oss på dette! alle medlemmer er velkommen!

 

Vi starter fra Årdal: Årdal, Tyin, Vang, Fagernes, gjennom valdres, Aurdal, Ringerike, Bærum, Oslo, Ski, Askim, Eidsberg og deretter Rakkestad/rudskogen.

 

Stemmer vel dette?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en gjeng fra Årdal i Sogn og fjordane som reiser. Det vi lurer litt på er om det er noen fra Sogndal, Valdres eller noen andre som kunne tenke seg å kjøre ilag til Rudskogen? Da tenkte vi å filme litt, ta bilder og bare cruise bortover. Fint om noen kunne tenke seg å vere med oss på dette! alle medlemmer er velkommen!

 

Vi starter fra Årdal: Årdal, Tyin, Vang, Fagernes, gjennom valdres, Aurdal, Ringerike, Bærum, Oslo, Ski, Askim, Eidsberg og deretter Rakkestad/rudskogen.

 

Stemmer vel dette?:)

 

Stemmer fra Oslo i hvert fall, med den geografiske kunnskapen jeg har.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dag blir VACCS på? Og evt. klokkeslett?

 

 

Ikke spikret enda. kommer tilbake med info.

 

Er det spikret når det blir nå da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.