VACN Klubbtreff Rudskogen 29-30 August 2009

Anbefalte innlegg

Om det er full teknisk i morgen også er det litt dritt da. Må vel droppe og dra oppover da :P

 

Du har fått med deg at det er på Rudskogen og ikke Våler eller`? ;)

Skjønner fremdeles ikke hvordan du får det til å bli oppover til Rudskogen fra Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte av Bergen at dere var innom der en tur også ja.

 

 

Vi ble faktisk stående en stund pga alkotest :P

 

Reiste derfra etter 1 t 15 min ca da politifolka rykket ut etter en som bråsnudde, og vi måtte vente til vi kunne få vognkort og førerkort tilbake (det klarte de selvfølgelig dra avgårde med).

Det beste med det hele var at en distre politimann la blåseapparatet oppå blålyset på tjenestebilen, og da han ble tilkalt til de andre som dro i sivilbilen, glemte han at apparatet lå på taket... Det gikk selvfølgelig i asfalten etter 60-70 meter :D HOHO!

 

Fikk mangellapp på senk på Ingolf, men det er så absolutt til å leve med :) Får nå håpe Vrangsynet har time å tilby meg før fristen går ut (1 mnd). Noe sier meg de ikke rekker det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noe kontroll hvis man kom E-18 via Askim?

Var det noen som ble slakta på samme måte som på gatebil?

Blir det mere enn en snau time banekjøring i morgen?

 

Kjørte fra Askim i 14 tiden og tilbake kl 16.30 eller no.Var ikke no kontroll da!

Må si det var tidvis frisk kjøring utpå der! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har fått med deg at det er på Rudskogen og ikke Våler eller`? ;)

Skjønner fremdeles ikke hvordan du får det til å bli oppover til Rudskogen fra Oslo.

 

Hehe, bare dårlig vane og si oppover, men mener nedover ja.

 

Lite keen på og bli stoppet og få mangellapp, spørs om jeg gidder dra i morgen da, er så unødvendig slit :P

 

Noen som vet om det er planlagt kontroll i morgen også?

 

Kjedelig med mangellapp Bård :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For mye senk Kristian?

Sliter litt med "ikke-godkjent" senk jeg også..

men skal jo ha det godkjent så får bare bite i det sure eplet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at om en blir stoppa av kolonna i morgen så stopper ALLE og lager litt helvete. På tide å ta igjen, dette kommer bare til å fortsette om man ikke tar tak i det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer bra at jeg skrudde ned bilen min til å være 80mm lavere enn hva den er godkjent med i dag da......

 

Blir nok mapping av Polo i morgen i stedet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon jeg stopper glatt :)

Kjører fra Ryen 08 i morgen :D

eh i dag.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor drar dere fra og grovt ruta deres?? kanskje henge meg på.. ;) kommer ut ved trøgstad jeg da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen kommer fra Lillehammer og en fra Hamar osv, vi kjører fra Ryen som sakt og kjører nok den enkleste ruta :)

Jeg sender deg mitt nr på pm så kan du ringe/tekste meg i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med Audien som klarte å kjøre ut på grusveien like etter campingen og klistre bilen i et tre ??

Syntes også synd på han fyren med grønn S2, som klinte den inn i vante og ødela hele høyre siden på bilen og forstilling +++

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det mere enn en snau time banekjøring i morgen?

Hva er det for noe da?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det for noe da?: klø :

jeje..

Det er jo et argument som fungerer elendig overfor de som kun har anledning til å stille søndag. : klø :

 

Selv så jeg for meg å ta en tur bort på søndag, men hvis VACCS går fra 13:00 og fort tar en time, så kan klokka gjerne bli 14:30. Hvis det da skal være pause kl. 15:00, så er det jo i praksis ingen tid å snakke om før etter premieutdelingen. Dersom det i tillegg da blir som Westby sier, at vi erfaringsmessig ikke får kjøre lengre enn til kl. 17:00, så snakker vi kjøring fra tidligst 15:30 til 17:00 da. Eller kanskje enda kortere. Det er det ikke aktuelt for mitt vedkommende å kjøre bort for, i hvert fall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo et argument som fungerer elendig overfor de som kun har anledning til å stille søndag. : klø :

 

Selv så jeg for meg å ta en tur bort på søndag, men hvis VACCS går fra 13:00 og fort tar en time, så kan klokka gjerne bli 14:30. Hvis det da skal være pause kl. 15:00, så er det jo i praksis ingen tid å snakke om før etter premieutdelingen. Dersom det i tillegg da blir som Westby sier, at vi erfaringsmessig ikke får kjøre lengre enn til kl. 17:00, så snakker vi kjøring fra tidligst 15:30 til 17:00 da. Eller kanskje enda kortere. Det er det ikke aktuelt for mitt vedkommende å kjøre bort for, i hvert fall...

 

 

Klapp igjen!!!

 

Nå har vel ikke du hvert så mye på treff i det hele tatt: rolleyes

Så hvis du bare får litt banekjøring så burde du være fornøyd!

Ikke prøv å innbil oss at den eneste grunnen til at du reiser på treff er at du får kjøre på bane.

Først må du jo ihvertfall komme deg til treffet, før du kan klage på at det er lite bane kjøring: smil :

 

 

 

 

: smil :: smil :: smil :: smil :: smil :: smil :: smil :: smil :: smil :

 

 

 

Dette innlegget kom vel en dag for sent;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klapp igjen!!!

 

Nå har vel ikke du hvert så mye på treff i det hele tatt: rolleyes

Så hvis du bare får litt banekjøring så burde du være fornøyd!

Ikke prøv å innbil oss at den eneste grunnen til at du reiser på treff er at du får kjøre på bane.

Først må du jo ihvertfall komme deg til treffet, før du kan klage på at det er lite bane kjøring: smil :

 

 

 

 

: smil :: smil :: smil :: smil :: smil :: smil :: smil :: smil :: smil :

 

 

 

Dette innlegget kom vel en dag for sent;)

 

 

STFU, Walter... : smil :

 

I motsetning til en del andre, så liker jeg å planlegge ting. Så nettopp derfor drar jeg ikke, dersom det er grunn til å tro at det ikke svarer til forventningene. Og jo - banekjøring er eneste grunn til at jeg skulle være interessert i å dra på treff. Det er ikke uten grunn at jeg står over utstillingstreffene, selv om enkelte synes å mene at det skulle være noen plikt å stille opp på disse. : rolleyes

 

Heldigvis har jeg flere bekjente som stadig besørger baneleie på privat basis, så kjøring blir det nok av muligheter til. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil takke hovedstyret for et kjempe flott treff i dag. selv om det var denne sesongens siste så gikk det over all forventning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med Audien som klarte å kjøre ut på grusveien like etter campingen og klistre bilen i et tre ??

Syntes også synd på han fyren med grønn S2, som klinte den inn i vante og ødela hele høyre siden på bilen og forstilling +++

 

den blei rimelig fort dratt opp igjen og fører gikk det greit med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig bra treff :D men blei stoppa i tull og toll og måtte blåse men vi blei heldigvis fortalt hvor vi skulle kjøre for å slippe teknisk :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert treff!!

Ble premie på bilen min å greier :D

Ingen kontroller fra Rudskogen og til Oslo.

Stian gi meg gjerne beskjed om du får tak i klistremerkene jeg spurte deg om i dag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil og hive meg med på en stor takk til alle som har gjort en kjempeinnsats for klubben og treffet.

VELDIG, VELDIG, VELDIG hyggelig å endelig få møte endel kjente fjes på hovedtreff : ja :

I tillegg synes jeg kombinasjonen av mange fine personbiler og det at endel "ræserbiler" får kjørt sammen

(selv om det tidvis kan gi frustrasjon naturlig nok) har vært kjempefint og underholdende. Bra at "kanonene"

også finner veien til merkestreff og ikke bare Gatebil.

 

How's gravity ? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en dagstur på lørdag nedover til ruskogen.

Så at det var teknisk et par steder, men bekymret meg lite for det.

På den lange strekka før avkjøringen til rudskogen hadde jeg giret ned og skulle akkuratt til å kjøre forbi en Caddy før jeg tok til fornuft og lot være.

Så 100meter lenger borti veien sto det en luring i krøftekanten med radar: vinke :

Ser for meg at jeg lett kunne hatt et par km/t over grensen etter forbikjøringen: dum :

 

Men, som vanlig, et vellykket treff med mange lekre biler, spennende banekjøring og mye god humor.

Synes dog forferdelig synd på han med den grønne S2en...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for et fint treff: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk får et kjempe treff...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et flott treff.

VACCC cupen ble avviklet på 35 minutter inklusive 10 minutter oppvarming.

Det offisielle resultatet med poeng etc. blir publisert ganske snart.

Takk til Tina og de andre tidtagerne for effektiv gjennomføring.

 

Her er samlet resultat uavhengig av klasser.

Eier Type Klasse min sek 100

1 Frode Jørgensen Audi S2 R 1min 2 72

2 Eivind Bekkeli Audi S2 R 1min 4 28

3 Hans Frisak Porsche 911 A 1min 4 81 (utenfor konkurranse)

4 Vidar Gustavsen Audi RS4 A 1min 5 25

5 Roger Løfald Audi Cupe Q A 1min 7 19

6 Marius Solheim Audi S2 R 1min 7 72

7 Paul Guillen Audi 80 R 1min 8 44

8 Claus Strand Audi 90 Q A 1min 8 97

9 Aksel Riiser Audi RS2 A 1min 9 10

10 Christer Kvalheim Scirroco A 1min 10 00

11 Luis Araya Audi S3 A 1min 11 43

12 Nina Marie Solberg Audi RS4 A 1min 11 47

13 Lars Sommervold Audi RS4 A 1min 12 12

14 Kim Andre Granås Audi S2 A 1min 12 15

15 Henrik Rød Audi S2 R 1min 12 38

16 Tommy Nilsen Golf GTI B 1min 12 97

17 Marius Christophersen Scirroco C 1min 13 40

18 Thomas Henriksen VW Lupo A 1min 13 88

19 Sven Erik Svendsen Golf B 1min 14 19

20 Roy Apalnes Golf 4 R32 B 1min 15 15

21 Espen Sørensen Audi A4 C 1min 16 72

22 Vegard Mohn Audi RS4 A 1min 17 91

23 Alexander Braskereid Audi 100 C 1min 18 87

24 Frode Fresvik Audi 80 C 1min 19 37

25 Hans Martin Bråten Golf 2 C 1min 19 75

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.