#351 Skrevet Juni 13, 2011 Heppsi peppsi, lokallagsmøte i morgen på McDonalds Nygårdskrysset. Jeg tenkte vi kunne se på litt bilder/film fra hovedtreffet, så jeg tar med læpptåpp. Hvis det er noen som har bilder fra banekjøring eller utstilling er det bare å ta med minnepinne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#352 Skrevet Juni 13, 2011 Godt forslag. Jeg dukker opp etter jobb. Håper det er før kl. 21, men i alle fall ikke noe seinere enn det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#353 Skrevet Juni 13, 2011 Hovedstyremøte i morgen som prioriteres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#354 Skrevet Juni 13, 2011 Godt forslag. Jeg dukker opp etter jobb. Håper det er før kl. 21, men i alle fall ikke noe seinere enn det. Naaais!! Hovedstyremøte i morgen som prioriteres. Det er gyldig fravær!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#355 Skrevet Juni 13, 2011 Jeg kommer, i Bøggrønnwinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#356 Skrevet Juni 13, 2011 Jeg kommer, i Bøggrønnwinner Artig assa!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#357 Skrevet Juni 13, 2011 Mulig jeg rekker en tur i morgen også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#358 Skrevet Juni 13, 2011 Hvis ikke avsluttning på skolen i morgen så kommer jeg en tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#359 Skrevet Juni 14, 2011 Mulig jeg rekker en tur i morgen også... Hvis ikke avsluttning på skolen i morgen så kommer jeg en tur... Kommer dere i cabber da, skal jo bli knallvær etter lønsj i dag!? Regner også med at David stiller med kake, siden han har bursdag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#360 Skrevet Juni 14, 2011 jeg stiller i cab, det får holde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#361 Skrevet Juni 14, 2011 Vi ble brukbart mange i dag også. Følte meg som en avviker, ettersom jeg ikke kjørte noe på Einser-basis;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#362 Skrevet Juni 14, 2011 Vi ble brukbart mange i dag også. Følte meg som en avviker, ettersom jeg ikke kjørte noe på Einser-basis;). Jupp, og i dag kom faktisk unge Hafsengen i VW på VW-møte!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#363 Skrevet Juni 28, 2011 Kommer noen i kveld? Jeg kommer ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#364 Skrevet Juni 28, 2011 jeg tar turen iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#365 Skrevet Juni 28, 2011 Jeg på jobb til kl 20:00 og siden det er på veien hjem så kan jeg stikke innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#366 Skrevet Juni 28, 2011 Takker for god McFlurry i sommerværet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#367 Skrevet Juni 28, 2011 Det var hyggelig å ta en prat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#368 Skrevet Juni 28, 2011 jeg var innom 10 over 9 men da var det ingen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#369 Skrevet Juni 28, 2011 jeg var innom 10 over 9 men da var det ingen der Det var shite. Vi dro ca da derfra: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#370 Skrevet Juni 28, 2011 Det var shite. Vi dro ca da derfra: dum : John-Arne, hvis du kunne fått gjort ferdig greiene mine til neste onsdag, så blir jeg en happy mann! Grei tidsfrist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#371 Skrevet Juli 11, 2011 Burgertreff i Nygårdskrysset i morra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#372 Skrevet Juli 11, 2011 Burgertreff i Nygårdskrysset i morra?? Ah, så flott at dere tar ansvar mens presidenten er på ferie!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#373 Skrevet Juli 11, 2011 Burgertreff i Nygårdskrysset i morra?? Tja, hvorfor ikke Noen bademuligheter i nærheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#374 Skrevet Juli 11, 2011 Tja, hvorfor ikke Noen bademuligheter i nærheten? Jada, vaskehall på Shell'n ved siden av!?!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#375 Skrevet Juli 11, 2011 Jada, vaskehall på Shell'n ved siden av!?!! Trenger kanskje det etter en uke saltvannsmarinering.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...