Treff i Haugesund 11-12 juni

Anbefalte innlegg

Vi i lokallagsstyre har en tid diskutert litt rundt mulighetene for å arrangere ett tilsvarende treff iår som vi hadde for 2 år siden... Dette ble videre diskutert litt igår på lokallagsmøte og det er ganske klart at det er stemnig for å få dette til.

 

Etter å ha gått igjennom bl.a. VACN terminlista så har vi kommet frem til at den helga som sannsynligvis er den beste, er 10-12 juni. Er litt usikre for at Molde treffet helga etter kanskje blir vell tett, men er usikker hvor mye vi skal vektlegge dette, ikke minst pga det ikke er så mange helger å ta av.

 

Opplegget blir sannsyngligvis lignende som for to år siden, dvs div aktiviteter på dagen på lørdagen, grilling og sosialt på lørdagskvelden og utstilling på søndagen. Dersom det viser seg å være stemning for å ha noe også på fredagskvelden skal vi selvsagt fikse dette! Av aktiviteter på lørdagen regner vi med det som ganske sikkert at det blir ihvertfall "miniutstilling" på Amanda kjøpesenter og cruising bl.a. gjennom byen. Itillegg håper vi i samarbeid med NAF å få til autoslalom på Årabrot Motorsenter. Jeg har allerede vært i dialog med NAF og de var veldig positive til dette.

 

Men for at vi skal få til dette må vi ha endel hjelp, både nå i planleggingsfasen og ikke minst under selve arrangementet. Så kom med forslag/innspill her i denne tråden... dette gjelder selsvagt alle medlemmer (og ikke bare medlemmer fra Haugesund)

 

Tips til hva som må til for at vi skal lokke til oss medlemmer fra "hele" landet mottas med stor takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetøft at lokal laget prøver å få til et treff til! Reknet med at dette ble tatt opp på pizza møtet , men jeg å geir måtte gå tideligt!!

 

Får min del så er nok kjangsen veldig liten for at jeg kan være med på treffet pga militæret :(

 

Men før den 5 april så hjelper jeg gjerne til viss det skulle være noe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg kan gjøre, men viss dere trenger hjelp så stiller jeg gledelig opp! Kan også lage bannere og diverse viss det trengs... Flyers fikser jeg kjapt på en kveldstund vertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plakater til å henge opp og dele ut er noe vi garrantert kommer til å trenge, så det er glirmende Glenn!

 

Det viktigste nå er å få endelig avklart datoen, men vi satser på at det blir denne datoen selv om det kræsjer med Bugrun... Håper på snarlig svar om campingplassen hvor treffet etter all sannsynlighet blir holdt er ledig, og isåfall er det bare å kjøre på!

 

Er det noen andre aktiviter vi bør prøve å få til? Hadde bl.a. uhøydtidlig "effekt måling" forrige gang, men dette krever jo noe utstyr... kanskje vi får smiske med Espen iår også dersom han tar turen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plakater til å henge opp og dele ut er noe vi garrantert kommer til å trenge, så det er glirmende Glenn!

 

Det viktigste nå er å få endelig avklart datoen, men vi satser på at det blir denne datoen selv om det kræsjer med Bugrun... Håper på snarlig svar om campingplassen hvor treffet etter all sannsynlighet blir holdt er ledig, og isåfall er det bare å kjøre på!

 

Er det noen andre aktiviter vi bør prøve å få til? Hadde bl.a. uhøydtidlig "effekt måling" forrige gang, men dette krever jo noe utstyr... kanskje vi får smiske med Espen iår også dersom han tar turen :)

 

Du kan regne med noen fra Bergen : smil :

Og G-Tech måler har jeg også : rolleyes Men er Espen med, (hint) så har han enda bedre utstyr, og mye erfaring med bruk av utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i lokallagsstyre har en tid diskutert litt rundt mulighetene for å arrangere ett tilsvarende treff iår som vi hadde for 2 år siden... Dette ble videre diskutert litt igår på lokallagsmøte og det er ganske klart at det er stemnig for å få dette til.

 

Etter å ha gått igjennom bl.a. VACN terminlista så har vi kommet frem til at den helga som sannsynligvis er den beste, er 10-12 juni. Er litt usikre for at Molde treffet helga etter kanskje blir vell tett, men er usikker hvor mye vi skal vektlegge dette, ikke minst pga det ikke er så mange helger å ta av.

 

Opplegget blir sannsyngligvis lignende som for to år siden, dvs div aktiviteter på dagen på lørdagen, grilling og sosialt på lørdagskvelden og utstilling på søndagen. Dersom det viser seg å være stemning for å ha noe også på fredagskvelden skal vi selvsagt fikse dette! Av aktiviteter på lørdagen regner vi med det som ganske sikkert at det blir ihvertfall "miniutstilling" på Amanda kjøpesenter og cruising bl.a. gjennom byen. Itillegg håper vi i samarbeid med NAF å få til autoslalom på Årabrot Motorsenter. Jeg har allerede vært i dialog med NAF og de var veldig positive til dette.

 

Men for at vi skal få til dette må vi ha endel hjelp, både nå i planleggingsfasen og ikke minst under selve arrangementet. Så kom med forslag/innspill her i denne tråden... dette gjelder selsvagt alle medlemmer (og ikke bare medlemmer fra Haugesund)

 

Tips til hva som må til for at vi skal lokke til oss medlemmer fra "hele" landet mottas med stor takk :)

Hei,treng de hjelp til treffe så si i fra,bur i Haukeli men er mykje i Haugesund pågrunn av att min datter og son bur der burte!!lykke til med treffe:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tord: skjer det noe mer i planleggingen? har Fridtjov sagt noe? og blir det virkelig treff i år? isåfall hva må gjøres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få sjekke litt med camping og div, nå i uken.

Skal også skifte jobb men har ikke fått noe ny arbeids plan, men regner med å kunne få det til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke vi skal ta så mye hensyn til bugrun og andre støøre treff på østlandet , det vi må konsentrer oss om er å bestemme tid og så får det bli den datoen , enten det er andre treff eller ikke.

Tror den datoen som vi diskuteret sist burde være bra. har du fått lagdt opp på den offisielle terminlisten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Tore... passer datoen på campingen så kjører vi på med den foreslåtte datoen!

 

Får vi endelig fastsatt dato er det mye enklere å sette igang planlegginga. Men foreløpig ser jeg på det som viktigst å få endelig dato og komme med forslag!!

 

Regner med vi må betale litt leie for banen hvor vi satser på å ha autoslalom, er dette noe vi kan vi få hjelp fra klubben sentralt å dekke økonomisk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan regne med noen fra Bergen : smil :

Og G-Tech måler har jeg også : rolleyes Men er Espen med, (hint) så har han enda bedre utstyr, og mye erfaring med bruk av utstyr.

 

Ser virkelig fram til å treffe dere igjen Jan... dra med deg flest mulig (inkl Esepen!) og gjerne noen G-Tech målere så vi får målt litt effekt : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser virkelig fram til å treffe dere igjen Jan... dra med deg flest mulig (inkl Esepen!) og gjerne noen G-Tech målere så vi får målt litt effekt : ja :

 

 

Er det ikke Anders Skotner som har med Lokallagene å gjøre , kan jo ringe å spørre , er jo ikke alverden gryn i kassa viss vi skal koste det selv. eller høre med Jan S. om hvordan dei gjør det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve å skvise inn en tur i planen da... Bilarrangement som jeg må delta på landet over hver eneste helg fra og med 17. mai og ut sommeren... hehehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 hytter er midlertidig reservert i helga 10-12 juni på Haraldshaugen Camping, Grilling og sosialt samvær på campingen er ordnet.

Pris på 4 manns hytter ca 400 kr

Mer info om program osv... kommer senere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut Fridtjov, godt å få fart på ting! må bare få bilen klar.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det Fridtjov at du har fått ordnet det med campingen... da er det bare resten som gjenstår! Men det er jo utrolig mye enklere å planlegge når vi har bestemt oss for dato!

 

OT: Glenn... Du må ihvertfall ikke finne på å senke bilen for da blir det kun Tore som stiller i offroad klassen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss ikke jeg finner en 8000kr på gata så blir nok jeg også stillende i offroad klassen desverre.. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det Fridtjov at du har fått ordnet det med campingen... da er det bare resten som gjenstår! Men det er jo utrolig mye enklere å planlegge når vi har bestemt oss for dato!

 

OT: Glenn... Du må ihvertfall ikke finne på å senke bilen for da blir det kun Tore som stiller i offroad klassen :P

 

Lurte på om jeg skulle melde meg in i Haugaland Offroad Klubb :D

 

 

Da er vell datoen fastsatt, er det mulig å lagdt datoen ut på offisielle terminliste , slik att flest mulig ser det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor fare for at jeg kommer en tur den helgen. Dropper Bug-Run..... En tur til Haugesund frister mer....

 

Kommer enten med en Lupo, Passat eller Golf Cab ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den innstillinga liker vi Leif Egil : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor fare for at jeg kommer en tur den helgen. Dropper Bug-Run..... En tur til Haugesund frister mer....

 

Kommer enten med en Lupo, Passat eller Golf Cab ;)

 

Du/Dere er velkommen , dra med mest mulig slik at vi kan lage et orntelig Vestlandstreff : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topp at du har lyst å komme Leif Egil, liker den innstillinga, vi er ikke så mange, men vi kan nå ha det gøy :)

 

TORD: Treffet blir åpent for alle medlemmer som vil stille ut, og besøkende får lov å kikke rundt ? eller er det Vacn Only?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, du stiller ett bra spm der Glenn... Jeg synes egentlig det bør være for alle VAG, både medlemmer og ikke, men vet ikke hva som er normalt og hva dere andre synes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke jeg... så lenge det ikke kommer en 200sx rullende så burde det være greit... men vet ikke helt hvordan det er med plass heller jeg?

 

Syns egentlig treffet kunne være en "showoff" av klubben.. slik at non medlemmer kunne værve seg på stedet og se hva klubben driver med.. dvs. bare medlemsbiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting til... som den Mat monsen jeg er så tenker jeg jo stortsett alltid på mat :D har ikke Dolly Dimples eller noe slikt en slik "Matvogn" evt. Bakpotet tralla? fått dem til å komme, det hadde jo vært prikken over i en :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.