Treff i Haugesund 11-12 juni

Anbefalte innlegg

gje mg en liten måne så kan dåkke få noen bilder av den nymalte bilen min...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå virker det som alt ordner seg med autoslalom,

naf er med å arangere etter gocartene er ferdig i 4-5 tiden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange har plan om ligge i hytter på campingen fra lokallaget (+ eventuelt andre loklalag), er reservert mange, og vi må få litt info så vi kan eventuelt avbestille noen av disse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange har plan om ligge i hytter på campingen fra lokallaget (+ eventuelt andre loklalag), er reservert mange, og vi må få litt info så vi kan eventuelt avbestille noen av disse.

 

Jeg kommer fra Bergen og har bestilt hytte !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imorgen er det kun 2 uker til treffet vårt og heldigvis er det meste nå i boks :D Ble litt mer styr enn først antatt for å få det i boks med autoslalom men nå er alt klappet og klart, krysser bare fingrene for bra vær både lørdag og søndag :)

 

Vi trenger noen frivillige til bl.a. følgende oppgaver:

- Gjøre istand på lørdagen og søndag morgen

- Rydde på søndagen

- "Banevakter" på lørdagen

- Lage og selge kaffi/vafler på søndagen

 

Noen som melder seg?

 

Hadde også vært fint med litt info hvem som tenker å ta turen, ikke minst med tanke på å finne ut hvor mange som stiller på autoslalom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva inneberer banevakt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med banevakt mente jeg folk som hjelper til under autoslalomen... Men det har jo egentlig liten rolle å si hva de forskjellige oppgavene går ut da vi trenger hjelp til ALT, så om det er gøy eller ikke bør ikke ha noe å si for det å kunne hjelpe mener jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var ikke de jeg mente. de er berre de at eg er 17 år : flau : . så de jeg lurte på var om jeg kunne hjelpe til. jeg kan også kanskje vere med og gjøre klart. når begynner de om morgenen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan sikkert hjelpe til med rigging på lørdag og søndags morgen...

innser at jeg begynne å få veldig knapt med tid nå... trykke opp flyers å levere dem ut...

Fronten på bilen MÅ være klar til treffet, lakkes onsdag viss alt går etter planen... og må monteres i ukedagene en gang... samt bilen skal rubbes og poleres, skal gå over den med hvite hansker :D itillegg til vanlig jobb og litt små jobb på Ante sin riskoker.. jaja, gøy med litt hektiske dager.

 

Får noen henta banneret vårt på hovedtreffet? eller sendes det før treffet? det BØR jo være her til treffet.

Tror jeg får prøve meg på Autoslalomen også, ble det satt noe pris på dette?

 

skal vi evt. begynne lokallagsmøtet litt tideligere neste gang? og holde det litt mer seriøst slik at vi får orden på treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får noen henta banneret vårt på hovedtreffet? eller sendes det før treffet? det BØR jo være her til treffet.

En vidar med sølv polo(svart tak) fra Haugesund fikk dette med seg fra Fredrikstad sist helg. Ta kontakt med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vidar hentet banneret i Halden ja...

 

Vet du om mange tar turen fra Stavanger Hans Petter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror faktisk dette ikke har blitt stort snakket om på forumet/lokallagstreffa.

Ikke vet jeg.... er et litt taust flertall. Jeg tar turen iallefall : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tause stavangerfolk??? Nå har jeg hørt det også :)

 

Du må riste liv i gjengen din og ta med hele bunten... vi lover bånn gass både på autoslalomen og ikke minst lørdagskvelden : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdagskvelden blir en fuktig kveld ja :venner: Håper på bra vær!

Gleder meg litt til autoslalomen også, aldri prøvd det før, fikk også høre at Opel Motorsport Club ikke fikk låne anlegget på årabrot men vi fikk : vinke :

 

Nå sitter jeg på jobb å trykker ut plakatene, viss noen har lyst å være behjelpelige med å sette opp plakater så gi meg en lyd, passer best for meg etter middag på torsdag, før vi drar oss innover til aksdal bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, stakkar Opel folk... det gjelder at de riktige folka snakker med de riktige personene vettu... Tord og Arvid fikser biffen :P

 

Vidar har allerede tilbydt seg å ta med plakater innover noe vi setter stor pris på. Ta de med på lokallagsmøte på torsdag så kan folk ta med seg litt her og der da! Skulle absolutt ha fått noen opp også på Stord, tar du hintet Glenn Morgan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

Hehe, stakkar Opel folk... det gjelder at de riktige folka snakker med de riktige personene vettu... Tord og Arvid fikser biffen :P

 

Vidar har allerede tilbydt seg å ta med plakater innover noe vi setter stor pris på. Ta de med på lokallagsmøte på torsdag så kan folk ta med seg litt her og der da! Skulle absolutt ha fått noen opp også på Stord, tar du hintet Glenn Morgan ;)

 

 

Kan selfølgelg ta med noe plakater å henga opp rundt om kring!! Må berre passa meg for Stord Gatebil klubb ikke ser meg:) I og med at dei skal ha treff same dag, pluss at dei prøve og øvetala meg te å stilla ut bilen min der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, stakkar Opel folk... det gjelder at de riktige folka snakker med de riktige personene vettu... Tord og Arvid fikser biffen :P

 

Vidar har allerede tilbydt seg å ta med plakater innover noe vi setter stor pris på. Ta de med på lokallagsmøte på torsdag så kan folk ta med seg litt her og der da! Skulle absolutt ha fått noen opp også på Stord, tar du hintet Glenn Morgan ;)

 

Ok fint, tror jeg fikk produsert opp 100stk (printeren låste seg) og jeg var drittlei av å sitte på jobb, så viss vi trenger fler (noe jeg tviler på) så får jeg heller lage ekstra.

 

Glenn Morgan, du limer selfølgelig våre plakater over stord gatebilklubb sine :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Sannes i går de var veldig positivet til treffet, skulle få plukket ut to biler som vi kunne ha nede på treffet, senere så vil vi få en invitasjon til omvising på det nye bygget som byges på Raglamyr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Sannes i går de var veldig positivet til treffet, skulle få plukket ut to biler som vi kunne ha nede på treffet, senere så vil vi få en invitasjon til omvising på det nye bygget som byges på Raglamyr

 

Høres VELDIG bra ut.. godt at vi har god kontakt med dem!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på campingen etter møte på torsdag, har fått samlet alle hyttene som er bestilte i nærheten av hver andre der vi var for 2 år siden.

Lover bra for et fint treff dersom været blir ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på en ting ang. crusing til miniuts. skal vi i lokallaget kjøre først slik at vi kan ta en runde i rundkjøringa så vi får stoppet trafikken, og kjøre inn til slutt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på en ting ang. crusing til miniuts. skal vi i lokallaget kjøre først slik at vi kan ta en runde i rundkjøringa så vi får stoppet trafikken, og kjøre inn til slutt?

 

du kjøre vel ikke rundt en runkjøring du med Country............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kjøre vel ikke rundt en runkjøring du med Country............

 

 

Tenkte eg kunne stå midt oppå vis du får tak i gule blinkere seller vell det dere bonder : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte eg kunne stå midt oppå vis du får tak i gule blinkere seller vell det dere bonder : haha :

 

Ingen problem skal ta med orange blinker men da må du bruke dei!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.