Treff i Haugesund 11-12 juni

Anbefalte innlegg

Synest att alle vW-Audi folk er velkommen, medlemskap kan tegnes på treffet, alle de andre merkene er velkommen som publikum. tror det er slik av bør gjøre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tror nok det kan være den beste løsningen ved nærmere ettertanke... så for 200sx'ene parke seg på parkeringen : haha :

 

Men burde vi hatt noen påmeldings liste? evt. en vote på forumet for å estimere hvor mange som møter opp? litt surt å sitte med skjegget i postkassa :D

 

Fikser vi pokaler forresten? eller skal vi ta noen gamle felger og lakke dem gull som premie :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder mat så tror jeg vi gjør som sist, satser først og fremst på grilling... itillegg selger campingen litt mat for de som måtte ønske det.

 

Er ikke aktuelt å blande inn non-VAG biler uansett... men synes det bør være åpent for alle VAG eiere! Utstillingsplass er ikke noe stort problem, det er ett ganske stort område på campingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke se så langt vekk ifra at det kommer noen siddiser oppom å lager litt kvalm! : bh :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere lagde nå ikke kvalm sist gang, var bare hyggelig å få besøk av dere : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kvalm kan fikses!!! : smil : neida... stiller nok med godt humør og en stor pose med ØL! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal nok stille en mann-sterk gjeng. Kan ikke gå glipp av dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal nok stille en mann-sterk gjeng. Kan ikke gå glipp av dette :)

 

bare dere ikke gjør som sist gang og er dobbelt så mange som oss... : haha : var litt flaut det... kom mer folk langveisfra enn lokalt.. men men, vi gleder oss nå...sitter bare å venter på sommeren nå! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aktiviteten i lokallaget i Haugesund er ett helt annet nå enn ved forrige treff så jeg tror ikke vi blir underlegne denne gang, men vi kan jo håpe på veldig bra oppmøte fra Haugesund og samtidig enda bedre fra andre steder :D

 

Vi i styre har diskutert litt og har komt frem til at vi i utgangspunktet satser på "offisielt" program på lørdag og søndag og ikke noe på fredagen. Men campingen er selvsagt åpen for de som ønsker å komme på fredagen. Og uten at jeg kan snakke for andre enn meg selv, så vil jeg tro at dersom det viser seg at endel utenbys fra melder sin ankomst på fredagen så tror jeg vi stiller opp til grill og morro også da!

 

Morten og HP: Kjempebra at dere ønsker å komme iår også, og denne gang må vi samles enda litt bedre enn forrige gang under det sosiale slik at vi får enda bedre kontakt med våre naboer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir noe treff... For er sugen på en tur til hjemlige trakter... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir treff, det er 100% sikkert.... dato og sted er også endelig bestemt, eneste programmet som ikke er helt bestemt enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten idee til som jeg knabba fra Bergen lokallag... det er vel mange av oss som er intressert i store kvalitetsbilder av våre biler som er "profesjonelt" tatt.. har vi en hobbyfotograf i lokallaget med ett godt kamera som kan knipse bilder?

Er det ikke også en i bergen lokallag som tar bilder for evo.no som vi kanskje kunne gjordt en avtale med?

 

Kunne jo hatt en "fotostand" at biler som skal bli med kjører først innom en "pitstop" der de blir tatt bilde av fra diverse vinkler, oppgir evt. mail adressa si også kjører til plassen sin?

 

Hvad tycks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ingen formening om dette Tord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går sikkert ann å lage til noe slikt, men det forutsetter i første omgang en fotograf med skikkelig utstyr. Espen er jo kjent for sine flotte bilder, men for det første så aner jeg ikke om han kommer og så har jeg ikke lyst å tvinge han til å stå å fotografere hele dagen heller :) Men har du lyst Glenn så er det bare å undersøke dette videre... finne passende sted og ikke minst fotograf!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er faktisk en helg som jeg MÅ få "dimmehelg" fra army`n ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes jo artig ut. Skal ikke se bortifra at det kommer en rallye på besøk i haugesund den helgen ;)

Eneste som er usikkert er om jeg er offshore eller ikke. Har en litt uforutsigbar rotasjon, men har jeg fri så.... : rock ::venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går sikkert ann å lage til noe slikt, men det forutsetter i første omgang en fotograf med skikkelig utstyr. Espen er jo kjent for sine flotte bilder, men for det første så aner jeg ikke om han kommer og så har jeg ikke lyst å tvinge han til å stå å fotografere hele dagen heller :) Men har du lyst Glenn så er det bare å undersøke dette videre... finne passende sted og ikke minst fotograf!

 

Hva er etternavnet til Espen?

Hadde holdt med en D70 til å ta bilder, synd jeg ikke har det...

og personen som gjør dette blir jo ikke stående hele dagen, viss vi setter "deadline" for utstillere så blir dem tatt bilde av etter at de har sjekka inn viss du forstår meg.. så da blir det jo bare ett par timer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En go kamerat av meg driver Foto Erik (ved den norske bank) , kan høre om han er interesert i å stå der noen timer (gratis) slik at en bare betaler for de bildene som en vil ha..

Han vil jo få reklame for foto butikken så.........

 

Skal jeg eller skal jeg ikke høre med han ?`

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta og hør med han du, men viss det er snakk om 150-200kr for å få bildene digitalt så tviler jeg på at folk vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok ikke så lett for en "vanlig fotograf" å ta bra bilbilder da det blir en ganske så annen teknikk enn det å ta vanlige bilder, så spør dere meg så bør det være en som har tatt mange bilbilder tidligere. Og jeg tror absolutt ikke en kan forvente at noen gidder å gjør dette på dugnad, så det at en må betale noe for det ser jeg på som en selvsagt ting! Litt OT, men som sammenligning var vi nylig på 1års fotografering med dattera vår og det koster nok rundt 4-5000...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men viss fotografen tar 50kr pr bil, så blir der jo penger utav det tilslutt..

Så kan han for eks. overføre en Zip fil til meg så kan jeg dele ut bildene til de som har betalt for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ingenting forandrer seg ang turnus så stiller eg også,men må seriøst ta enn lakk behandling først.Bilen er så matt i lakken at det nesten er flaut å kjøre rundt i.Tar muligens med sykkelen også.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden cabben er til lakk nå, så er det stor muligheter for at jeg kommer med Golfen :) Debut-treffet mitt.. Blir mitt første treff , forhåpentligvis ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok jeg og hehe med ny-malt bil og greier :D

 

hvor lang tid tar det fra bergen?? inkl. de kjedelige 50 min i fergen : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok jeg og hehe med ny-malt bil og greier :D

 

hvor lang tid tar det fra bergen?? inkl. de kjedelige 50 min i fergen : rolleyes

 

 

Sånn ca 3 timer 15 min og 37 sek alt etter hvor i bergen du bor:-)....sånn ca...inkl ferge.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.