Treff i Haugesund 11-12 juni

Anbefalte innlegg

Siden cabben er til lakk nå, så er det stor muligheter for at jeg kommer med Golfen :) Debut-treffet mitt.. Blir mitt første treff , forhåpentligvis ;)

 

Kjempe bra, skal bli hyggelig å hilse på deg å ta en nærmere titt på einser cabben : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende dere får selelebærtbært besøk også, har lyst å ta meg en langtur i GT'n... Kan besøke gode venner på Sandnes også... : ja :

 

Skal få meg flere østfra... :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende dere får selelebærtbært besøk også, har lyst å ta meg en langtur i GT'n... Kan besøke gode venner på Sandnes også... : ja :

 

Skal få meg flere østfra... :cool:

 

 

Dette høres bra ut : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 mans hytte er bestilt : ja :

Jeg, og sikker andre fra BG kommer ned Lørdagen !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende dere får selelebærtbært besøk også, har lyst å ta meg en langtur i GT'n... Kan besøke gode venner på Sandnes også... : ja :

 

Skal få meg flere østfra... :cool:

 

Kjempekjekt det om du/dere tar turen :)

 

Men du..... ikke ta med Brutus da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at medlemmer utenom lokallaget viser interesse for dette treffet, skal bli kjempe gøy :)

Og som sagt Tord, trenger du hjelp så er jeg tilgjengelig etter 16.00 hver dag så og si :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at medlemmer utenom lokallaget viser interesse for dette treffet, skal bli kjempe gøy :)

Og som sagt Tord, trenger du hjelp så er jeg tilgjengelig etter 16.00 hver dag så og si :D

 

 

Ja hjelp må vi ha : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode ting dette her.

Satser på å ta turen nedover med resten av folket fra bergen. Har hørt mye bra om det forrige treffet.

Artige veier er det jo også nedover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bærgensere: når har dere tenkt å kjøre herfa??, for min del blir det 11-12 tiden på lørdagen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende dere får selelebærtbært besøk også, har lyst å ta meg en langtur i GT'n... Kan besøke gode venner på Sandnes også... : ja :

 

Skal få meg flere østfra... :cool:

 

Si fra når du drar.. Så kjører vi kolonne kjøring fra østlandet :)

 

Kjappeste vei til Haugesund fra oss er over Haukeli. 5 timer med Gti'n. Regner med litt mer når vi skal cruise ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ting er ikke endelig bestemt når det gjelder program men vi tar nok sikte på å ha noe alla forrige gang, dvs "innkvartering" på camping skjer frem til ca klokka ett, deretter kjører vi samlet enten til Amanda senteret og miniutstilling eller gokartanlegget og autoslalom (litt usikkert hva rekkefølge vi ender opp med). Så de tilreisende som vil ha med seg alt bør nok belage seg enten å stå opp relativt tidlig lørdag eller reise fredag ettermiddag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utstillingen vil bli på Søndagen da på campingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så utstillingen vil bli på Søndagen da på campingen?

 

 

Utstillingen blir søndag ca 12-13 tiden på Campingen, så lenge det ikke er for vått der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingen blir søndag ca 12-13 tiden på Campingen, så lenge det ikke er for vått der.

 

Og viss det er for vått, hva blir plan B?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passat GT5 fra Bergen stiller hele helgen. Mitt første treff noen gang. Kan bli litt for mye kanskje på en gang?! Hehehe... Dette kan bli bra visst alle fra vest stiller. Haugesund ligger jo ganske midt på liksom... Men noen billige/rimelige motell - Hotell???

 

VWee sees.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er jo endel hotell her men siden hele treffet blir arrangert på en campingplass legger vi jo egentlig opp til at folk skal overnatte der... enten i hytter eller for de som ønsker det i telt e.l. Ikke minst pga den sosiale biten på lørdagskvelden er det kjekt om flest mulig blir på campingen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bærgensere: når har dere tenkt å kjøre herfa??, for min del blir det 11-12 tiden på lørdagen : ja :

 

Tenkte meg nedover på fredan eg, men skal være snill med deg denne gang. Hehehe... Ler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er jo endel hotell her men siden hele treffet blir arrangert på en campingplass legger vi jo egentlig opp til at folk skal overnatte der... enten i hytter eller for de som ønsker det i telt e.l. Ikke minst pga den sosiale biten på lørdagskvelden er det kjekt om flest mulig blir på campingen :)

 

Hadde jo vært mye kjekkere det ja. Hvor kan det bestilles? Tlf?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og viss det er for vått, hva blir plan B?

 

Må bli på en parkringsplass el. noe (mulig det hadde gått an og få til noe ved Hararldshauen)

Er ikke noe kult å stå på gress dersom det regner mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haraldshaugen Camping

Haraldshaugv.

5515 Haugesund

Tlf 52 72 80 77

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger inn ett lite spørsmål til jeg, hvor mange har vi egentlig plass til på campingen når det gjelder biler til utstillingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det skal bli seriøst mange biler før plass til utstillingen skal bli ett problem... Da er alternativt sted for utstillingen dersom dårlig vær kanskje en større utfordring, må vell nesten være ett sted alla Flotmyrbanen eller evt parkeringen på Oasen eller Amanda det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller fotball banene oppved haraldshallen? tenker da på grus banene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke dette er det store problemet, er jo ett ganske greit område der vi sto sist, evnt. parkere i flere rader

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger bilder av klubbiler (både lokale og "nasjonale") for å lage plakater... se her for mer info!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.