Treff i Haugesund 11-12 juni

Anbefalte innlegg

Ingen problem skal ta med orange blinker men da må du bruke dei!!!

 

 

Men du har jo varebil er det ikke det dei bruker da????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp då er vel alt klart til da stora treffet?? Pga av sjukdom fikk eg ikke anledning til å vera med da sista møtet.. Har en del tekniske problem med golfen no for tia, så eg får for all del håpa på at golfen greie å halda seg "frisk", pluss at eg får tak i dei livsviktige delen, samd forhjulsstiling før helga!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp då er vel alt klart til da stora treffet?? Pga av sjukdom fikk eg ikke anledning til å vera med da sista møtet.. Har en del tekniske problem med golfen no for tia, så eg får for all del håpa på at golfen greie å halda seg "frisk", pluss at eg får tak i dei livsviktige delen, samd forhjulsstiling før helga!!

 

må sette i gang å jobbe da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må sette i gang å jobbe da :D

 

Hehe, vist du kan bygge ny eksos til meg?? Ser ut da ikke lar seg gjera før ette neste helg, vist ikke noen kan gjera noe slik på kort varsel :P Bilen skal senkas på Tosdag(igjen) en eller anna del til tomgangen kjem torsdag pluss nye speil, samt nye 6*9(Boss)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, vist du kan bygge ny eksos til meg?? Ser ut da ikke lar seg gjera før ette neste helg, vist ikke noen kan gjera noe slik på kort varsel :P Bilen skal senkas på Tosdag(igjen) en eller anna del til tomgangen kjem torsdag pluss nye speil, samt nye 6*9(Boss)...

 

kjør med fri eksos du, eg kan jo ikkje verr den einaste mk3'en på treffet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør med fri eksos du, eg kan jo ikkje verr den einaste

mk3'en på treffet!

 

Hadde eg berre hat fri eksos! den er potte tett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør med fri eksos du, eg kan jo ikkje verr den einaste mk3'en på treffet!

 

 

Men er da ingen andre mk3 en min å din also??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er da ingen andre mk3 en min å din also??

 

vet ikke, er jo ikke så mange her i haugesund som komme med mk3'er vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan desverre ikke stille på treffet til helga....

Fikk beskjed for 5 dager siden at eg måtte være fadder i en barnedåp i Bergen akkuratt denne helga... : gråter :

Og eg som hadde tenkt og ha Audien med meg og......

 

Lykke til med treffet, blir sikkert kanonbra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal i utdrikningslag på lørdag.

Satser på at han 'starver' tidlig, så jeg kan komme på camping'en :-)

Stiller uansett på søndag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo bare å fortsette på campingen etter utdrikningslaget :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal i utdrikningslag på lørdag.

Satser på at han 'starver' tidlig, så jeg kan komme på camping'en :-)

Stiller uansett på søndag...

 

 

Det er jo bare til å komme ned etterpå ,

vi på Vestlandet har jo lov til å "overnatte på området vi" : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for ett super hyggelig treff! ble litt kaldt utover natt til søndag på Camp VACN men det la ikke noe spesiell demper på stemningen det virket det som!

 

De som tok bilder å filmet må legge ut en tråd i Media forumet.

Ønsker spesielt film/bilder av da jeg var utpå banen med Volf'en min, hadde vært morro å sett, vet at Arvid filma det?

 

Viss noen har problemer med å legge ut bilder/film så send materialet til meg på mono@bluezone.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker før et hyggelig treff. Skal si det blei fuktig utpå lørdagskvelden. Og da tenker jeg ikke på været : rolleyes:full:

Litt kaldt var det jo, men klær går det jo ann å ta på seg. Eneste hvis det skal være noe å sette fingeren på, var den lange ventetiden på autoslalom på lørdagen. Og at man kanskje burde tenkte go-kart neste år. Blei litt for knotette for min bil. Men må jo legge til at jeg hadde den som forbredra runde tidene mest,10 sek raskere på 3 iforhold til 2runde!

Ellers et flott treff : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder pokalene så skal jeg prøve å ramse opp etter beste evne.

 

VW:

1. Tore Kirketeig (Golf Country Chrome ed)

2. Bjørnar (Touran 2.0TDI).

3. Glenn M. (Golf Vr6 Turbo)

 

Audi:

1. Hans Petter (Sunrise cabben)

2. Jan S. (A4 1.8TQ)

3. Vegard (A4 1.8TQ)

 

Autoslalom:

1. Jan S. (A4 1.8TQ)

2. Arve Sandvik (A3 1.8T)

3. Dick Olav Østhus (A4 1.8T)

 

Best in Show (Styre sitt valg):

Rød URQ

 

Gratulerer alle sammen! :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må sei det var et ganske kjekt treff jah..hehe blei litt fuktigt på lørdags kveldn hehe :rolleye: håpe di andre hadde d lika kjekt som meg iallefall..takker for ei kjekk helg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra treff :) Måtte stikke rett etter 3 runde i autoslalom, så jeg fikk ikke med meg resultatene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder pokalene så skal jeg prøve å ramse opp etter beste evne.

 

VW:

1. Tore Kirketeig (Golf Cøntry Chrome ed)

2. Glenn M. (Golf 3 Vr6)

3. ? Rød Touran fra Stavanger.

 

Riktig er vel dette: (?)

1. Tore Kirketeig (Golf Cøntry Chrome ed)

2. Bjørn, Rød Touran fra Stavanger

3. Glenn M. (Golf 3 Vr6)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett par mindre arrangørmessige bommerte ble det desverre, bl.a. "kolonnekjøringa"...

 

Det med ventinga på Autoslalomen var ikke først og fremst vår skyld, men snarere det at de som driver banen hadde dobbelbooket go-kart kjøring for utdrikningslag og oss samtidig, og da måtte vi desverre vente... Forrige gang hadde vi gokart og grunnen til autoslalom denne gang var at vi trodde de fleste mye heller ville kjøre med sine egne biler :) Men dersom flertallet heller tilsier gokart, så blir det nok heller det neste gang da det krever MYE mindre arbeid, har vært sinnsykt mye styr for å i det hele tatt få låne banen til autoslalom.

 

Ellers var det ett relativt vellykket treff og vi hadde flaks med været, i det vi begynte å pakke sammen kom regndråpene. Hadde kanskje håpet på noe flere biler på søndagen, men for min del så var det uten tvil lørdagskvelden som var høydepunktet. Grillmat, noe kaldt å drikke og massevis av hyggelige folk måtte jo bare bli bra :)

 

Kjempetrivelig å møte folk en tidligere kun har sett på som navn fra forumet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra treff :) Måtte stikke rett etter 3 runde i autoslalom, så jeg fikk ikke med meg resultatene.

 

Du kjørte imponerende bra og med tanke på at bilen din er org så er det bare å ta hatten av.... du endte på 3. plass alt i alt :tilber: Har mao en pokal til deg liggende hjemme, gi beskjed dersom du kan hente den på dagtid på Hydro (karmøy) eller er i Haugesund så kan du komme bortom å hente den hjemme hos meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foresten hadde det vært fint om de som har bilder fra treffet kan legge de ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et ok treff ! ;)

Meg og Endre koste oss, og spesielt siden det klaffet for meg på banekjøringen, : smil :

 

Gikk litt i surr med alle de kjeglene, men fikk det til, spesielt siste runden : vinke :

 

Vi kommer igjen neste år !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et kjempe treff!

 

Må først å fremst få takke Arve Frantsen og Tore på A.I.S når jeg fikk litt probem med bilen. Jeg fikk fikset bilen og kom meg tilbake på treffet! Røret til slavesylinderen min gikk tvert av under cruisingen og jeg ble nødt å legge meg forbi kolonnen :o

 

Kjekt å treffe folket i Haugesund lokallag, trivelige folk! Takk til dere: ja :

 

Må legge ut litt bilder da, jeg gemte kamera jeg...

 

Glenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil og takke for et kjekt treff :)

 

Kjekt å treffe folket i Haugesund lokallag, trivelige folk! Takk til dere

Er så enig....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KANON treff ja...... Formen var ikke den beste Lørdagen, full i feber og dritt.. Så ble ikke så sosial som normalt, men det tar vi igjen...

 

Flott arrangert og hyggelige folk, DET liker vi.. Kaldt var det, men slapp da unna regnet..

 

Noe jeg synes var litt artig var at det regnet HELE veien til Bergen uten at veiene ble våte :confused: Så selv om bilen var våt når jeg kom hjem var den rein : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.