Bilder av din GARASJE - inspirasjon!

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til dugende oppvarming annet enn elektrisk frem til eg får montert varmepumpe? Duger propan eller blir det bare fuktig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer mitt bidrag i denne tråden.:)

Gikk for igeland grasjen pre-cutt. 6x6m. Har isolert hele grasjen, lakt epoxy på gulet. Montert varme pumpe å vetiler i alle gjønene + en med

el-vifte. Kjøpte innredningen på Ikea å montert led lys i innrednigen + vegger, som jeg styrer fra pcen som står i garsjen + 5.1 surround anlegg. I 2 etg har jeg delt inn halve til lager å andre havl delen til lydstudio/kontor. Har også montert ip-kamera som går direkte til moben å alarm sentralen. Blir stein i gårsplassen til sommeren.:)

 

IMG_3378_2_zps27a28560.jpg

 

IMG_2034_zpse3b2a81f.jpg

 

IMG_2205_zps4d219b6f.jpg

 

IMG_3303_zps2ead32e1.jpg

 

IMG_3337_zpsdbfc1901.jpg

 

IMG_3381_zps06de6016.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var flott! Godt med tips og inspirasjon til egen garasje :) Tok litt tid da å se gjennom hele byggetråden og alle bilene som var solgt / selges ...

 

Strøkent som alltid André!

 

Til alle dere andre; fant nettop denne nydelige garasjen, meget bra gjennomført. Ta dere tid til å lese gjennom tråden hans, LINK

 

 

[ATTACH=CONFIG]207327[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]207331[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]207332[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrytebilde av ferdig gulv.

vi valgte å ikke polere siste runde etter påføring av steinfix50.

steinfix50 er grøvre i overflaten (når den tørker) enn siste poleringsrunde av betongen, men det fungerer nå som ett ekstra slitelag og ikke fullt så glatt å gå på selv når det blir vått.

 

skulle man senere ønske blankere så går man på med highspeed poleringsmaskin.

gulvet ble noe brunere enn jeg håpet på, men veldig fornøyd allikevel.

 

 

Hvit/grå epoxy ser kanskje penere ut, men etter litt tidsbruk så blir det mindre skader i denne overflaten.

spesielt mtp sveiseperler og slipeknister.

gjenstår å sandblåse kumlokkene og male dem :P

 

fare for flere bilder senere i vinter når gips og alt er på plass :D

garasjegulv2.jpg

garasjegulv1.jpg

garasjegulv3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har lite bilder å komme med ,men eg lurer på en ting hvor brei bør en dobbel garasje være for å være praktisk og brukervennlig driver å skal bygge hus på sikt så skal i møte med arkitekt å få tegnet huset å då må eg vite størrelsen på garasjen siden denne henger sammen med huset. eg vil ikke at den blir for smal.. 6m innvendig mål er det nok? Portbredde på 4,5-5m?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er ca 5,5m innvendig bredde, og det er absolutt minimum syns jeg. En ekstra halvmeter kommer nok godt med! :) jeg skal ha inn dobbelport, og da blir den ca 525cm brei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min portbredde er 6,10 m Har 3 biler i bredden, men da står den 3 til lagring. husker ikke innvendig bredde, 7 m kanskje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan ikke ta så mye bredde eg vil til garasjen då går det utover boligen så 7m går neppe. Men den må alså ikke være smalere en 6 m?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan ikke ta så mye bredde eg vil til garasjen då går det utover boligen så 7m går neppe. Men den må alså ikke være smalere en 6 m?

 

Jeg å ambefaler ikke mindre en 6m.

Min er 6x6m (utvendig mål) å det blir akurat med 2 biler. Så vile nok ha gått for 6,5 værtfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal se om det er mulig med 6,5m invendig mål :) takk for tipsa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 7m innvendig og 5m port, ville ikke hatt det smalere, men det er fordi jeg kan bruke veggene til noe også... Har vask pluss div. stash på ene siden og en vedstabel på den andre siden, fortsatt grei plass til å åpne dørene for barn på begge bilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved et bilde av garasjen min jeg holder på med..

Driver å fliser litt mellom renovering av hus/kids/kone etc :)

 

Men begynner I hvertfall å ligne på noe.. (skal ha litt mere skap)

20151230_163942.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra Anders! er på jakt etter sånne skuffeseksjoner som du har på bildene der ,men til 6-8000kr stk utgår det foreløpig hvor handlet du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det Lasse! Hjelper seg veldig.. spesielt når man får flis på bakken!

Har handlet alt fra http://www.garage15.no de er flinke til å lage pakkepris!

Solide og bra skap, samt prisen ikke er gal I forhold til mye på markedet. Det er en helt annen kvalitet på disse kontra de fra gasolin!

Skal ha en skuff seksjon under kjøleskapet + 1 eller 2 av de store "arkivskapa" rett til venstre for der jeg tar bilde.. så får jeg si meg fornøyd med antall skap.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får bidra med mitt lille krypinn også da

FullSizeRender.jpg

FullSizeRender[1].jpg

IMG_2118.JPG

IMG_1986.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får bidra med mitt lille krypinn også da

 

Du som eier den røde også?? Hvor er prosjekttråden ??? :D Følger den på Face.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som eier den røde også?? Hvor er prosjekttråden ??? :D Følger den på Face.

 

Ja, den røde er min.

Jeg har ikke noen prosjekt tråd her.

Blir så mye jobb og holde flere tråder oppdatert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange flotte hus og garasjer i Klæbu har jeg lagt merke til, på tide å flytte ut av byen nå snart tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange flotte hus og garasjer i Klæbu har jeg lagt merke til, på tide å flytte ut av byen nå snart tror jeg.

 

Ja, du får komme hit du også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, den røde er min.

Jeg har ikke noen prosjekt tråd her.

Blir så mye jobb og holde flere tråder oppdatert

 

En liten presentasjonstråd hadde nok gledet de fleste her inne, selv om du ikke skriver alt du gjør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten presentasjonstråd hadde nok gledet de fleste her inne, selv om du ikke skriver alt du gjør :)

 

Tja, jeg inntrykk av at jeg har "publisert" litt vel mye her og der så føler kanskje det kan bli litt mye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget snopen garasje Hans Olav! Likte anlegget, kappa 9.2 i front og 7 eller 8 serien bak? Hehe, fet garasje: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig du tar deg tid til å lage en tråd på den røde :) det hadde vært kanon. Konge garasje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.