Anbefalte innlegg

Liker å spørre om ting som ligger litt frem i tid jeg :)

Siden det er ny bil på planen så lurer jeg på om det er noen som kan hjelpe med å få ettermontert hengerfeste (såfremst jeg ikke finner drømmebilen med det på)?

 

Når den tid kommer, altså når jeg tør å skilles fra Poloen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker å spørre om ting som ligger litt frem i tid jeg :)

Siden det er ny bil på planen så lurer jeg på om det er noen som kan hjelpe med å få ettermontert hengerfeste (såfremst jeg ikke finner drømmebilen med det på)?

 

Når den tid kommer, altså når jeg tør å skilles fra Poloen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å montere Dieselgeek Panzer Plate med FMJ Side Skirt. (

 

Det holder med to slakke ramper å kjøre opp på (Biltemas blå er for bratte), men bukk er selvfølgelig det beste. Det trengs to personer, så jeg er da den andre personen.

 

Dette skal ikke ta spesielt lang tid.

 

Jeg er meget fleksibel hva angår tid og sted. PM eller svar i tråden her.

 

jeg hjelper deg, hvis du hjelper meg ?! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å montere Dieselgeek Panzer Plate med FMJ Side Skirt. (

 

Det holder med to slakke ramper å kjøre opp på (Biltemas blå er for bratte), men bukk er selvfølgelig det beste. Det trengs to personer, så jeg er da den andre personen.

 

Dette skal ikke ta spesielt lang tid.

 

Jeg er meget fleksibel hva angår tid og sted. PM eller svar i tråden her.

 

jeg hjelper deg, hvis du hjelper meg ?! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har en A6 quatru 1999 mod, har forstått det slik at en må ha en VAG COM for å skifte automat gear olje.

Kan du hjelpe meg med dette?

 

Per Holt

91162808

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har en A6 quatru 1999 mod, har forstått det slik at en må ha en VAG COM for å skifte automat gear olje.

Kan du hjelpe meg med dette?

 

Per Holt

91162808

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri hørt om at du trenger vag-com for bytting av automatkasse olje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri hørt om at du trenger vag-com for bytting av automatkasse olje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke på Tiptronic, men på DSG må man ha dette for å vite riktig temperatur på olja når man skal tappe den av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke på Tiptronic, men på DSG må man ha dette for å vite riktig temperatur på olja når man skal tappe den av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig som Mads sier! :) Olja skal være 64 grader mener jeg det er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig som Mads sier! :) Olja skal være 64 grader mener jeg det er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen (a3 8p) skal på service, og på lista står både bytte av pollenfilter og luftfilter. Mener de to byttene kommer på rundt 1000,- totalt.

 

Er det penger å spare på dette, funderer jeg...

- Hva må jeg kjøpe selv, og hvor (gjerne konkret link)?

- Er dette en grei sak å skifte?

- Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pollenfilter og luftfilter er super enkelt og bytte selv. Er det 1000 i arbeid eller er det inkl filtere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro det er begge deler, siden det er spesifisert på hver linje med pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er som nevnt veldig enkelt å bytte, å tipper nok at deler kommer på rundt 300kr. Bare slå inn regg.nr på mekonomen sin side, så får du opp riktige deler med pris. Som vacn medlem får man også gode rabbatter på delene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luftfilter og pollenfilter er helt enkelt og bytte selv.. Kunne sikkert ha hjulpet til, men da må du ut til Asker/Røyken.. Så da går nok vinninga opp i spinninga..

Det du må kjøpe er luftfilter og pollenfilter? :P Mekonomen, Torshov, NBS, MECA etc etc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe poeng i å kjøpe dette på ebay?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe poeng i å kjøpe dette på ebay?

 

Sikkert ikke mye å spare når det er så billig på mekonomen for de filterene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hjelper deg, hvis du hjelper meg ?! :D
Hva ønsker du hjelp til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ønsker du hjelp til?

 

Skulle hatt hjelp til montering av bunnplate i stål fra http://www.gytisautek.no Trenger dessverre ikke hjelp lenger da jeg monterte den selv på fredag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt hjelp til montering av bunnplate i stål fra http://www.gytisautek.no Trenger dessverre ikke hjelp lenger da jeg monterte den selv på fredag :)
Det er synd varsel om ny post i denne tråden ikke nådde meg etter ditt første innlegg om dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan ta på seg puss og pulverlakkering av fire felger, eventuelt vet om noen/firma som gjør dette for en ok pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Re-poster denne da jeg ikke har fått rotet meg til å gjøre noe enda!

Har også prøvd å kode facelift baklyktene med kode-dongle uten hell, vet noen om det er mulig å kode dette i vag-com?

Eventuelt noen som kan gjøre det? Har kjørt uten ordentlige baklys i et par mnd nå, så hadde vært greit å få gjort det snart.

 

Fortsatt på utkikk etter hjelp. I samme slengen lurer jeg på om noen kan lakkere S-line spoileren jeg har liggende til en billig penge? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoj! Noen som kan hjelpe med å bytte fremre foringer til bakstillingen på en Golf 3? :) Har skjønt at presse er en stor fordel å ha her og det har ikke vi i værste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.