Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fjerne rust og lakkere mine to framskjermer på Touran? Eventuelt noen jeg kan kontakte? Det holder å lakkere skjermkantene. Bilen er sort.

 

Har du bilder? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil ta på seg å tone 2 baklamper på en 3bg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

folie eller spray?

 

Det er det samme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat skru-hjelp. Men noen som har det spesial-verktøyet til veiva til 5'er? Trenger å låne det noen timer.

 

Fått tak i

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Har kjøpt meg nye sommerhjul som jeg skal vaske før de skal på bilen. Er det noen i Oslo-området som vil være snille og la meg disponere en høytrykksspyler for å vaske 4 hjul i morra? Er jo tilnærmet umulig å få gjort i en selvvaskehall :(

 

Eller om noen vet om en vaskehall som tar 5kr og 10kr, med litt lite trafikk slik at man kan holde på litt..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Har kjøpt meg nye sommerhjul som jeg skal vaske før de skal på bilen. Er det noen i Oslo-området som vil være snille og la meg disponere en høytrykksspyler for å vaske 4 hjul i morra? Er jo tilnærmet umulig å få gjort i en selvvaskehall :(

 

Eller om noen vet om en vaskehall som tar 5kr og 10kr, med litt lite trafikk slik at man kan holde på litt..?

 

U-Wash på kalbakken. Der er det 10'ere og 6 vaskehaller så pleier og være greit å bruke litt tid der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har skrudd gammal boble?

 

Skulle gjerne hatt litt assistanse ift justering av bremsene, ikke vanskelig i seg selv, men skulle gjerne hatt en med meg som kunne vist meg litt in real life:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Har kjøpt meg nye sommerhjul som jeg skal vaske før de skal på bilen. Er det noen i Oslo-området som vil være snille og la meg disponere en høytrykksspyler for å vaske 4 hjul i morra? Er jo tilnærmet umulig å få gjort i en selvvaskehall :(

 

Eller om noen vet om en vaskehall som tar 5kr og 10kr, med litt lite trafikk slik at man kan holde på litt..?

Skulle det være helt umulig å finne et sted for deg i Oslo kan du ta turen til meg så skal vi få vasket de felgene dine. Skulle du trenge det send meg en PM :)

 

Jeg holder til i Nittedal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har skrudd gammal boble?

 

Skulle gjerne hatt litt assistanse ift justering av bremsene, ikke vanskelig i seg selv, men skulle gjerne hatt en med meg som kunne vist meg litt in real life:)

 

Ingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle det være helt umulig å finne et sted for deg i Oslo kan du ta turen til meg så skal vi få vasket de felgene dine. Skulle du trenge det send meg en PM :)

 

Jeg holder til i Nittedal.

 

Evt om du er på de kanter kan du svippe innom Shell-7Eleven på Ullern Vest.. ta kontakt så kan man evt ordne noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne hjulpet meg med VAG-COM i Oslo området?

 

Til koding av parklys på golf mk5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Datteren + Svigersønn min har en Avensis stasjonsvogn, de har klart å bulke nederst på høyre bakdør + kanalen (plast). Er dette en jobb du kunne hjelpe til med.

 

Ring direkte til Gorm 45003757

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

sliter med å få ut forhjul lagrene på min Audi A& Quatro 2,8 - 1999 mod. Kunne du tenke deg å hjelpe meg. Bilen står på bukker på hjemme på Nordstrand/Oslo

 

Ring meg på 91162808

 

Per Holt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som hjelpe meg med vag-com?

 

Kodingen vet jeg, men mangler bare vag-com.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20130916_142715.jpg

 

Her har du noen bilder av skaden, håper de gir deg ett bilde av hva som bør gjøres.

Per

20130916_142737.jpg

20130916_142730.jpg

20130916_142719.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Noen som kan hjelpe meg med vag-com i ca 5 min?

 

Jeg må få kodet US lys sterkere på golf V.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan hvis du vil men har tid snarest på lørdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag kan jeg dessverre ikke da, jeg skal bort! men har du mulighet på Mandag? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på å kjøpe meg en familievogn så vurderer jeg senk. Er det noen som kan ta en sånn jobb for meg mot litt penger og en hjelpende hånd? Eller er det verksteder å anbefale som kan gjøre noe slikt? (Dette er noe frem i tid da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på å kjøpe meg en familievogn så vurderer jeg senk. Er det noen som kan ta en sånn jobb for meg mot litt penger og en hjelpende hånd? Eller er det verksteder å anbefale som kan gjøre noe slikt? (Dette er noe frem i tid da)

 

Jeg er også interessert i dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktene på bilen lyser relativt rett ned og er jo kjekt å ha litt lys nå som mørket kommer :P Etter å ha lest litt rundt kan det virke som at det bare er å stille de inn for at de skal bli bra igjen. Møller sier de skal være sånn, men det er nok bare bullshit.. Noen som har peiling på sånt som kunne ha hjulpet meg med dette? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i nærheten av nordstrand med VAG-COM som kan være behjelpelig med litt koding på A3en min iløpet av uken?

 

Først og fremst kode facelift baklyktene mine og canadisk-lysintilling.

Kanskje uspark om det ser bra ut og eventuelt needle sweep og coming home hvis det er mulig på bilen. :)

 

Re-poster denne da jeg ikke har fått rotet meg til å gjøre noe enda!

Har også prøvd å kode facelift baklyktene med kode-dongle uten hell, vet noen om det er mulig å kode dette i vag-com?

Eventuelt noen som kan gjøre det? Har kjørt uten ordentlige baklys i et par mnd nå, så hadde vært greit å få gjort det snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å montere Dieselgeek Panzer Plate med FMJ Side Skirt. (

 

Det holder med to slakke ramper å kjøre opp på (Biltemas blå er for bratte), men bukk er selvfølgelig det beste. Det trengs to personer, så jeg er da den andre personen.

 

Dette skal ikke ta spesielt lang tid.

 

Jeg er meget fleksibel hva angår tid og sted. PM eller svar i tråden her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.