#751 Skrevet Januar 2, 2014 Prøver igjen. Noen som vet om verkstedsplass til leie i Asker eller Bærum? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet Juni 25, 2014 Skulle fått løsnet to skruver i motorrommet og trenger 24mm 12-kant pipe. Der er festene til motordekselet jeg skal løsne, sitter lett tilgjengelig så tar null tid. Noen som har 24mm 12 kant pipe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet Juni 25, 2014 Hmm. Tror kanskje jeg har. Har du bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet Juni 25, 2014 Hmm. Tror kanskje jeg har. Har du bilde? Kan knipse ett bildet senere, googlet frem dette: Da jeg tenker meg om så kanskje det går med en vanlig 6 kant, skal prøve det i samme slengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet Juli 8, 2014 Noen som kan ta en 4 hjuls kontroll for meg? Mot bet så klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet Juli 8, 2014 Noen som kan ta en 4 hjuls kontroll for meg? Mot bet så klart Make it 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet Juli 9, 2014 Make it 2 Make it 3! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet Juli 20, 2014 Noen som kan bil og har løftebukk som kan ta et overblikk på en skoda fabia 6y en dag snart? Betaler for en "diagnose". Vet at det nok er en del deler som må byttes, men usikker på alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet Juli 27, 2014 (endret) Trenger litt hjelp til Prosjekt Golfen. 99 Model Gti. Skal ha på justerbart senkesett,bytte fjærbeinslager og montere R32 stag. bytte coiler (vist det er problemet) , fått slipt og lakket opp kanalene før vinteren. Er den standard rusten nede ved framskjermer og bakover på kanal venstre oghøyre side. Skulle også hatt hjelp til å mappe bilen på nytt. og sota vinduene. Send PM Bor i Lier :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet Juli 29, 2014 Ingen som kan hjelpe til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet Juli 30, 2014 Har du fått noe hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet Juli 30, 2014 Nei ikke hørt fra noen enda :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet Juli 30, 2014 Trenger du hjelp, så kan jeg hjelpe til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet Juli 30, 2014 Der var en ganske så tidkrevende liste du trenkte hjelp til. Sikkert derfor laber interesse. Husk 4 hjulskontroll etter senk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet Juli 30, 2014 (endret) Ja var litt av en liste, men tenkte kansje flere meldte sin interesse.. Noen er mere eksperter på for eks soting en mapping av bilen :-) Men fått pm fra en hyggelig kar i hønefoss. Så for jeg se hvor langt vi kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet August 4, 2014 Trenger fortsatt hjelp til sliping og opplakkering av kanalene på kjerra og soting av vinduer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet August 5, 2014 Trenger hjelp med vag-com koding av facelift baklykter, kode-donglen fungerte ikke.. Måtte også jukse litt på skiltlysene så de går på en annen krets og viser derfor feil i FIS, er dette noe man kan fjerne permanent i samme slengen? Audi a3 8P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet August 10, 2014 Litt usikker på om man får kodet facelift baklykter uten dongle, men vi kan prøve? Kan også prøve å fjerne varsel på skiltlys, men er ikke alle det funker på. Så må bare prøve. Om du vil prøve idag så har jeg mulighet før kl 15. Bor på tveita i Oslo. Send meg en sms isåfall, 97604917 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet August 10, 2014 Litt usikker på om man får kodet facelift baklykter uten dongle, men vi kan prøve? Kan også prøve å fjerne varsel på skiltlys, men er ikke alle det funker på. Så må bare prøve. Om du vil prøve idag så har jeg mulighet før kl 15. Bor på tveita i Oslo. Send meg en sms isåfall, 97604917 Så ikke dette før nå, men takker for svar. Har du mulighet ila. uken eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet August 12, 2014 Jeg har et problem med angeleyes på Golfen min. Det er en MK3 fra '96 med Ventofront. Når jeg har på vanlige kjørelys, så lyser kun de venstre ringene og begge fjernlysene (svakt). Parklys (ringer) og tåkelys fungerer bra. Noen som i det hele tatt skjønner hva jeg prøver å forklare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet August 29, 2014 Trenger hjelp med vag-com koding av facelift baklykter, kode-donglen fungerte ikke.. Måtte også jukse litt på skiltlysene så de går på en annen krets og viser derfor feil i FIS, er dette noe man kan fjerne permanent i samme slengen? Audi a3 8P Prøver meg på denne en gang til, skal EU-godkjenne bilen på mandag og trenger derfor hjelp med dette ila. helgen. Ta gjerne kontakt på: 98450707, hvis du har mulighet. Takk på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet August 30, 2014 Ingen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet September 6, 2014 Noen som kan skifte bensinpumpe for meg? sitter en walbro 255l som skal byttes til 044 bosch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet September 6, 2014 Ring meg Harris;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet September 18, 2014 Noen som kan legge solfilm her som kan gi meg en hånd en dag? 5 ruter på en passat stasjonsvogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...