Anbefalte innlegg

Hoj! Noen som kan hjelpe med å bytte fremre foringer til bakstillingen på en Golf 3? :) Har skjønt at presse er en stor fordel å ha her og det har ikke vi i værste

 

Dette skulle forøvrig helst vært gjort i går, så litt hast :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bakstillingen på bilen eller løs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bakstillingen på bilen eller løs?

 

Er på bilen, men det kan jo ordnes om den må være løs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Finnes det noen der ute som kan hjelpe meg med å bytte til justerbar senk på min golf 5?

Det vil selfølgelig bli belønnet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har lyst på en megajobb? Det er snakk om å bytte begge turboene på min S4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Finnes det noen der ute som kan hjelpe meg med å bytte til justerbar senk på min golf 5?

Det vil selfølgelig bli belønnet :)

 

Jupps.

 

Noen som har mulighet til å hjelpe med et clutchbytte og skifte av simring på 1.6 3erGolf? Har ikke helt riktig verktøy selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har mellomakselen til overhaling hos Power Tech, Trenger hjelp til å få den montert inn igjen med korrekt linjering.

Har du gjort dette tidligere og kunne du tenkt deg å hjelpe meg, mot betaling?

 

Skip-PER

91162808

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupps.

 

Noen som har mulighet til å hjelpe med et clutchbytte og skifte av simring på 1.6 3erGolf? Har ikke helt riktig verktøy selv.

 

Sendt deg PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger lakk av frontfanger. ta kontakt hvis du kan.

 

oslo / akershus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke akkurat ''skruhjelp'', men er det noen som har en overgang for å få tatt diagnose på en eldre Vag?

Har vag-com og slikt selv, men mangler bare en slik overgang

Trenger en slik et parr dager gjerne så fort som mulig.

Eventulet om noen har en slik til salgs for en billig penge.

Lars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau har en slik et sted. Men ikke hjemme før onsdag ettermidag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan ta på seg puss og pulverlakkering av fire felger, eventuelt vet om noen/firma som gjør dette for en ok pris?

Si ifra hvis du kommer over noe, for da vil jeg gjerne henge meg på. Kanskje det går an å få det enda litt rimeligere hvis vi er to? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ØStfold felgteknikk :) dem har de beste maskinen i europa! helt drøyt der! men er ventetid frem til februar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Busch Eloxal på Frogner driver med pulverlakkering (Han skaffer også blåsing hos Pers sandblåsing på kløfta). Mener han fortalte meg det var ca 2k for vær av delene på en standard 18" felg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra hvis du kommer over noe, for da vil jeg gjerne henge meg på. Kanskje det går an å få det enda litt rimeligere hvis vi er to? :)

Vi pulverlakkerer med den riktige fremgangsmåten på felger, og kan matche og tilby alle mulige farger dere måtte ønske. Vi er i oppstartsfase og har en stor mengde felger inne så er ventetid frem til februar som Bård skrev :) Normal ventetid når alt er i gang etter februar er 4-7 dager. Dersom det er flere felgsett så skal vi nok kunne skreddersy en hyggelig pris!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si ifra hvis du kommer over noe, for da vil jeg gjerne henge meg på. Kanskje det går an å få det enda litt rimeligere hvis vi er to? :)

 

Henger meg på her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å få gjort følgende på Tiguanen

- Needle sweep

- Baklys alltid på (også ved DRL/dagslys)

- Regnsensorstyrt vindus/panoramatak-lukking

- Noen annet i samme slengen? Forslag? (Vi ha normalt lysoppsett ellers)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å få gjort følgende på Tiguanen

- Needle sweep

- Baklys alltid på (også ved DRL/dagslys)

- Regnsensorstyrt vindus/panoramatak-lukking

- Noen annet i samme slengen? Forslag? (Vi ha normalt lysoppsett ellers)

 

 

Vet du om dette er mulig? jeg har forbrilsk prøvd å få til dette på 2013mod caddyen jeg har, men får det ikke til med vag-com.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om dette er mulig?
Nei, men håper det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan koble facelift lykter til pre-facelift ?

A4 b5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om dette er mulig? jeg har forbrilsk prøvd å få til dette på 2013mod caddyen jeg har, men får det ikke til med vag-com.

 

Caddy er en varebil, er ikke sikkert om man kan kode funksjoner som på personbiler.

 

 

Kunne tenkt meg å få gjort følgende på Tiguanen

- Needle sweep

- Baklys alltid på (også ved DRL/dagslys)

- Regnsensorstyrt vindus/panoramatak-lukking

- Noen annet i samme slengen? Forslag? (Vi ha normalt lysoppsett ellers)

 

Kan hjelpe med koding i Oslo

 

Tomas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært i kontakt med Tomas via PM. Men kom til å tenke på en ting: Vi regnsensorstyringen bruke strøm hele tiden? Kan det bli et problem hvis bilen står lenge, f.eks. 3 ukers sommerferie?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært i kontakt med Tomas via PM. Men kom til å tenke på en ting: Vi regnsensorstyringen bruke strøm hele tiden? Kan det bli et problem hvis bilen står lenge, f.eks. 3 ukers sommerferie?

Bruker ikke den strøm kun når vinduer og takluke er registrert som åpen? Å slår av strøm når det er lukket, bare en tanke som slo meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som er flinke på Autronic? skulle hatt litt finjusteringshjelp på S4en. Bilen er justert og bremset hos KRB. Under pådrag er alt ok men under delgass går den og jager, samt tomgang er noen ganger helt ok og andre ganger jager den helt til den stopper. Snakket med KRB og han sa dette (delgass problemet) ikke kunne tas på dyno men måtte tas langs veien.

 

Så hvis noen fra øvre romerike har peiling på Autronic så si fra. Mot betaling selvfølgelig. Gidder ikke kjøre langt for hjelp, da blir det bestilt ny time hos KRB ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen sveisere her som kan gjøre en liten jobb ?

 

Pm meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.