Anbefalte innlegg

Prøver igjen.

Noen som vet om verkstedsplass til leie i Asker eller Bærum?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle fått løsnet to skruver i motorrommet og trenger 24mm 12-kant pipe.

 

Der er festene til motordekselet jeg skal løsne, sitter lett tilgjengelig så tar null tid.

 

Noen som har 24mm 12 kant pipe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Tror kanskje jeg har. Har du bilde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Tror kanskje jeg har. Har du bilde?

 

Kan knipse ett bildet senere, googlet frem dette:

12point.jpg

 

Da jeg tenker meg om så kanskje det går med en vanlig 6 kant, skal prøve det i samme slengen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan ta en 4 hjuls kontroll for meg?

Mot bet så klart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan ta en 4 hjuls kontroll for meg?

Mot bet så klart :)

 

Make it 2 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Make it 2 :)

 

Make it 3!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bil og har løftebukk som kan ta et overblikk på en skoda fabia 6y en dag snart? Betaler for en "diagnose". Vet at det nok er en del deler som må byttes, men usikker på alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger litt hjelp til Prosjekt Golfen. 99 Model Gti. Skal ha på justerbart senkesett,bytte fjærbeinslager og montere R32 stag.

bytte coiler (vist det er problemet) , fått slipt og lakket opp kanalene før vinteren.

Er den standard rusten nede ved framskjermer og bakover på kanal venstre oghøyre side. Skulle også hatt hjelp til å mappe bilen på nytt. og sota vinduene.

Send PM

 

Bor i Lier :-)

 

felger_zpsae9bdd8f.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått noe hjelp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke hørt fra noen enda :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du hjelp, så kan jeg hjelpe til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var en ganske så tidkrevende liste du trenkte hjelp til. Sikkert derfor laber interesse. Husk 4 hjulskontroll etter senk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var litt av en liste, men tenkte kansje flere meldte sin interesse.. Noen er mere eksperter på for eks soting en mapping av bilen :-)

Men fått pm fra en hyggelig kar i hønefoss. Så for jeg se hvor langt vi kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fortsatt hjelp til sliping og opplakkering av kanalene på kjerra og soting av vinduer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp med vag-com koding av facelift baklykter, kode-donglen fungerte ikke..

Måtte også jukse litt på skiltlysene så de går på en annen krets og viser derfor feil i FIS, er dette noe man kan fjerne permanent i samme slengen?

 

Audi a3 8P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på om man får kodet facelift baklykter uten dongle, men vi kan prøve? Kan også prøve å fjerne varsel på skiltlys, men er ikke alle det funker på. Så må bare prøve.

 

Om du vil prøve idag så har jeg mulighet før kl 15. Bor på tveita i Oslo. Send meg en sms isåfall, 97604917

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på om man får kodet facelift baklykter uten dongle, men vi kan prøve? Kan også prøve å fjerne varsel på skiltlys, men er ikke alle det funker på. Så må bare prøve.

 

Om du vil prøve idag så har jeg mulighet før kl 15. Bor på tveita i Oslo. Send meg en sms isåfall, 97604917

 

Så ikke dette før nå, men takker for svar.

Har du mulighet ila. uken eventuelt? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et problem med angeleyes på Golfen min. Det er en MK3 fra '96 med Ventofront. Når jeg har på vanlige kjørelys, så lyser kun de venstre ringene og begge fjernlysene (svakt). Parklys (ringer) og tåkelys fungerer bra.

Noen som i det hele tatt skjønner hva jeg prøver å forklare? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger hjelp med vag-com koding av facelift baklykter, kode-donglen fungerte ikke..

Måtte også jukse litt på skiltlysene så de går på en annen krets og viser derfor feil i FIS, er dette noe man kan fjerne permanent i samme slengen?

 

Audi a3 8P

 

Prøver meg på denne en gang til, skal EU-godkjenne bilen på mandag og trenger derfor hjelp med dette ila. helgen.

 

Ta gjerne kontakt på: 98450707, hvis du har mulighet.

Takk på forhånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan skifte bensinpumpe for meg?

 

sitter en walbro 255l som skal byttes til 044 bosch

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan legge solfilm her som kan gi meg en hånd en dag? 5 ruter på en passat stasjonsvogn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.