Anbefalte innlegg

Fins mange raringer der ute ;)

 

Ja, jeg vet. Derfor hadde ikke jeg orket å ta over noe halvveis, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer'a?

 

Er det noen som har en mobilanbefaling?

Vurderer touch-mobil denne gangen faktisk, og den må ha wifi og grei skjerm..

Var det ikke en samsung-telefon som vant en test foran iphone 4 nylig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt HTC :) god tlf å bruke å batteri varer lenge ved pent bruk ;)

 

 

hmm skjer ikke mye har akk vaska bilen inni :D ble ren å pen nå geeett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe annet å anbefale da?

 

Litt usikker på om den har Wifi, men...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

old-cellphone.jpg

 

old_school_cellphone.jpg

 

Og så MÅ du jo bare ha en slik en i tillegg!

cellbooth_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt HTC :) god tlf å bruke å batteri varer lenge ved pent bruk ;)

 

 

hmm skjer ikke mye har akk vaska bilen inni :D ble ren å pen nå geeett

 

Jeg prøvde å leike meg litt med en HTC til en på jobb i dag, vet ikke om jeg syns at den var "top of the pops". Men igjen, jeg har bare prøvd iphone ellers av touch, så sammenligningsgrunnlaget er noe vagt.

 

Hoff, jeg og burde shina bil innvendig, men har ikke gidda å fikse bakluka enda, så tilgangen til stæsj som ligger i bagasjen er noe tungvint.. hehe :P (ja, jeg er lat) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde å leike meg litt med en HTC til en på jobb i dag, vet ikke om jeg syns at den var "top of the pops". Men igjen, jeg har bare prøvd iphone ellers av touch, så sammenligningsgrunnlaget er noe vagt.

 

Hoff, jeg og burde shina bil innvendig, men har ikke gidda å fikse bakluka enda, så tilgangen til stæsj som ligger i bagasjen er noe tungvint.. hehe :P (ja, jeg er lat) :)

 

kommer veldig ann på hvilken htc :) jeg har Hero å er veldig fornøyd

 

Du nå er du lat stig! må ha ren bil vettu : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den(grevlingen altså) er jo blitt litt "degradert" etter jeg fløtta sørover da.. Kjører 10-11mil om dagen til og fra jobb, og er oppe på ukristelige tider, så overskuddet på fritiden er minimalt.. :P

Men jo, jeg tar selvkritikk! Så gjenstår det å se om jeg evne rå snu trenden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg måtte ta min inni haha:p brukes jo til å fra arbeid hver dag! er snikker så blir ikke mye fin haha :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå erre natta her gitt. Opp halv fem i morra, så hjem til 3 for å sove litt og på jobb igjen 22 i morra kveld. :)

Ha en fin en!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå erre natta her gitt. Opp halv fem i morra, så hjem til 3 for å sove litt og på jobb igjen 22 i morra kveld. :)

Ha en fin en!

 

god natt ;) talast sikkert i helga da ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå erre natta her gitt. Opp halv fem i morra, så hjem til 3 for å sove litt og på jobb igjen 22 i morra kveld. :)

Ha en fin en!

 

hei. tlf så er jeg veldig fornøyd med nokia n97 mini. men den begynner jo og bli gammel da. men liker det og ha fultastatur utnom touch skjermen. så tror jeg vil ha det videre også. mye bedre og skrive meldinger på en tlf tastatur.

 

grevlingen din har den ledd lys bak også? så så jeg deg på kiwi i går. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

god natt ;) talast sikkert i helga da ? :P

 

Umulig er det ikke, men jeg lover heller ikkeno. for når jeg er ferdig på jobb i morra tidlig så spørs det om ikke jeg er noe "kake" resten av helga.. Men som sagt, ikke umulig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. tlf så er jeg veldig fornøyd med nokia n97 mini. men den begynner jo og bli gammel da. men liker det og ha fultastatur utnom touch skjermen. så tror jeg vil ha det videre også. mye bedre og skrive meldinger på en tlf tastatur.

 

grevlingen din har den ledd lys bak også? så så jeg deg på kiwi i går. hehe

 

Hola!

Nei, har ikke led bak på grevlingen, og var ikke på kiwi(handla på rimi i går da, hehe).

 

Jeg skal forske litt mer på telefongreiene i løpet av uka som kommer tenker jeg. Men jeg og lurer på dette med at jeg har lyst til å ha et mer fysisk tastatur å skrive meldinger med enn disse touch-skjermene. Men skal prøve litt forskjellig og se hva jeg ender med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man har jo bedre feeling på meldings skrivinga med en mobil med orgentlig taster.. Men det er bare min mening da: rolleyes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man har jo bedre feeling på meldings skrivinga med en mobil med orgentlig taster.. Men det er bare min mening da: rolleyes.

 

Min erfaring å. Har en Xperia X10 fra SE nå. Savner gammalt "tastatur". Vanskelig å skrive slibrige sms til damene når man kjører med sånn touch... ikke at jeg skriver meldinger mens jeg kjører altså:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men slibrige meldinger skriver du? : smil :

 

Spillanbefalinger til PS3 noen? Veldig kresen, sånn at dere veit det:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hola!

Nei, har ikke led bak på grevlingen, og var ikke på kiwi(handla på rimi i går da, hehe).

 

Jeg skal forske litt mer på telefongreiene i løpet av uka som kommer tenker jeg. Men jeg og lurer på dette med at jeg har lyst til å ha et mer fysisk tastatur å skrive meldinger med enn disse touch-skjermene. Men skal prøve litt forskjellig og se hva jeg ender med :)

 

fader er det noen som handler der og da? hehe.

det burde du få deg sorte eller mørke røde ledd lykter bak da. det var veldig fint. vurdert også det lenge på på a6 min men da tanken har vert og selge den i et år har det ikke blit mye av. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men slibrige meldinger skriver du? : smil :

 

Spillanbefalinger til PS3 noen? Veldig kresen, sånn at dere veit det:p

 

Selvsakt! Hvem skriver ikke slibrige sms til damene? Om man får svar er jo en annen sak;) Møtte jeg deg på Kallerud i dag forresten? Jeg kjørte bruks-80'n.

 

Jeg trenger også PS3 anbefalinger. Å ikke si Fifa: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er nå sant. Enten får du deg et nyp, eller så får du et rykte som en gris som sender slibrige meldinger til damene: smil :

 

Javisst, det kan nok stemme det. Jeg var på tokt for å kjøpe litt deler til 100en:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men slibrige meldinger skriver du? : smil :

 

Spillanbefalinger til PS3 noen? Veldig kresen, sånn at dere veit det:p

 

Grand turismo 5 som kommer i starten av november! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ute å sklir noe i dag på dagen eller?

akkurat stått opp her og lurer på å ut å titte litt, men blir ikke noe utover kvelden på meg vertfall, måtte visst være barnevakt i kveld :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var du kjapp med å flytte innlegget ditt over til riktig tråd, Stig Arne:p

 

Jeg skal ihvertfall oppi verkstedet og skru Audi nå, og forhåpentligvis forlate Golfen i verkstedet til over vinteren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.