Anbefalte innlegg

Bilde til Mads dette sikkert.. hihi : haha :

 

: smil :

 

Noen her som skal til Hamar den 7/10 på klubbkvelden som er ordnet i stand på Hurtigruta Carglass?

Link: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=196028

 

Tenkte jeg skulle se om Golfen startet og ta en tur.

Morro om vi fikk til en kollonne da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

desverre er det på en torsdag :( så da går det ikke for min del

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få det til iallefall. Vi drar til Bergen forholdsvis tidlig fredagen etter, men kunne godt tenkt meg å få med meg dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cellulosen fungerer fett!

 

IMG_4939.jpg

 

IMG_4952.jpg

 

Aaah, der har jeg vært mye i mine yngre dager, da jeg var at bæssmutter'n på Nygardsjordet! Var jaggumeg noen som hadde dumpa ei boble neri elva neafor brua der engong.. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått lånt en sån ?

har sikkert en sån ligende vis du mener en sån som man bruker i tuner cd spiller og i lader til kamera der du tar ut bateriet?

probleme er aj jeg er på sykehuse og kommer ikke ut på ei uke tenker jeg. men kan høre med kona om hun finner en. bor i brumunddal

 

Ikke fått tak i nei, men du skal få slippe å styre med dette mens du ligger på sykehuset altså, SÅ stress er det ikke. Jeg tjuvlåner bare fra bluray-spilleren når jeg må lade batteriet til kabelen til jeg får tak i. Kan jo bare stikke innom elkjøp i morra elns også, var bare om noen jeg kunne snuble over i morra hadde liggende en til overs. :)

 

Er en sånn en forresten, men det skjønte dere nok..

11703d1155213334-10m-2-polet-stromkabel-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forresten noen som har en helt vanlig cd-spiller-strømledning til overs mellom Brumunddal og Raufoss?

Jeg har jo et lass med slike liggende hjemme i trøndelag, men klarte å ta med en for lite med det midlertidige flyttelasset. Det er snakk om en sånn toleder-ting med en plugg som ser ut som ett åttetall, U see?

Mangler en slik til laderen til fotoapparatet.. :P Om noen har så jeg kunne fått lånt, fått, kjøpt billig evt betalt i natura så ville jeg blitt full av kriblinger i tykktarmen.. :o

 

Sånn en har jeg mener til overs :) Kan sikkert få kjøpt den billig:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fått tak i nei, men du skal få slippe å styre med dette mens du ligger på sykehuset altså, SÅ stress er det ikke. Jeg tjuvlåner bare fra bluray-spilleren når jeg må lade batteriet til kabelen til jeg får tak i. Kan jo bare stikke innom elkjøp i morra elns også, var bare om noen jeg kunne snuble over i morra hadde liggende en til overs. :)

 

Er en sånn en forresten, men det skjønte dere nok..

11703d1155213334-10m-2-polet-stromkabel-

 

Du får sende ei melding til meg i morra(Dag), har sånn kabel så:) 41249014

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hjelp med kabel, men stakk likegreit innom expert på CC Gjøvik og kjøpte en der til 69,-

Da ryker budsjettet for julegaver til kidsa i år, men shit au. De kan få noen plastbiter fra jobben om jeg klarer å smugle ut noen.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Mads, hva skal du i morra da? Kunne ikke du og kommet sammen med oss, så kanskje jeg kunne lært litt av hvordan du tenker og "jobber" når du tar bilder? Jeg har bare et objektiv jeg da(18-105 elns), eller det er vertfall det eneste jeg har med meg ned hit. Har ikke noe imot at andre er med og tar bedre bilder enn meg, så lenge jeg kanskje kunne lært noe selv også :)

Så ikke dette før nå, jeg:o

 

Skulle gjerne ha vært med å knipset, men litt i seineste laget å tilby seg det nå. Og er ikke noe proff jeg heller, sånn at det er sagt:p

 

Men ble det noen bilder i dag, da? Isåfall må dere slenge ut bildene asap!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, driver å ser gjennom bildene nå, så tar nok litt tid enda. Men jeg tror grevlingen ble avstandsforelska i frøkna altså...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, driver å ser gjennom bildene nå, så tar nok litt tid enda. Men jeg tror grevlingen ble avstandsforelska i frøkna altså...

 

Hehe - ja hun har lett for å sjarmere hun : smil :

 

Liten smakebit fra i dag - Takk til Mads for tips til location : vinke :

 

250910040.jpg

 

 

Har flere av dem begge jeg også, men nå får jeg være litt delaktig i besøket vi har her.

Og om du vil være med å ta noen bilder en annen dag Mads, så er Frøkna veldig flink foran kamera :P

 

 

Skål alle sammen og god lørdagskveld! :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den derre imageshacken kødder med meg, har lasta opp bildene to ganger nå, men finner de ikke igjen.. :P

Får prøve å laste opp færre om gangen tror jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den derre imageshacken kødder med meg, har lasta opp bildene to ganger nå, men finner de ikke igjen.. :P

Får prøve å laste opp færre om gangen tror jeg..

 

prøvd photobucket ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har flere brukere på bucketen(bare sjekk bildelinkene mine i grevlingtråden) men av en eller annen snodig grunn så godtar den ikke passordene mine fra laptopen, aner ikke hva som skjer. Så fort jeg får brukt stasjonærpc'n igjen så godtar den passordene. Og jeg bruker det samme tastaturet på laptopen som på den stasjonære, så dette forstår jeg meg ikke på. Men fiksa det på imageshack nå vertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

merklig..

 

da er det bare å fylle tråden her med bilder :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lekte meg bare litt med sort-hvitt rundt frøkna til Vivian

frken02sv.jpg

Og originalen

frken02.jpg

Og et annet

frken01svg.jpg

Med originalen

frken01.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det funka bra, men du må nesten tone ned gul/oransjfargen som reflekteres i bilen også. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra bilder detta :D vi sku nesten ha samla en haug før vintern kommer å tatt en shoot :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra bilder detta :D vi sku nesten ha samla en haug før vintern kommer å tatt en shoot :)

 

Det tror jeg kunne blitt veldig bra : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det funka bra, men du må nesten tone ned gul/oransjfargen som reflekteres i bilen også. ;)

 

Ja jeg vet, men fant ikke noen veldig god måte å gjøre det på syns jeg, så det ble sånn.. :P

Men ble ellers fornøyd med en del av de bildene som ble tatt i går da. På enkelte bilder så blir jeg glad i hjertet mitt, for den bilen(frøkna altså) er like strøken in real som på bilder, og det er det ikke alle som er..! (ikke min vertfall!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra bilder detta :D vi sku nesten ha samla en haug før vintern kommer å tatt en shoot :)

 

Hadde vært tøft det:D Må bare få på senkesett og felger på passat`n først:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.