#276 Skrevet Juni 2, 2011 Men hvis noen her inne er litt oppdatert på hva som er greit innen musikk om dagen kan de godt ta med en minnepenn så kan vi få jazza opp litt musikk på det nye freshe pa anlegget vårt! Så slipper dere at det blir bare sære ting som jeg hører på, som feks danko jones, monster magnet og johnny cash Har tenkt til å donere den gamle i-poden min siden anlegget har slik docking mulighet! har alt fruen på det Bjørnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Juni 2, 2011 Tenker å ta meg en tur. Men kan jeg ha med en venn som ikke er medlem i klubben ? alle kan komme inn. han må selvsagt løse bilett ved inngangen men ellers er det bare å ta han med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Juni 2, 2011 har alt fruen på det Bjørnar Nice!! Skal jeg fortsatt ta med min og legge det inn der, eller har dere en pod? Jeg kom på at jeg hadde lovt bort det i stad sjø! Hehe! BTW, har fiksa plate foran inngangsdøra og fiksa benkeplate på klubbhengern, så nå er den klar for sekritæriat! Og det ble fett som bare det! Pimp our klubbhenger liksom! Klar for avhenting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Juni 2, 2011 Men hvis noen her inne er litt oppdatert på hva som er greit innen musikk om dagen kan de godt ta med en minnepenn så kan vi få jazza opp litt musikk på det nye freshe pa anlegget vårt! Så slipper dere at det blir bare sære ting som jeg hører på, som feks danko jones, monster magnet og johnny cash Har tenkt til å donere den gamle i-poden min siden anlegget har slik docking mulighet! Gæli med Johnny Cash nå da? Tidløst det, vett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Juni 2, 2011 Nice!! Skal jeg fortsatt ta med min og legge det inn der, eller har dere en pod? Jeg kom på at jeg hadde lovt bort det i stad sjø! Hehe! BTW, har fiksa plate foran inngangsdøra og fiksa benkeplate på klubbhengern, så nå er den klar for sekritæriat! Og det ble fett som bare det! Pimp our klubbhenger liksom! henne har meg seg sin. så du kan jo alltids ta med en minnepen med noe musikk på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Juni 2, 2011 Gæli med Johnny Cash nå da? Tidløst det, vett Nei, jeg liker jo det! Hehe, men om alle andre gjør det kan jo være noe å tenke på. Men alle bør jo like det seff! henne har meg seg sin. så du kan jo alltids ta med en minnepen med noe musikk på Nei, dere får være DJ`s så skal jeg være kameramann og maskot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Juni 2, 2011 Tar noen spørsmål helt på tampen jeg. Er det mulig å parkere hengeren og bilen inne på området Fredag? Kjøredressen min er forsinket, og da holder det med bomull hele veien ja? Er det noen firma som skal ha stand? Utover det så funker Steve Earle, Alan Jackson, hele gjengen i Higwaymen, Dave Dudley på PA for min del.... Meeeen det er vel litt Amcar kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Juni 2, 2011 Tar noen spørsmål helt på tampen jeg. Er det mulig å parkere hengeren og bilen inne på området Fredag? Kjøredressen min er forsinket, og da holder det med bomull hele veien ja? Er det noen firma som skal ha stand? Utover det så funker Steve Earle, Alan Jackson, hele gjengen i Higwaymen, Dave Dudley på PA for min del.... Meeeen det er vel litt Amcar kanskje? Ja, det får vi vel sikkert til skal du se! Minst mulig brennbare klær Parts and retards hvertfall. Lurer på om det ikke var scandicshine også jeg, men er ikke 100% sikker Nei, dem har jeg ikke hørt om, så det er helt sikkert for amcar ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Juni 2, 2011 Blir det slik VACN cup som årene før?? Der man dropper mikke mus banedelen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Juni 2, 2011 Hengeren er klar: Kjekt at vi har skikkelig drabil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Juni 2, 2011 Avholdes det banekjøringskurs på søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Juni 2, 2011 Avholdes det banekjøringskurs på søndag? Ja, vi må nok ta et da også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Juni 2, 2011 Når på dagen ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Juni 2, 2011 12! Siden det blir utvidet førermøte bør man vel ha såpass med tid på seg. Står opprinnelig 12:30 men det var før det blir utvidet førermøte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Juni 2, 2011 Da var to av tre biler så godt som klare for treff GLEDER MEG. Kommer desverre ikke ned før natt til lørdag, men får ta det igjen lørdagskvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Juni 2, 2011 Da er endelig bilen klar, gjenstår bare å pakke kassegitaren nå Tar sandefjord-strømstad i morgen tidlig og handler på grensa.. Snakkes folkens !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Juni 2, 2011 Vi er også klare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Juni 3, 2011 Da er jeg på plass på campen;) 22 grader, skyfritt og litt vind. Knallvær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Juni 3, 2011 Møkka-Tapatalk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Juni 3, 2011 Dette blir bra... riktig nok blir det uten corradon min i år. men den er på god vei til å bli ferdig (håper på treff neste år) Durer oppover med caddyn i stedet. Sjangs for at en sånn bil kan stilles ut på søndag?? Flere som skal reise i kveld, så si i fra. Kunne reist sammen fra skedsmokorset eller jessheim. (93 26 26 69) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Juni 3, 2011 Vi er også klare. Fikk ikke noe sææærlig lyst til å ta turen nå da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Juni 3, 2011 Regner med å komme opp i 00-01 tiden i kveld/natt .. Første gang på våler, så dette skal bli morro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Juni 3, 2011 Jeg skal oppover på Søndag. Jeg må være der til førerkurset, så vi drar vel i 9 tiden. Jeg drar fra Oslo men skal innom Strømmen for å vaske bil og hente en venn. Vi kan eventuelt møtes på Shell stasjonen på Strømmen kl 9. Noen som er med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Juni 3, 2011 Noen som forresten har en grei vei-beskrivelse til campen for de som ikke har vært der før? .. Kommer jo selvfølgelig i mørket i tillegg, for og gjøre saken bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Juni 3, 2011 Om noen er ute etter overnatting på treffet så er det nå to dobbeltrom ledig på Heia hotell i Våler. Kontakt Jan-Andre Tærud på 97414375 hvis du er interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...