VACN Hovedtreff - Våler 2011 - 4-5 Juni

Anbefalte innlegg

Dato notert. Håper nye bilen har kommet til da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme helgen som Wörthersee... Dårlige greier!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer håper jeg;) Dato notert i hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry mac! Kan ikke ta hensyn til alt her i verden, da hadde det blitt dårlig med treff! Det finnes nok ganske mange biltreff der ute i verden det hadde kræsjet med uansett hvilken dato, de siste gangene har bommet på BugRun og der sier vi oss vel fornøyd. Jeg er hvertfall glad for at vi har treff i det hele tatt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm....Wörthersee eller Våler?... Noen som kan love meg sol på Våler denne helga? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm....Wörthersee eller Våler?... Noen som kan love meg sol på Våler denne helga? :D

 

Hvis du skipper Våler for Wörthersee så må du i alle fall ta med deg kamera/videokamera og nok med lagringsplass slik at vi andre får med oss det som skjer da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skipper Våler for Wörthersee så må du i alle fall ta med deg kamera/videokamera og nok med lagringsplass slik at vi andre får med oss det som skjer da. ;)

 

det er jo åsså snakk om 1500,- våler å 15000,- Wörthersee da :P hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo åsså snakk om 1500,- våler å 15000,- Wörthersee da :P hehe!

 

Våler buddy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo åsså snakk om 1500,- våler å 15000,- Wörthersee da :P hehe!

 

Blir jo våler da,så har du 13500 mer å bruke på bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor må det alltid dukke opp en eller anna knall å klage over at treffet er på samme helg som et annet??

Kan ikke dere bare holde k.... å dra dere dit da så får vi andre kose oss på våler? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare gi en liten "heads up" god tid i forkant av hovedtreffet, og dette gjelder UTSTILLING på Hovedtreffet.

Kjenner ikke til om styret har tenkt noe mer over det, så de får evt komme på banen med input om det trengs.

 

Til utstillingen trengs det dommere til å avgjøre premieringen. Noe for deg?

 

Det er en kjennsgjerning at dette har blitt satt sammen litt i siste liten ved enkelte treff. De som synes dette virker interessant kan jo gå og kjenne litt på om dette er noe de kunne tenke seg å gjennomføre. Det er IKKE en omfattende arbeidsoppgave å påta seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvis noen vil være dommere på utstillinga på dette treffet, send meg gjerne en pm!! Tenkte bare å bumpe denne med en påminnelse om at nå er det ikke så veldig lenge igjen! Og fått opp en rå treffplakat lagd av Joachim Næss!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får desverre ikke vært med på treffet hele helgen da jeg skal i bryllup på lørdagen, men kommer GARANTERT på søndagen.

 

Og jeg gleder meg allerede.

 

Edit:som nevnt tidligere i tråden også, bra det ikke kræsjer med BR : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med to sjåfører på samme bil? Må sjåfør nummer to betale 400kr han også, eller betaler man bare for bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med to sjåfører på samme bil? Må sjåfør nummer to betale 400kr han også, eller betaler man bare for bilen?

 

Vi har vel praktisert at man betaler for bilen med obligatorisk førermøte for alle sjåfører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer.

Gleder meg til mye hygge, å mye fine biler/bilkjøring : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til fart og spenning, og med masse hyggelige folk å prate med. Må en tur på Bana i år også ja!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg! Rekker det akkurat:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ut denne for John K.

 

 

Hei John

 

Jeg ser du står som leder i VW - Audi Club Norwegen og i den forbindelse ønsker jeg å komme med et tilbud til dere i forhold til arrangementet dere har på Vålerbanen 4-5 juni.

Våler er jo kun en liten kjøretur fra Elverum og vi ønsker å tilby overnatting til dere og deres deltakere. Vil det kanskje være mulighet for at dere kan legge ut dette tilbudet på hjemmesiden deres også?

Vi kan tilby enkeltrom for 890 kr og dobbeltrom for 1150 kr per natt, inkludert deilig frokost. Vi kan også nevne at vi har et restaurantkjøkken som er oppe til kl 23 og nattklubben STYX har åpent til kl 03.30 på lørdagen.

 

Håper at dette kan være av interesse for dere.

 

 

Med vennlig hilsen

Hotel Central, ett Rica Partner Hotell

 

Veronica Aaneby

Salgssjef

 

Tel: +47 62 40 10 03

Mob: +47 91 74 68 02

Mail: veronica@hotel-central.no

 

Rica Hotels tar hensyn til miljøet og svanemerker hotellene.

Følg miljøsertifiseringen på http://www.rica.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan tilby enkeltrom for 890 kr og dobbeltrom for 1150 kr per natt, inkludert deilig frokost. Vi kan også nevne at vi har et restaurantkjøkken som er oppe til kl 23 og nattklubben STYX har åpent til kl 03.30 på lørdagen.

 

 

 

Beklager å virke negativ. Men når ble 1150 kr for en natt "tilbud"? : klø :

 

Nå vet jeg ikke hva de vanligvis tar, men selv i Oslo Sentrum (hvor jeg vil regne med at prisene kan være litt høyere, enn i selveste O'store elverum) så er det billigere rom både på Thon, Double Tree Hilton osvosv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager å virke negativ. Men når ble 1150 kr for en natt "tilbud"? : klø :

 

Nå vet jeg ikke hva de vanligvis tar, men selv i Oslo Sentrum (hvor jeg vil regne med at prisene kan være litt høyere, enn i selveste O'store elverum) så er det billigere rom både på Thon, Double Tree Hilton osvosv...

 

Dette er helt valgfritt og et flott tilbud for de som ikke vil ligge på marka i telt. 1150,- for et dobbeltrom er jo ikke så ille.

 

Om man synes det er for dyrt, vel så er det jo bare å la være. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ligge på Scandic Hamar ca 4 mil fra Våler. 1500,- for hele helga med frokost 2 personer. Hihihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir utstillingsklassene i år på hovedtreffet ? er det tilbake til gamle standard ? sms stemming? topp fem / ti ? Noe avklaring her ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.