Anbefalte innlegg

En husleiekonto med autotrekk den 1. hver mnd. Første trekk er 01.09.05. - kr 3883,-

Kroner 389,- settes inn av den enkelte på

konto 4358 13 38679 for husleie innen

den 1. hver mnd.

 

Hver enkelt setter inn tre mnd depositum -

kr 389 x 3 = 1167,- inn på konto 4358 13 38660

Denne kontoen er en depositumkonto, som kun kan åpnes om utleier og leietaker er enig om å avslutte kontoen.

 

 

Det er kort tid til 01.09 nå, så vi bør vel alle 'få ut fingern' og sette inn penger på kontoene slik at det ikke blir noe tull med første trekk! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10? er vi 10 nå plutselig?

Andreas Gåre er også en av pøblene som har trekt seg fikk jeg nettop vite!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir ikke billig, Emil! Blir mange aksjer på deg nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine Damer og Herrer!JEG har enda en kompis som mer enn gjærne vil inn!Talk to me!

 

ooops.. den er grei!! hei!! hehehe : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kompis er fortiden i oslo, men jeg sender han konto nr og de opplysninger han trenger for å betale, så fikser han det så fort som mulig. høres det greit ut?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine Damer og Herrer!JEG har enda en kompis som mer enn gjærne vil inn!Talk to me!

 

ooops.. den er grei!! hei!! hehehe : haha :

 

 

"Damer" ... det må være ment på deg ... Emil!? : klø :

 

Bra det derre, Endre. - Be mannen sette inn penger på begge kontoene : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Damer" ... det må være ment på deg ... Emil!? : klø :

 

Bra det derre, Endre. - Be mannen sette inn penger på begge kontoene : smil :

 

skal ikke si hvem det var ment på Preben ;) har just sendt opplysningene til mannen, som forøvrig heter Tor Bjørnar Engen (Tobbe) så får vi håpe det fixar sei til slut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kompis er fortiden i oslo, men jeg sender han konto nr og de opplysninger han trenger for å betale, så fikser han det så fort som mulig. høres det greit ut?? : klø :

 

Ja ... gjør det Endre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter over kronasjer når jeg våkner i morra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Preben! vet ikke hva du har regna etter, men har vi betalt inn for at vi skal være 10 eller 9 nå? om det er 10 så må vil enda ha en til, og da tror jeg jeg har en om det er slik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Damer" ... det må være ment på deg ... Emil!? : klø :

 

Bra det derre, Endre. - Be mannen sette inn penger på begge kontoene : smil :

 

Damer? hm..... er ikke det de som blir forsørga av ektefelle? var slik i gamle dager iallefall :D: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damer? hm..... er ikke det de som blir forsørga av ektefelle? var slik i gamle dager iallefall :D: haha :

 

 

Missforstått alt du, Emil ... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Preben! vet ikke hva du har regna etter, men har vi betalt inn for at vi skal være 10 eller 9 nå? om det er 10 så må vil enda ha en til, og da tror jeg jeg har en om det er slik.

 

 

Bra det Emil ... Etter mine beregninger skal vi nå være 10 stk. - Men det er kjekt om du lover denne "bærta" : rolleyes en plass, men ikke før den 5. sept ... først da har vi oversikt over hvem som "er med" på dette verkstedprosjektet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvem er intressert i å kunne bruke løfte bukken?

 

Jeg har mast litt på Preben om dette på PM - dere må finne en pris for at vi andre skal kunne 'kjøpe oss inn' :-) (det er et "Jeg" som svar på spørsmålet ditt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mast litt på Preben om dette på PM - dere må finne en pris for at vi andre skal kunne 'kjøpe oss inn' :-) (det er et "Jeg" som svar på spørsmålet ditt)

 

Jeg vet "sånnca" hva Emil mener om saken. Kan vi la denne bukksaken "ligge litt til". Jeg ønsker å diskutere dette med hele gjengen samlet. Da får man alle innspill og synspunkter ...

Har sjekket kontoen vår i dag : vinke : ... ikke så bra gutter : bråk :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet "sånnca" hva Emil mener om saken. Kan vi la denne bukksaken "ligge litt til". Jeg ønsker å diskutere dette med hele gjengen samlet. Da får man alle innspill og synspunkter ...

 

For alle del - jeg tenkte bare å bringe det på banen igjen. Regner med at flere blir som meg, nemlig at det ikke blir stående noen bil i verkstedet hele tiden, men at man blir der og jobber med 'rullende bil' innimellom. (eller skrur MC :-)

 

Har sjekket kontoen vår i dag : vinke : ... ikke så bra gutter : bråk :: bh :

 

Mulig det tar litt tid før overføringene er på kontoen? (jeg tenker med en sånn lokalbank :)

 

Preben: du kan jo kanskje ta med oversikt på treffet i morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir forumets lengste tråd :P

 

 

Kommer foreløpig ikke til å ha nettbank i Klæbu Sparebank. Derfor har jeg ingen "oversikt" ... men kan ringe til banken å få en muntlig oversikt.

Synes ikke vi skal henge ut noen før betalingsfristen er gått ut : haha :

Men den 10. - da kommer lensmannen hjem til "deg"! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det no mulighet for å ta seg en tur til verkstedet snart? Kanskje en tur innom og titte etter treffet i morra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det no mulighet for å ta seg en tur til verkstedet snart? Kanskje en tur innom og titte etter treffet i morra?

 

 

Vi kjører en tur om jeg får tak i nøkler i morgen ... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir tur til Klæbu, ta med mye tynn kaffe ... dunken står halvfull og venter : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PLIKTIG OPPMØTE : eek :

 

For at store avgjørelser ikke skal bli tredd over hodet på dere, må vi møtes i lokalet i løpet av uken. : klø :

Vi må finne ut hvordan lokalet skal "se ut". Og banke noen avgjørelser ang organisering. :confused:

Dere som ikke møter får se at vi andre tar oss til rette ... så møt opp! :nana:

 

Deretter blir det sannsynligvis "dugnad" til helgen! :skummelt:

Så kjøp skruer, spiker og drill. : rock :

 

Har du et arbeidslys/lysarmatur ... ta det med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PLIKTIG OPPMØTE : eek :

 

For at store avgjørelser ikke skal bli tredd over hodet på dere, må vi møtes i lokalet i løpet av uken. : klø :

 

Er det fornuftig at vi møtes så tidlig som mulig i uka? (eller er det enda litt tid før utleier er helt ferdig så det er hensiktsmessig at vi avvente litt?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fornuftig at vi møtes så tidlig som mulig i uka? (eller er det enda litt tid før utleier er helt ferdig så det er hensiktsmessig at vi avvente litt?)

 

Blir nok ikke noe før ut i uken ... torsdag/fredag?

Skal sjekke opp dette i løpet av morgendagen ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke noe før ut i uken ... torsdag/fredag?

Skal sjekke opp dette i løpet av morgendagen ...

 

Fant du ut noe om dette Preben? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.