Anbefalte innlegg

Innlegg 200 i denne tråden :D

 

i morra da? fredag? må ordne snart. komme oss i gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utleier regner med at vi kan "flytte inn" på onsdag 14.09.05. Så til neste helg kan vi "gi gass"!

 

Men ... innbetalingene har ikke gått inn som ønsket. "Noen" har trukket seg, "noen" lar være å betale inn. Så det er mulig at vi som har innbetalt penger må sette inn en mindre sum til for å få kabalen til å gå opp.

Utleier er opptatt av at dette er i orden før vi flyttet inn!

 

 

 

Så ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utleier regner med at vi kan "flytte inn" på onsdag 14.09.05. Så til neste helg kan vi "gi gass"!

 

Men ... innbetalingene har ikke gått inn som ønsket. "Noen" har trukket seg, "noen" lar være å betale inn. Så det er mulig at vi som har innbetalt penger må sette inn en mindre sum til for å få kabalen til å gå opp.

Utleier er opptatt av at dette er i orden før vi flyttet inn!

 

 

 

Så ...

 

Kan vi ikke bare si at de som ikke har betalt innen tirsdag 13.09.05 er ute og får finne seg et annet sted? (også får vi heller betale litt mer som du skisserer - det er ikke noen ønskesituasjon, men når det er såvidt vanskelig å få betalt den første leia tviler jeg på at det blir noe enklere videre framover, og da er det like greit å kalle en spade for en spade..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med på å betale ekstra noen måneder jeg, hvis det blir problemer med å fylle opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt har jeg en til å ta en plass som har pengene nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt har jeg en til å ta en plass som har pengene nå.

 

 

Vi har plass, kontonummer og info får du gi han. Send navnet hans på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger plass jeg, bare send et pip om dere har.

 

Rune : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rune: sett inn pnegene i dag så har du plass.

 

en til steffen har bestemt seg for å være med alikevell også så da er vi 10 igjen om rune er med.

dette er jo mest praktisk for å få dette unnagjort fortest mulig for da slipper alle andre å sette inn mere penger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må møtes denne uken (uke 38). Tir, ons eller torsdag ... etter kl 1700. Sted: Verkstedet.

Fortell meg hvilken dag du kan møte! PM eller sms 41479165

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme for meg hvilken dag det blir. Torsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det så vi treffes i morgen 20.09.05. etter kl 1700.

Klæbu.Veibeskrivelse, send sms til 41479165

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke komme i går, grunnet salg av bil. Begynner å haste med verksted nå, må få i gang 90'n :(

 

DSC00285.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du delene du trenger til fronten? Har et panser stående som skal bort, evt også en lettere skadet Coupe fanger hvis ønskelig. Grill finnes også en plass tror jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke komme i går, grunnet salg av bil. Begynner å haste med verksted nå, må få i gang 90'n :(

 

 

Du var savnet på tir. kveld ... ser du har vært å kjørt på egenhånd, skjønner ut i fra vedlagt bilde at du har litt hast.

Kjørerampen opp til porten vår er ENDA ikke ferdig. Om du improviserer litt (mye!), er det ikke noe problem å kjøre bilen inn i hallen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ha kronasjer som vanlig denne måneden? Noen som fremdeles ikke har betalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ha kronasjer som vanlig denne måneden? Noen som fremdeles ikke har betalt?

 

 

Avvent med å sette inn for denne mnd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avvent med å sette inn for denne mnd.

 

Det kom litt seint :-)

 

 

Jeg er forøvrig fortsatt i eksil i Oslo-bygda....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo verksted folk, koss det går med dokker, fått flytta inn. Må kom med mekke bilda snart no så vi andre får se hvor fint dere vill bli å få det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kom litt seint :-)

 

 

Jeg er forøvrig fortsatt i eksil i Oslo-bygda....

 

 

Skal ta tak i den saken jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo verksted folk, koss det går med dokker, fått flytta inn. Må kom med mekke bilda snart no så vi andre får se hvor fint dere vill bli å få det

 

 

Det går litt trægt. Mangle en rampe opp til porten ... noen som tilfeldivis har ei på baklomma.

 

Dåkker ska få sjå bilda ... men da må vi få be-søk : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går litt trægt. Mangle en rampe opp til porten ... noen som tilfeldivis har ei på baklomma.

 

Dåkker ska få sjå bilda ... men da må vi få be-søk : rolleyes

Kan vel ikke være noe større problem å få bygga, eller støpt noe som fungerer? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel ikke være noe større problem å få bygga, eller støpt noe som fungerer? :)

 

 

Kanskje det er slik for noen, i dette tilfellet er det desverre ikke slik. Og dette er ikke noe som du Rune trenger å engasjere deg i! :nana::nana::nana::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er vi godt inn i ny måned å jæ..a verkste e framdeles ikke færdi! Må gå an for derre bonan utpå der å få ut fingern snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går litt trægt. Mangle en rampe opp til porten ... noen som tilfeldivis har ei på baklomma.

 

Dåkker ska få sjå bilda ... men da må vi få be-søk : rolleyes

 

 

ikke nå problem det, kommer på besøk vi, men siden dere mangler rampe, må vi vell kjøp heve sett til bilene da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke nå problem det, kommer på besøk vi, men siden dere mangler rampe, må vi vell kjøp heve sett til bilene da :)

 

Da du gikk rundt i shorts og spiste is hele dagen, var det populært med hi-jackers.

Trendsetting er ikke populært i Klæbu, så det tør vi ikke begynne med! : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.