Lakkere / Foliere / Sote bilen i Polen? Les her...

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke velge sverige? har ringt litt rundt da jeg skulle ha fargeskifte på min, hele bilen utvendig og invendig, de sa prisen ville bli rundt 18-25 avhengig av bil. Ville heller satset der da det er mye nærmere og billigere å komme seg dit :) + en liten harry handel i samme slengen.

 

Hvor i Sverige er dette snakk om? Dette er jo ganske gunstige priser dette og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har en golf 1 nede i Polen for full omlakkering inni og utpå denne hentes 10 feb. Så spent på kvaliteten vis det er bra kan kontaktinfo videreformidles. I utgangspunktet bør bilen kjøres ned og hentes igjen når den er ferdig ca 10 000kr for utvendig lakkering så går det vel fort 10 000kr tur retur.

Eg er og særdeles skuffet over norske lakkerere ingen av de eg har vært borti eier yrkesstolthet. Leverer ut dårlig arbeid de selv ser er dårlig bare for å prøve seg i håp om at han som skal ha det ikke er så nøyen..

 

Vill gjerne ha info om det er bra:-) har gratis kiel ferje og bor veldig nerme rygge, så slipper unna litt på frakt prisen;-)

Sendte ned en hau av tempo deler til lakkering og chrome for noen år siden, det kom tilbake strøkent og har holdt seg bra siden. Fangere og skjørt på audien ble lakka for 5 år siden og selvom resultatet var bra, så er lakken veldig tynn og svak, blir fort stensprut og flassing. Bakskjermen måtte jeg klage på 3 gabger pga fargeforskjell og skjolder, fortsatt ikke 100%. Alt det ble tatt hvitt hos proft lakk verksted.

 

Beetle til dama ble tatt svart, og det begynte det å ruste i sveis mellom ny kanal og gammel bakskjerm etter noen få mnd :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.