Diskusjon/Tilbakemeldingstråd hovedtreff Rudskogen 28-30 August 2015

Anbefalte innlegg

Go carten er åpen hvertfall på lørdag!

 

Hvilke klokkeslett er den åpen? Jeg tenkte å ta dagstur på lørdag, men rekker ikke dit noe særlig tidlig desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ikke fått noen info om at Gocarten skal være åpen. Det skal være trening på banen søndag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en kompis som jobber der, som sa han skulle ha åpent på lørdag. Kan høre med han om litt mer info;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en kompis som jobber der, som sa han skulle ha åpent på lørdag. Kan høre med han om litt mer info;-)

 

Ja det hadde vært supert. :)

 

Be han gjerne sende en mail til ast@vacn.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har tatt kontakt med dere ang. å ha stand på Rudskogen lørdag uten å ha fått svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har tatt kontakt med dere ang. å ha stand på Rudskogen lørdag uten å ha fått svar.

Hei, beklager ventetiden, dere hører fra partner/rabattansvarlig innen kort tid. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av firmaene som skal ha stand som selger hjelmer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av firmaene som skal ha stand som selger hjelmer?

Kollevold :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi likne opp med instruktører i Sekriteriatet? evt kanskje dere kan ha de tilgjengelig på telefon. Det var ikke helt enkelt å likne opp med de på Våler og det er synd for de tilfører mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi likne opp med instruktører i Sekriteriatet? evt kanskje dere kan ha de tilgjengelig på telefon. Det var ikke helt enkelt å likne opp med de på Våler og det er synd for de tilfører mye.

Vi skal passe på å ha nr til begge tilgjengelig i sekretariat. Evnt kalle de opp på anlegget. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man skal være passasjer i banebil noen heat, men ikke har kjøredress. Er det noen alternativer? Eks. Ull? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man skal være passasjer i banebil noen heat, men ikke har kjøredress. Er det noen alternativer? Eks. Ull? :)

 

Tror du må ha godkjent dress for å sitte på i (lisens bil). Er sikkert mulig å låne av noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det banebil, bur, bøttestoler osv, krever det kjøredress ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er parkering for de som ikke skal kjøre/stille ut? Oppe ved banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grusområdet til høyre når du kjører inn på området

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollevold gjorde klar lastebilen i ettermiddag, og virket som de tok med ting medlemmer hadde bestilt i forveien.

Ny hjelm og cart-hanske kom på ca 1000kr og er jo greit nivå for å komme igang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun på kvelden det er tiltenkt grilling, eller er det mulig å benytte seg av grillen på dagen også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvsagt kan grillen brukes når medlemmene vil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollevold gjorde klar lastebilen i ettermiddag, og virket som de tok med ting medlemmer hadde bestilt i forveien.

Ny hjelm og cart-hanske kom på ca 1000kr og er jo greit nivå for å komme igang.

 

Noen av firmaene som skal ha stand som selger hjelmer?

For å presisere litt fra i går, det virket som de hadde en haug med OMP Star på gulvet i butikken. Godt mulig dette tas med til Rudskogen.

MEN, jeg anbefaler uansett bare å slå på tråden til de og spørre om man er usikker, kan jo være de er frem og tilbake osv og kan ta med mer spesifikt hva de har i butikken. De sa hvertfall at fokuset var personlig utstyr og evt understell, ikke skvettlapper o.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å ta en tur på lørdag i min gateregistrerte bil. Har aldri kjørt på bane før, men tenkte å prøve det på lørdag.

Hvor møter jeg opp til førermøtet? Er det kun ett førermøte på lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går for seg på banekjøringen?

 

Så akkurat dette på FB

Er på rudskogen. Trenger en bærearm vs bak og en radiator til r32 gtst. Please si noen selger. Fikk 2 runder før en smalt i meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å ta en tur på lørdag i min gateregistrerte bil. Har aldri kjørt på bane før, men tenkte å prøve det på lørdag.

Hvor møter jeg opp til førermøtet? Er det kun ett førermøte på lørdag?

 

Har sjekket opp dette selv:

 

Førermøte 09.30, bare å møte opp ved sekretariatet. Også er det førermøte kl 14.00.

 

Husk at det er teknisk kontroll også med sjekk av bremsevæske, desibel på eksosen ++ :)

 

Alt slikt blir som regel ropt opp på PA anlegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vei...56ed6bcb0b859dd8386b745c376e04b6.jpg

 

Ved Hvalshagen ser jeg☺ God tur!☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.