Diskusjon/Tilbakemeldingstråd hovedtreff Rudskogen 28-30 August 2015

Anbefalte innlegg

Fikk tatt turen i går (med urquattro) og rett på utstilling, uten å legge så mye i det enn en vask før avreise. Etter oppslutningen å dømme må det jo være greit omfang alá tidligere år. Med kombinert-lørdag ble det mange timer for en dagstur med hyggelige gjensyn og per med andre man kjenner her inne ifra.

Blir spennende å høre hvordan man erfarer denne søndagen. Vil tro de som vil ha banekjøring får seg en super dag med masse kjøretid.

 

Kort innpå to konstruktive innspill: det burde kanskje vært gjort et dedikert utstillingsområde (tror Hansen MS fikk litt knot av vår parkeringshenvisning), og det burde sies bittelitt mer enn utstiller sitt nummer/bilmodell, da det var vanskelig å høre eller gjenkjenne hvilken bil som vant.

 

 

Meeeeen. Mer enn noe annet koste je meg time etter time! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikk et akutt parkeringsproblem på utstilling da plassen som vi hadde holdt av til dette dessverre ble noe spist opp av campen da det kom langt flere en antatt. Da det i tillegg kom 135 biler på utstilling var mangel på plass et faktum.

 

Dette er lærdom vi tar med oss videre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste rudskogen vacn treff jeg var på var for 2 år siden, og jeg forventet et mindre treff som da. Men må si jeg ble veldig overrasket da jeg kom på lørdagsmorgenen og så hvor mange det var. Eneste jeg stusset på var at 2 av gatereg heat jeg kjørte varte bare 10min, kontra de andre på ca 15-18min?

 

Utenom det, så må jeg si meg megafornøyd. Hørt at dere har fått spredt ordet om vacn treffet, men dette var drøyt! Tusen takk for en MEGAbra jobb dere i hovedstyret og resten som hjalp til for å få dette treffet til å funke såpass bra! Er garantert at jeg kommer tilbake neste år. Treffet slo mine forventninger rimelig bra. Både på oppmøte, folk som tok hensyn på banen (kan bare snakke om gatereg heat) og mange flere ting : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Takk for et supert treff!

Veldig stolt og overrasket over 2.plass i VW-klassen!

 

Er det noen som har sett kameraten til denne hansken? Tror jeg mistet denne på utstillingsplassen rett før hjemreise i går.

image_zps15jrkf0m.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et vannvittig bra treff ! Tusen takk til alle som står på for dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bare en dagstur lørdag denne gang. Var mye folk, og stemningen virket fantastisk med et meget bra oppmøte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags biler finner man på banen egentlig? Er det bare hardbarka racerbiler typ. S4, S6, R32 osv? Hadde vært kult å kjørt en gang neste år eller noe, men har det noe for seg i en vanlig bil, i mitt tilfelle en Golf med 150 hester?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags biler finner man på banen egentlig? Er det bare hardbarka racerbiler typ. S4, S6, R32 osv? Hadde vært kult å kjørt en gang neste år eller noe, men har det noe for seg i en vanlig bil, i mitt tilfelle en Golf med 150 hester?

Du finner alt fra R8 til 1.4 Polo. Så her er det plass til alle. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut! Må få prøvd meg på bane en gang ila neste år. [emoji16]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempetreff! Utrolig kjekt å se så mange folk på treff!

 

En liten til akemelding ang banekjøring.

 

Først så var det bra at driftebiler fikk egen kjøretid. Å kjøre sammen med dem er irriterende, å se dem er underholdende!

 

Syns kanskje på lørdagen så birde det vært satt mer tid av til gatebiler. Iom at flesteparten av gatebiler var VAG og flesteparten av driftebilder var non-vag så burde man tatt litt av driftetiden til de som hadde gatebiler. Det ble så mange til slutt at jeg så at enkelte fikk kjørt kanskje 10min hver time. Dette pga mange biler og venting i pit.

 

Det er viktig at som nevnt tidligere at VAG blir prioritert på treffene.

 

Ellers takk for meg og jeg gleder meg til neste treff! :) kjempejobb av styret!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert treff! Tror aldri jeg har sett så mye liv og publikumsvennlig kjøring på vacn treff noen gang:D

 

Litt surr på utstilling må man regne med når det plutselig kommer 3x så mye biler som på forige hoved treff xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som alle andre må jeg å takke for et MEGA treff! Med så mye trafikk som det var allerede på fredag var jeg nesten bekymret for at det ville masse kø og lite banetid lørdag, men det ble ble taklet på eksemplarisk vis! Har aldri opplevd maken til folkehav på VACN treff, og å takle pågangen på bane og utstilling så godt skal arrangører ha skryt for :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et bra treff, funka kjempefint det aller meste. Enig med Kjell over at det kunne blitt satt av mer tid til biler med skilt spesielt på lørdag havna vi litt i skvisen. En annen ting er at noen av de gromeste bilene med skilt kanskje bør vurdere å kjøre med lisens gjengen. R8 og GT3 gjengen har både redskap og ferdighet til å hevde seg der så slipper de å komme i skvis mellom en trang innersving og en bil med rød L hver runde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode tilbakemeldinger folkens, det gjør dette så mye morsommere å holde på med. :)

 

Vi hadde over 230 biler på banen totalt i løpet i av helga, om jeg ikke tar feil er dette en rekord for klubben. Det pluss veldig bra oppmøte på utstilling, 136 biler, gjorde dette til et kjempe treff, men ga også sine utfordringer når det gjaldt plass.

 

Gjorde om topic på tråden så samler vi diskusjon før treffet og tilbakemeldinger etter her. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett MEGET bra hovedtreff :) selv om man savner og kjøre på banen, var dette treffet veldig ålreit å stå på sidelinjen å se på også.

Fantastisk innsats av syret som fikk det til så bra og fikk lokket til seg så mange folk med biler både på banen og på utstilling.

Synd med Nbf og vacs cupen, men breisladden og dragracen veier mye opp for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi hadde et veldig bra treff. Håper det kommer mange konstruktive tilbakemeldinger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koste meg som bare det på treff :) Bare en drøm å styre teknisk med så mye bra hjelp! Håper alle slenger inn en tilbakemelding om hvordan de synes treffet var. Det er viktig for videre planlegging av neste treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for ett flott arrangert treff, helt klart beste treffet jeg har vært på i år! :) Vil også rette en stor takk til styret og frivillige for en fantastisk innsats : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var ikke på treff, så skal være veldig forsiktig med å uttale meg. Men om det virkelig er blitt sånn som det prates om på Facebook med egne drifteheat og åpnet for alle bilmerker, så kommer jeg nok ikke til å komme på treff fremover heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for ett kjempebra treff!! Vi har hatt det helt topp fra torsdag kveld til i ettermiddag! Masse kjøretid og mye publikumsvennlig kjøring!!:) Hilsen gjengen i Tengtools teltet oppe ved tribunen;)

Som andre har nevnt her er det potensiale til å bli bedre i presentasjon av vinnerne i de forskjellige utstillingsklassene, eller synes jeg ting har fungert meget bra!! (Så det var no oppgulp om plastraketter og gummirester på Facebook, men at det er gummi-rester på banen må man faktisk regne med på en RACER-BANE!!: rolleyes)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var ikke på treff, så skal være veldig forsiktig med å uttale meg. Men om det virkelig er blitt sånn som det prates om på Facebook med egne drifteheat og åpnet for alle bilmerker, så kommer jeg nok ikke til å komme på treff fremover heller.

 

Hadde det kommet nok medlemmer så hadde ikke vi trengt å se på alternative løsninger. Så snu heller på det, kom på treff for å bevise at vi ikke trenger drifteheat og andre bilmerker. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var et knallbra treff. Mitt første hovedtreff med Vacn og kan si meg godt fornøyd.

Mange klager over drifteheat osv men helt ærlig var det morro og få litt blanding. Stå på til styret og fortsett med det gode arbeidet, jeg kommer igjen og tar med fler neste gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen år siden ej møtte opp på treff sist og det gleder mej at høre at der er liv.

 

Men håper for all del at VAG blir prioritet og lagt mest tid til på banekjøring. Ser før mej et enda større oppmøte neste år fra tidligere "Gatebilfolk" når ryktet går om muligheten at kjøre mye for lite penger på Vacn treff. Skal utveklingen bli slik med lång ventetid i piten så krever ja også lettkledde damer på Vacn treff! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.