Diskusjon/Tilbakemeldingstråd hovedtreff Rudskogen 28-30 August 2015

Anbefalte innlegg

Siden det er drifterne som legger igjen mest gummi, hva med om et, kanskje to av heatene dems i løpet av en lang dag blir brukt på å feie banen? :)

Da går det også minst utover det gjennomsnittelige medlem i klubben :)

 

Beste forslaget jeg har hørt på lenge. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et bra treff, funka kjempefint det aller meste. Enig med Kjell over at det kunne blitt satt av mer tid til biler med skilt spesielt på lørdag havna vi litt i skvisen. En annen ting er at noen av de gromeste bilene med skilt kanskje bør vurdere å kjøre med lisens gjengen. R8 og GT3 gjengen har både redskap og ferdighet til å hevde seg der så slipper de å komme i skvis mellom en trang innersving og en bil med rød L hver runde.

Bør vel være mulig å sette gromgutta sammen i et heat istedetfor å slippe de løs med lisensbilene.

 

Hadde det kommet nok medlemmer så hadde ikke vi trengt å se på alternative løsninger. Så snu heller på det, kom på treff for å bevise at vi ikke trenger drifteheat og andre bilmerker. :)

Vil da tro at man kan fortsatt ha drifteheat/grisekjøringsheat om man bare har vag-produkter på banen. Av det lille jeg til nå har fått sett av bilder fra treffet er det jo et og annet vag-produkt som kjører sidelengs. Fint å slippe å ha de ute på banen samtidig med de som ønsker å kjøre vanlig/på tid. Det er nok noe begge parter setter stor pris på.

 

 

Fikk dessverre ikke mulighet til å reise nedover selv da en kombinasjon av jobb og andre ting satte kjepper i hjulene. Fikk heldigvis gleden av å møte mye gromt på tur nedover mot Oslo på søndag da som en liten trøst. Men et par stykker av disse tror jeg burde vurdere en tur til specsavers og skaffe briller til neste år så de får med seg at de har forlatt Rudskogen. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt aller første hovedtreff så jeg har ikke mye å sammenligne med:) Men var veldig bra med biler og det var supernice.

Skal jeg finne noe jeg var mindre fornøyd med så var det lite i forhold til hva jeg likte^^ og det er jo bra.

 

Meen:

 

1: Hva gjør non-vag på vacn treff? Heller treff med mindre biler enn en masse kebabtraller rundt om, samt toyota og annet plast.(gatebil er neste helg..der kan alle non vag møte opp)

2: Hvorfor var ikke bilene delt opp i klasser på parkeringen(jeg har fått med meg at det kom mange fler enn antatt..men uansett)

Golf 1 for seg, så Golf 2, så Golf 3 osv osv.

Full mulig å få til og mye mer oversiktlig.Og det BUGNET av golfer i helga...Var jo bøttevis.

3:Savnet ett utsalg med drikke å lette saker...blei for lang kø inne i det ene teltet med mat..sto jo i 15-20 for en cola liksom.

 

 

over til noe mer gøy^^

 

var fine biler OVERALT, og været var knall.

masse folk å liv...Godt med "stands" med knall tilbud over hele fjøla.

ingen kø inn eller ut av plassen, hygglige funksjonærer.

Og morsomt å vinne for første gang:))

Gleder meg til neste år.Da skal være der flere dager..og om det er ønsket skal jeg bidra som hjelp om ønsklig slik at vi kansje kan få sortert bilene^^

 

 

Jeg digger at driftebilene var der som underholdning..for det var ikke mye fart i de "vanlige" bilene...hvor var jonus? hvor var alm gutta? det finnes BØTTEVIS av hissige vag her i landet...men de glimret med sitt fravær i helga forruten om en blå s2 eller hva det var.

 

Kall meg rar..men en svett R8 imponerer ikke lengere altså...eller en rs4 for den del...for lite krutt eller for pinglete sjåfører for at det blir morro å se på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg takke for ett veldig bra gjenomført treff, jeg hadde med både minstemann og konemor. Hvor begge storkoste seg hele helgen!!

 

Angående diskusjonen om drifting/Non-vag, var dette vel informert på forhånd. Om man frykter flere driftebiler på neste treff, ser jeg ikke helt problemet med, de får jo ikke mer kjøretid, det blir bare flere som er utpå samtidig og betaler penger i kassa. Som publikums vennlig vil jeg si det er bare positivt, da å se på biler som kun kjører idealspor, enten det er 1000 hesters bil eller 1,6 så er det ganske kjedelig så lenge det ikke er konkuranse.

For å undgå at det skulle bli for mange driftere/non-vag går det jo Evt an å sette ett tak på maks antall biler?

 

Nå er det desverre ikke slik at klubben bestemmer hvem som deltar på våre treff, men klubben arrangerer treff som folk kan komme på. At man ikke blir imponert av R8 og Rs4 kan man ikke gjøre så mye med, men det var vel Mr. Frisak som rattet R8'en? Han er vel en av de mest habile sjåførene i klubben!

 

Alt i alt synes JEG at dette var ett kanontreff, litt småting og forbedring er det alltid!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var Hans Frisak og Lars Hjelset som rattet R8'ene. Har sittet på med lars litt, og det å kalle han værtfall for pingle sjåfør må jeg le av. Bilen blir brukt for det den er lagd til. Hans kjører veldig aggressivt og. Merkelig hvis man ikke syns det er morro å se folk satse med biler til million kroners klassen.

 

Å si at røykleggere er eneste som lager "show" for publikum, da vil jeg nok heller si at publikum ikke har ordentlig bil-interesse. For min del er begge ting morro å se på, til vær sin tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel omtrent den optimale tilleggskostnaden for maks fortjeneste til klubben. Koster det f.eks 600kr, så ville det vært billigere å bare tegne klubbmedlemskap - men da har blir det jo mere kostnader for klubben (medlemskort/autofil/treffpunkt) i forhold til å ta 400kr ekstra for bare banekjøringen.

 

Her kunne kravet ligget i om bilen var vag produkt eller ei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig intr i bil på generell basis, har kompiser med biler fra flere verdenshjørner, og skal på Gatebil til helgen med dem, moro det.

 

Men når det er VW Audi treff, så er det det, ikke Gatebil light, nettopp derfor jeg har likt meg der tidligere år.

 

Man inviterer ikke seilerklubben til seilbåt regatta, og fyller på med heftige rib'er og vannjet'er fordi seilbåter er kjedelig å se på for publikum. Det er jo gøy for de som er førere.

Vi arrangerer ikke treff for å treffe interessen til publikum, og har gratis inngang..

 

Det er jo VAG interessen vi må dyrke, selv om det er vanskelig, så mener jeg at det bør være mulig å skalere det til at det vil fungere, selv om jeg ikke sitter på fasiten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

1: Hva gjør non-vag på vacn treff? Heller treff med mindre biler enn en masse kebabtraller rundt om, samt toyota og annet plast.(gatebil er neste helg..der kan alle non vag møte opp

Jeg digger at driftebilene var der som underholdning..for det var ikke mye fart i de "vanlige" bilene...

 

Ser du selv hva du skrev, eller skal jeg påpeke det for deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når det er VW Audi treff, så er det det, ikke Gatebil light, nettopp derfor jeg har likt meg der tidligere år.

 

Dessverre hadde det nok sett ut som VW Audi-treff light dersom vi ikke hadde hatt noen 'fremmede', og dette er som flere har påpekt, et forsøk siden 'det vi alltid har gjort ikke funker lenger'. (Godt sagt!)

Jeg syntes vel kanskje rusing med en gammel 5-serie mellom de utstilte Audiene var litt over kanten, men da jeg selv er innehaver av etpar rekkeseksere ga det netto positivt resultat. Kan hende flere av disse som kom ser hvor bra miljøet er i klubben, og kan lures over på 'vår' side.

Alt kan i hvertfall bli bedre enn noen av de siste års treff, og med en mye større Rudskogen tror jeg det hadde blitt litt stusselig uten ekstra biler. Og helt klart god pauseunderholdning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt aller første hovedtreff så jeg har ikke mye å sammenligne med:) Men var veldig bra med biler og det var supernice.

Skal jeg finne noe jeg var mindre fornøyd med så var det lite i forhold til hva jeg likte^^ og det er jo bra.

 

Meen:

 

1: Hva gjør non-vag på vacn treff? Heller treff med mindre biler enn en masse kebabtraller rundt om, samt toyota og annet plast.(gatebil er neste helg..der kan alle non vag møte opp)

2: Hvorfor var ikke bilene delt opp i klasser på parkeringen(jeg har fått med meg at det kom mange fler enn antatt..men uansett)

Golf 1 for seg, så Golf 2, så Golf 3 osv osv.

Full mulig å få til og mye mer oversiktlig.Og det BUGNET av golfer i helga...Var jo bøttevis.

3:Savnet ett utsalg med drikke å lette saker...blei for lang kø inne i det ene teltet med mat..sto jo i 15-20 for en cola liksom.

 

 

over til noe mer gøy^^

 

var fine biler OVERALT, og været var knall.

masse folk å liv...Godt med "stands" med knall tilbud over hele fjøla.

ingen kø inn eller ut av plassen, hygglige funksjonærer.

Og morsomt å vinne for første gang:))

Gleder meg til neste år.Da skal være der flere dager..og om det er ønsket skal jeg bidra som hjelp om ønsklig slik at vi kansje kan få sortert bilene^^

 

 

Jeg digger at driftebilene var der som underholdning..for det var ikke mye fart i de "vanlige" bilene...hvor var jonus? hvor var alm gutta? det finnes BØTTEVIS av hissige vag her i landet...men de glimret med sitt fravær i helga forruten om en blå s2 eller hva det var.

 

Kall meg rar..men en svett R8 imponerer ikke lengere altså...eller en rs4 for den del...for lite krutt eller for pinglete sjåfører for at det blir morro å se på;)

Her var det mye rart. Du synes vag-treff skal være kun for vag, men du likte at driftebilene var der...

 

Jeg kan heller ikke fatte hvordan man IKKE kan synes det er rått å se en 2mill 500hk R8 rattet rundt rudskogen på smertegrensa av en av klubbens beste sjåfører, men kanskje det er jeg som har spesielle interesser :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er mange konstruktive innlegg som jeg sier meg enig i, for å ikke skrive eller gjøre denne tråden lenger enn den trenger så kommer min tilbakemelding litt mer kortfattet:

 

- Er ikke negativ til fremmedmerker på treff for å ting til å gå rundt

- Savner dog entusiasmen og merkelojaliteten på treffene de siste par-tre årene, hva med å skille mer tydelig av de som er der med VAG og de som bare er der for å fylle opp klubbkassa?

- Utsilling har blitt en sagablott de senere årene, her må det gjøres noe for å tilbake entusiasmen, det må BETY noe å få en pokal! Når det er topp 5 av hvert merke så blir sammenligningsgrunnlaget helt håpløst. Hvordan skal du kunne sette en 2015 modell Passat med stance opp mot en totalt restaurert strøken Golf 1 med masse hard-to-get deler? Nei, her må det stilles høyere krav til dommere, det må utarbeides skjemaer med karakterer(finnes allerede?) og det må være flere klasser.

- Ellers var det et kjempefint treff for min del, selv med driftere ;) Banen og området er stort nok for alle, men det må som sagt skilles mer. Medlemmer av VACN som kjører VAG til treff skal tydelig gjøres mer "velkommen".

 

Hilsen en som har vært fast medlem i 11år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt enig i det med at utstillinga har blitt en sagablott! Det går ikke an for meg å blande nye og gamle vag som skal konkurrere sammen! Min gamle og velholdte Audi 100 2.3 E som har vært i mitt eie i 9 år!, med originalt sportsinteriør i beige velur som jeg har gjort så mye med og pusset mye på og hatt på utstilling de to siste årene har ikke sjangs mot en ny A6 eller lignende som omtrent kommer rett fra rullebåndet! Dette blir for dumt og hva er sjarmen med en sånn bil og hvorfor få pris for en ny bil noen kun har hatt en kort stund og bare satt på noen bord av noen felger på!? Jeg synes det blir helt feil! Burde som sagt ihvertfall skilt på nye og gamle vag! Jeg gadd rett og slett ikke stille ut i år pga. det selv om jeg hadde meldt meg på på forhånd. Jeg kom dit og så et kaos med blanding av gamle og nye biler, så snudde og parkerte på gjesteparkeringa.

 

Hadde heller ikke så sansen for alle de bakhjulsdrevne plastrakettene og BMW ene på dette vag? treffet 😉

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste treffet til nå i klubbens regi for min del!

 

- Mer underholdning for publikum

- Plenty banetid

- Større treff men fortsatt den hyggelige VACN stemningen over det hele

- Mer å se på for bilinteresserte (vi liker da å se annet enn bare VAG?)

- Ordensvakter på campen som gjorde at vi slapp de største utskeielsene langt på natt

 

Forbedringsforslag fra meg:

 

- Mulighet for å forhåndsbetale banekjøring og lisenser (fylle ut på nett) og deretter få armbånd, lisenskvittering og startnummer tilsendt i posten

 

Sekreteriatet får fristilt mer av tiden til drift av treffet, og vi slipper lange køer, skribling på papirer, klistre på startnummer i hyrten og styrten med kreative tape løsninger for de som ikke har med seg osv.

 

Det dette vil koste i porto og konvolutter blir gjerne dekket av ekstra inntekter fra de som kunne trekkt seg i siste liten fra å reise for en liten tynn unnskyldning men som nå allerede har betalt og derfor reiser og har en FANTASTISK helg alikevel? : ja :

 

- Lapp med oversikt over flaggreglene som deles ut til alle på førermøte

 

Det er en del flagg å holde styr på, og et enkelt A4 ark med bilde av flaggene i farge og kort forklaring sitter nok bedre enn en muntlig opplesing i førermøtet. Savnet også gjennomgangen av sittestilling som vi har hatt tidligere på førermøter, spesielt kan dette være til hjelp for de helt uerfarne som gjerne sitter litt vel avslappet i bilen til vanlig.

 

- Long shot, men det hadde vært FANTASTISK for oss som har lang hjemreis om det var mulig å starte banekjøringen på søndagen tidligere og så heller tatt en pause i kirketiden? :P

 

Jada, jada, det er regler i Norge å forholde seg til ang. støy på søndager men det er da lov å håpe ;)

 

- Håndheving av vindu-regel på banen

 

Bare en bagatell men verdt å nevne siden det gjelder sikkerhet: Sånn som jeg hadde lest regelverket så var det helt lukkede vindu som var tingen. Jeg så flere biler på banen med gløtt på vinduet eller med halvåpne vinduer med sikkerhetsnett og til og med drifter med tommel opp og armen ut av vinduet.... Hva var egentlig regelen og hvorfor ble dette eventuelt ikke fulgt opp?

 

Ellers så skal ihvertfall jeg handle meg brannslukningsapparat til å ha i banebilen og oppfordrer alle andre som er på banen til å vurdere det samme da det er for sløvt å ikke ha det etter min mening. Jeg kom ganske så rett bak bilen som fikk motorbrann på lørdagen og måtte bare kjøre videre da jeg ikke hadde noe å hjelpe til med. De hadde heller ikke apparat i bilen men det er nok på plass til neste baneøkt. Heldigvis kom det hjelp ganske kjapt og brannen ble slukket før det ble store skader men hadde bileier kunnet velge så hadde han nok stått over den første runden med pulver som nå ligger i motorrommet....

 

Vel gjennomført treff til de som har stått på i forveien og under treffet med planlegging, tilrettelegging og gjennomføring av et så vellykket og velorganisert treff som dette var! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så skal ihvertfall jeg handle meg brannslukningsapparat til å ha i banebilen og oppfordrer alle andre som er på banen til å vurdere det samme da det er for sløvt å ikke ha det etter min mening.

 

Takk for påminnelsen. Jeg har ett liggende hjemme som jeg hadde i S6'n men har aldri tenkt på engang å montere det etter den ble vraket. Dette skal på plass til neste treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hvorfor det sies at det ikke ble skilt på gammelt og nytt på utstilling. Klassene var som følger:

 

1-5 beste Audi

1-5 beste VW

1-3 beste Seat/Skoda

1-3 beste non-vag (Åpen klasse)

Beste classic (20-30 år gammel)

Beste veteran (Eldre en 30 år)

Beste lokallag

Beste felg

Beste motorrom

Beste stance (med dette menes helhetsinntrykk på kombinasjon av bilens høyde, felgkant mot skjerm og felg)

Beste lakk

Treffets joker

 

Vi skilte på audi, VW og non-vag på parkeringen, men måtte gi opp det pga lite plass.

 

Det å parkere klassene sammen er helt umulig å planlegge med såpass lite biler som vi har hatt på utstilling da siste årene.

 

Holder vi av plass til hver klasse, eller tilogmed til hver type bil blir det mange tomme hull innimellom og enkelte vil bli stående helt alene. Husk at folk kommer ikke sammen og plassen som var til rådighet var ikke stor nok. Da heller fylle opp og samle utstilling på et sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et vanvittig bra treff!!!!! :glad:

 

Jeg har vert fast inventar på klubben sine to banetreff i mange år, og har dessverre registrert en nedgang i besøkende og utstilte biler. Det har også vert noe varierende antall biler på banen på disse treffene, for min del er det veldig trist å se fordi jeg da aner konturene av hva det til slutt vil føre til. : gråter :

 

For meg og de jeg reiser over fjellet samen med, er disse treffene spikret og noe man nesten "lever" for hele vintersesongen. Jeg har derfor følt litt på det negative med at det stadig ble mindre folk og biler på treff. Jeg ønsker at disse treffene skal fortsette, slik at vi kan glede oss over dette i mange år og at det kan være en diger folke fest. Dette treffet var litt ulikt et vanlig VACN-treff men det meste var til det positive, mye mer liv å røre isteden for et stille treff slik det har vert de siste årene. Å sammenligne dette med Gatebil, burde ikke være negativt da Gatebil er en million-butikk som er veldig populært blant bil folk og er et verdenskjent arrangement. Men jeg fikk absolutt følelsen av at dette var et VAG treff, men gjerne med litt Gatebil atmosfære og det er utelukkende positivt.

 

:full:

 

 

 

Jeg synes at styret har gjort en kjempe jobb for å få dette treffet til å bli større og i mine øyner ble det en folke fest. Jeg hadde selvsagt syntes det var topp vis vi kunne fått same stemning og antall folk på et treff med bare vag men jeg ser at det gjerne ikke er mulig. For de som er negativ til at det kommer andre merker og selv ikke drar på treff, vil jeg bare si still opp på treff og vis at vi er stor nok til å klare oss uten de andre da.... Drifting er publikumsvennlig og derfor greit for min del, selv om det ikke ligger mitt hjerte nærmest. Men dette treffet var det beste VACN-treffet jeg har opplevd og gleder meg veldig til neste sesong. : smil :

 

Jeg er "generelt bil interessert" og har ikke veldig store problemer med at det er litt andre biler på treffet vårt, heller det en en stor tom parkeringsplass. Vi har jo også endel lokallagsbasert treff i klubbens regi, og der er det stort sett bare vag som gjelder. Jeg har den evnen at jeg lett siler ut det som ikke interesserer, og håper andre medlem også har evnen til det slik at vi kan beholde den atmosfæren som et noe større treff gir. Det varmet hjerte mitt å stå oppe på den lille høyden å se utover en stappfull plass med telt, biler, utstillere som strekte seg langt opp på grusen og masse folk over alt.:tilber:

 

 

Jeg vil berømme styre for jobben de har gjort og TAKKER alle for et veldig bra arrangert treff: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen resultater fra utstillingen og lotteriet noe sted forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et bra treff!

Han som skrev over der at det ikke var noe kult og se R8 presse grensene på banen kan droppe og komme, blir for dumt og komme på et vag treff og klage over R8 som veldig mange av oss ALDRI ser på daglibasis.

Mye tøft ute på banen etter min mening og er helt positiv til litt supra action så lenge det ikke går for mye utover klubbmedlemene.

Veldig bra treff og gleder meg til neste gang.

 

Når og hvor blir det av bildene av de som vant pokaler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liste over vinnere og bilder kommer så raskt vi i styret har fått summet oss, det var rimelig tung start på arbeidsuka for de fleste av oss kan du si. Utstillingsansvarlig begynte også i helt ny jobb i dag, så fokus er naturlig nok et litt annet sted en stund fremover. :)

 

Lotteriet ble full bingo, så her ble det ikke notert stort, premier som ikke ble hentet ut etter en periode ble loddet videre frem til noen som faktisk kom og hentet. Vi lager et bedre system til dette neste gang. Utfordringen er at vi ikke har mye plass til å lagre uavhentede premier (disse blir ofte bare liggende i hengern flere år etterpå, til tross for vennlige påminnelser til vinnere).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liste over vinnere og bilder kommer så raskt vi i styret har fått summet oss, det var rimelig tung start på arbeidsuka for de fleste av oss kan du si. Utstillingsansvarlig begynte også i helt ny jobb i dag, så fokus er naturlig nok et litt annet sted en stund fremover. :)

 

Lotteriet ble full bingo, så her ble det ikke notert stort, premier som ikke ble hentet ut etter en periode ble loddet videre frem til noen som faktisk kom og hentet. Vi lager et bedre system til dette neste gang. Utfordringen er at vi ikke har mye plass til å lagre uavhentede premier (disse blir ofte bare liggende i hengern flere år etterpå, til tross for vennlige påminnelser til vinnere).

 

Forståelig det, jeg er bare litt ivrig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kall meg rar..men en svett R8 imponerer ikke lengere altså...eller en rs4 for den del...for lite krutt eller for pinglete sjåfører for at det blir morro å se på;)

 

Det der er like tåpelig å si som at det ikke er noe sjarm i en mk2 som står seg i hel på en parkeringsplass.

Nå er vel heller ikke frikjøring ment for å tilfredsstille publikum, men å gi folk mulighet til å teste sine egne og bilens grenser under ordnede forhold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mathias: Les to ganger før du skriver. Står vel rimelig klart at det er nettop det han liker.

 

Utstillingen var jo et rot uten like. Syns personlig det var greit når medlemmene fikk ta med andre merker som det ble åpnet opp for noen år tilbake. Men i år minnet det mer om et vanlig trackday arrangemang.

 

JA, det var mye kul kjøring og jeg som mange andre liker å se på det. Men er det rett arena? Skal ikke VACN være en merkeklubb med og for entusiaster for nettop vag?

 

Satt på noen runder på lørdagen, og det flagret jo i dekkrester og plast som ble liggende på banen etter driftingen. For mange har dette vært det ene stedet det har gått an å prøve bilen på bane uten at slike ting skal legge en stopper for de som både bryr seg om utsende på bilen og vil prøve seg litt på bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke kunne komme på treffet,men sånn er det noen ganger. Var på Våler sist.

 

Når det komme til dette med andre merker mener jeg som flere nevner at det burde ikke tillates. Tenker da på utstilling. vi er da en VAG klubb ! Blir noe rart se BMW'er og annet på våre treff..Hvor mye penger får man inn på dette egentlig? Er det dette som redder "Finansen" ?

Burde også deles mer inn i klasser, flere har sagt det før.

Har noe med sjela til klubben å gjøre, vi skal ikke gå på akkord mot eget merke ! blir litt Gatebil aktig treff å blande inn alt mulig, og der finnes det som kjent treff å reise på for alle.

 

Mener som nevnt før at VAG er en merkeklubb og burde forbeholdes eget merke.

 

Hvordan gjør de andre merkeklubbene(BMW m.fl) dette på sine hovedtreff ? noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt aller første hovedtreff så jeg har ikke mye å sammenligne med:) Men var veldig bra med biler og det var supernice.

Skal jeg finne noe jeg var mindre fornøyd med så var det lite i forhold til hva jeg likte^^ og det er jo bra.

 

Meen:

 

1: Hva gjør non-vag på vacn treff? Heller treff med mindre biler enn en masse kebabtraller rundt om, samt toyota og annet plast.(gatebil er neste helg..der kan alle non vag møte opp)

2: Hvorfor var ikke bilene delt opp i klasser på parkeringen(jeg har fått med meg at det kom mange fler enn antatt..men uansett)

Golf 1 for seg, så Golf 2, så Golf 3 osv osv.

Full mulig å få til og mye mer oversiktlig.Og det BUGNET av golfer i helga...Var jo bøttevis.

3:Savnet ett utsalg med drikke å lette saker...blei for lang kø inne i det ene teltet med mat..sto jo i 15-20 for en cola liksom.

 

 

over til noe mer gøy^^

 

var fine biler OVERALT, og været var knall.

masse folk å liv...Godt med "stands" med knall tilbud over hele fjøla.

ingen kø inn eller ut av plassen, hygglige funksjonærer.

Og morsomt å vinne for første gang:))

Gleder meg til neste år.Da skal være der flere dager..og om det er ønsket skal jeg bidra som hjelp om ønsklig slik at vi kansje kan få sortert bilene^^

 

 

Jeg digger at driftebilene var der som underholdning..for det var ikke mye fart i de "vanlige" bilene...hvor var jonus? hvor var alm gutta? det finnes BØTTEVIS av hissige vag her i landet...men de glimret med sitt fravær i helga forruten om en blå s2 eller hva det var.

 

Kall meg rar..men en svett R8 imponerer ikke lengere altså...eller en rs4 for den del...for lite krutt eller for pinglete sjåfører for at det blir morro å se på;)

 

Du vil ha både mindre NON VAG OG du likte driftingen godt?

 

I en merke klubb for VW / AUDI så er vel R8 noe som står høyt for veldig mange. Det er vel den eneste i sin klasse fra AUDI/VW. Om det er "svett" med to stk R8 V10 med VELDIG habile sjøferer på et VACN treff håper jeg du er alene om å syntes det. Om ikke så er kanskje ikke VACN treff ideelt for det du ser etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et bra treff!

Han som skrev over der at det ikke var noe kult og se R8 presse grensene på banen kan droppe og komme, blir for dumt og komme på et vag treff og klage over R8 som veldig mange av oss ALDRI ser på daglibasis.

Mye tøft ute på banen etter min mening og er helt positiv til litt supra action så lenge det ikke går for mye utover klubbmedlemene.

Veldig bra treff og gleder meg til neste gang.

 

Når og hvor blir det av bildene av de som vant pokaler?

 

Jeg har bildene mer eller mindre klare, men som Anders sier, det er en del innkjøring for oss som jobbet hele helgen :) Så det kommer så snart alt er på plass. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.