Bergen: Golf 2 g60 prosjekt 20vT

Anbefalte innlegg

Hørtes ut som et kult prosjekt dette! Fikk du motoren til slutt?

 

Pris på felgene? Dekk-dim? Mye slitt?

 

Motoren står her på en pall... Men resten av tingene har jeg ikke.. etter 5 måneder innrømmer selger at han ikke har resten av tingene han har solgt til meg....

 

Felgene er desverre solgt,, nye er handlet inn om ankommer om 2 uker, dekkene kom idag :D

 

SItter her å prøver å få stablet prosjektet på beina igjen men mangler litt på humøret når en er blitt svindler på rimelig mange 1000 og vet at bilen ikke kommer på veien denne sesongen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren står her på en pall... Men resten av tingene har jeg ikke.. etter 5 måneder innrømmer selger at han ikke har resten av tingene han har solgt til meg....

 

Felgene er desverre solgt,, nye er handlet inn om ankommer om 2 uker, dekkene kom idag :D

 

SItter her å prøver å få stablet prosjektet på beina igjen men mangler litt på humøret når en er blitt svindler på rimelig mange 1000 og vet at bilen ikke kommer på veien denne sesongen

Har du fått igjen penger for det som mangler da ?? Bilen gikk jo her i Ålesund.....da hadde den jo 20vt motor som funket som bare det. Solgt resten til en annen han da den luringen ?? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så surt når det er snakk om så mye penger, vel uansett beløp dritt er det: bråk : ! Trippet opp på trappa hans og forlangt pe-eng i og med han allerede har inrømmet forholdene????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått igjen penger for det som mangler da ?? Bilen gikk jo her i Ålesund.....da hadde den jo 20vt motor som funket som bare det. Solgt resten til en annen han da den luringen ?? : rolleyes

Er vel ikke bilen til andreas som gikk i ålesund. Hvis det var det du mente da...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoren står her på en pall... Men resten av tingene har jeg ikke.. etter 5 måneder innrømmer selger at han ikke har resten av tingene han har solgt til meg....

 

Felgene er desverre solgt,, nye er handlet inn om ankommer om 2 uker, dekkene kom idag :D

 

SItter her å prøver å få stablet prosjektet på beina igjen men mangler litt på humøret når en er blitt svindler på rimelig mange 1000 og vet at bilen ikke kommer på veien denne sesongen

Har du anmeldt fyren? Dette suger jo big time. No må du jo skaffe alt du mangler. Det blir ikke billig. Faen for en fyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke bilen til andreas som gikk i ålesund. Hvis det var det du mente da...?
Nei motoren som Andreas kjøpte gikk i en Golf i Ålesunds-området........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg med. Skulle seriøst oppsøkt han fyren der altså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg med. Skulle seriøst oppsøkt han fyren der altså.
Andreas var jo her oppe en tur,men da var fyren innlagt på sykehus........tror jeg det var ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktig alt dere sier..liten set back kaller vi dette :D

 

Bilen er komplett utendig og innvendig nå når felgene kommer... så om jeg bare tauer bilen til utstilling og ingen åpner panseret så kan jo dette bli bra :D

 

Hva skal en med motor når en har slepetau? sparer masse penger på forsikring osv

 

Er på jakt etter ny motor da.. en komplett 210 eller 225hk 1.8T er øverst på listen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas var jo her oppe en tur,men da var fyren innlagt på sykehus........tror jeg det var ?

 

 

Flere han har skyldt penger sannsynligvis: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktig alt dere sier..liten set back kaller vi dette :D

 

Bilen er komplett utendig og innvendig nå når felgene kommer... så om jeg bare tauer bilen til utstilling og ingen åpner panseret så kan jo dette bli bra :D

 

Hva skal en med motor når en har slepetau? sparer masse penger på forsikring osv

 

Er på jakt etter ny motor da.. en komplett 210 eller 225hk 1.8T er øverst på listen..

 

Hva var det han unnlot å levere da? Er kanskje en på Austrheim som har en 180hk til salgs. Send en PM til Ørjan Storebø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var det han unnlot å levere da? Er kanskje en på Austrheim som har en 180hk til salgs. Send en PM til Ørjan Storebø.

 

har jo bare motor med turbomanifold på.. coiler mangler, hiddensprut, turbo. IC, Alle slanger, osv.. med andre ord. alt som koster penger...

 

180 hk utgave blir for slapp.. må ha en 210/225 utgave.. de har riktig turbo, manifold og dyser... gir 270 hk med qpeng sitt kit. 150/180hk gir bare 210,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jo bare motor med turbomanifold på.. coiler mangler, hiddensprut, turbo. IC, Alle slanger, osv.. med andre ord. alt som koster penger...

 

180 hk utgave blir for slapp.. må ha en 210/225 utgave.. de har riktig turbo, manifold og dyser... gir 270 hk med qpeng sitt kit. 150/180hk gir bare 210,

 

fytti h...... Blir så forbanna på sånne folk. Svindlet deg grovt han fyren der. Ka sa han når han innrømte at han hadde solgt resten av delene dine da? At du aldri kom til å se noe til delene eller pengene? Ha skylder deg jo en hel del penger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørest jo ut som fyren driver og "booker" plass på sykehus igjen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørest jo ut som fyren driver og "booker" plass på sykehus igjen....
Er ikke bare Andreas denne karen har svindla. En kar her på Sunnmøre som står med skjegget i postkassa med en 300 ZX twinturbo som mangler MASSE. 80 tusen ut vinduet........: mad : Andreas har visst fått igjen pengene sine med mora til han som solgte han den A3 motoren : rolleyes EDIT: Å det er IKKE rykter om den 300 ZXen,eier av bilen har selv stått frem på et forum å sagt det selv. Han har blitt svindlet for 80 tusen av samme person som Andreas "kjøpte" motor av

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle fått denne fyren dømt for det vettu. Er glad på Andreas sine vegne at han fikk igjen sitt, så kan han gå på jakt etter ny maskin;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle fått denne fyren dømt for det vettu. Er glad på Andreas sine vegne at han fikk igjen sitt, så kan han gå på jakt etter ny maskin;)

 

Ny motor er handlet.. ble noe så kjedelig som en g60 turbo..

 

men prosjektet er tilbake på bena.. og håper innen august er over at bilen starter og går.. klarer vi å få prøveskilter på den før nyttår er jeg fornøyd.. bilen skal hvertfall være klar til neste sesong

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare Andreas denne karen har svindla. En kar her på Sunnmøre som står med skjegget i postkassa med en 300 ZX twinturbo som mangler MASSE. 80 tusen ut vinduet........: mad : Andreas har visst fått igjen pengene sine med mora til han som solgte han den A3 motoren : rolleyes EDIT: Å det er IKKE rykter om den 300 ZXen,eier av bilen har selv stått frem på et forum å sagt det selv. Han har blitt svindlet for 80 tusen av samme person som Andreas "kjøpte" motor av

 

Tier på at den er gul og gikk på Sotra før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tier på at den er gul og gikk på Sotra før?

Den gule blei vel lakka kvit for eit par år siden..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gule blei vel lakka kvit for eit par år siden..?

den gule som gjekk i sund?? den var gul for to år sida da den vart solgt. vart noko gale med motoren på vårmønstringa og bilen skulle bli henta av den nye eigaren dagen etterpå. den karen som hadde den var ein luring:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gule blei vel lakka kvit for eit par år siden..?

 

Den er nok gul enda... Men ble kraftig modifisert og trimmet, før han som gjorde det for eieren stakk av med det meste...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

motoren er i hus hvertfall.

 

Denne ble venner med clutch og girkassen... måtte fylle på olje på kassen og som vanlig så hadde jeg ikke noe til å få ut den bolten.. 17mm av noe slags..

 

litt leiting rundt i garasjen fant jeg ut av hjul mutteren passet i og sammen med en tynn 17 fastnøkkel fikk jeg denne opp..

 

kjempestolt av meg selv hvertfall.. føltest som om jeg hadde funnet opp hjulet på nytt et lite øyeblikk der :tilber:

 

Planen for i morgen er å få heist motoren på plass samt sette på plass traversen...kanskje lufte litt clutch.. se hva dagen bringer

 

DSC00261.jpg

DSC00262.jpg

DSC00263.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm.....den motoren der så da bra ut. Er innsuget blå-eloksert ??? Ser slik ut.......håper du får tilbake pågangsmotet ditt Andreas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm.....den motoren der så da bra ut. Er innsuget blå-eloksert ??? Ser slik ut.......håper du får tilbake pågangsmotet ditt Andreas :)

 

Jeg er klar som en egg til å fullføre nå.. ser lyset i enda av tunellen..

 

Går bare litt sagt da jeg har første uken på universitetet og må tydeligvis drikke hver eneste dag.. Trodde å studere var ferie jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar som en egg til å fullføre nå.. ser lyset i enda av tunellen..

 

Går bare litt sagt da jeg har første uken på universitetet og må tydeligvis drikke hver eneste dag.. Trodde å studere var ferie jeg

HAHA ja kjenner til det der med å "studere".....hehe studenter drikker jo pokker meg hver bidige dag. Husker en kompis som bodde i studentblokka her i Ålesund. Der var det ALLTID noen som hadde fest hver bidige dag hele året rundt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.