Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Kjipern med jobb og møte,: klø : men tror ikke uansett vi hadde fått til en dato der ALLE kunne. Referat skal det selfølgelig skrives ;) Gleder meg til å se hvor mange vi blir og hva vi kommer frem til på møte :)

 

Husk gutter, kl 18:00 på Yonas på Torsdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare rose deg Audun for et kjempeinitiativ! Flott at noen tar tak i dette, og gjør en innsats! Hvor mange er det egentlig som er innmeldt i VACN som bor i Tromsø og omegn? Ser endel biler med VACN-stickers...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det egentlig som er innmeldt i VACN som bor i Tromsø og omegn? Ser endel biler med VACN-stickers...

 

Hvis en av dere gir meg et postnr område (fra/til postnr) som dere anser tilhøre Tromsø så kan jeg slå opp antallet i medlemsregisteret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tromsø er 9000 og opp til 9010, men jeg bor i Tromsø men har 9024 Tomasjord....men så har vi jo også områder i nærheten, Bardufoss og Storsteinnes samt kommunene utenfor Tromsø hvor det kanskje er medlemmer...spørs hvor stor radie man skal ta med?

 

edit: Hvis du går for - i utgangspunktet - de som har postnummer 90xx så er det stort sett Tromsø og noe av omegnen...

Kan forøvrig få en idé er: Postens oversikt over postnummer (bilde)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt opp til dere å definere. Ta f.eks alle steder som ligger innenfor 1t eller 30min kjøretid fra sentrum (hvor langt anser dere at det er greit å reise for å dra på lokallagsmøte?). En må også ta hensyn til andre nærliggende lokallag slik at en ikke tar medlemmer fra de, men det er vel ingen problemstilling i deres tilfelle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg tro at det enkleste er å ta dem på 90xx. Bardufoss f.eks har 9325 men er 2t å kjøre....men de er sikkert interessert i å være endel av lokallaget etterhvert, de har jo VAG-forhandler der, en filial av den i Tromsø (tror jeg) der og eventuelle rabattavtaler vi måtte klare å få istand vil jo komme de på innlandet også til gode...endel vil sikkert ikke ha noe imot å dra inn til Tromsø for å handle deler/komme på treff. Men om du tar utgangspunkt i 90xx så er jo det en start - er vel ikke mange som bor på innlandet og kjører VAG (i forhold til i Tromsø)...

 

 

Er ikke noe problem med andre lokallag da det er ca 40 mil fra Tromsø til Sortland hvor Hans Jørgen sitter som lokallagsleder for Vesterålen...Finnmark er noen mil i andre retningen igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I postnr området 9000 - 9099 (i praksis 9006 - 9068) så er det 53 medlemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei...ville trodd det kanskje var flere, men tror nok at potensialet er stort hvis vi får stablet noen rabattavtaler på beina. Jeg har selv en bror med A6 og to kompiser med Touran, samt noen flere med Polo og Golf, som ikke er innmeldt, men som vurderer fortløpende om det blir et lokallag her oppe...men man kan selvfølgelig ikke opprette det for alle som sitter på gjerdet og er potensielle medlemmer, men for oss som allerede er medlemmer. Men man ønsker jo at VACN skal fortsette å vokse, henger jo litt sammen med den pasjonen man har for VAG...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra den listen jeg mottok den 27. sept i fjor fra klubben kommer det frem at vi er 49 medlemmer registrert fra Tromsø til Ramfjordbotn. Ut av disse er det kun 32 stk som betalte årsavgift i fjor. Resten av anntall medlemmer i omegn har vel Bjørn Badowski svart på :)

 

Lasse: Skal man få gjort noe i denne byen så må man gjøre det selv har jeg funnet ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er fra distriktet så tillater jeg meg å komme et innspill...

 

Ta med området utover mot Larseng i hvert fall, Vikran -> Storsteinnes, Ramfjordbotn og nordover Kvaløya så blir det nok flere medlemmer.

De fleste av disse har fortsatt relativt kort vei inn til byen.

 

I tillegg kan dere f.eks. arrangere møter i Tromsø og i Ramfjorden annenhver gang, da er sjansen større for at det også kommer medlemmer fra Bardufoss, Finnsnes, Sørreisa osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er jo helt på bærtur... :P

 

Prøv å sjekk fra 9000-9299.

Det vil inkludere: Tromsø, Balsfjord, Storfjord, Lyngen, Karlsøy, Nordreisa, Kåfjord, Kvænangen, Spitsbergen (9170-9179), Skjervøy kommune.

92xx-nummerene er postbokser i Tromsø.

 

Tror dette vil være riktig. F.o.m. Midt-Troms t.o.m. Nord-Troms + Svalbard, Hopen og Bjørnøya :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er jo helt på bærtur... :P

 

Prøv å sjekk fra 9000-9299.

Det vil inkludere: Tromsø, Balsfjord, Storfjord, Lyngen, Karlsøy, Nordreisa, Kåfjord, Kvænangen, Spitsbergen (9170-9179), Skjervøy kommune.

92xx-nummerene er postbokser i Tromsø.

 

Tror dette vil være riktig. F.o.m. Midt-Troms t.o.m. Nord-Troms + Svalbard, Hopen og Bjørnøya :P

 

Da er det 78 stykker...til og med 9399 så er det 112 stykker iflg. listen jeg har (oppdatert 28.12.2005).

 

Kanskje noen flere nå, men ikke veldig mange.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor 20 mil fra Tromsø, å æ hadde blitt å komme til tromsø på treff vissst det passet med jobb og sånt. er usiker på hvor mange medlemmer vi er her i fra. tror vi er 2 eller 3 som jeg vet om. Det kan du jo sjekke opp. post nr er 9310, 9311. 9316 mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

93xx inkluderer Lenvik, Tranøy, Sørreisa, Dyrøy, Målselv, Salangen, Lavangen, Bardu, Torsken, Berg Kommune.

 

94xx blir Harstad Kommune og resten rundt.

Det er hele Troms Fylke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt opp til dere å definere. Ta f.eks alle steder som ligger innenfor 1t eller 30min kjøretid fra sentrum (hvor langt anser dere at det er greit å reise for å dra på lokallagsmøte?). En må også ta hensyn til andre nærliggende lokallag slik at en ikke tar medlemmer fra de, men det er vel ingen problemstilling i deres tilfelle?

Det er ca. 2 timer kjøring fra Tromsø til Målselv. Så, hvis Tromsø kjører 1t sørover og Målselv kjører 1t nordover, møtes vi i Nordkjosbotn. : ja :

 

1 gang i måneden, f.eks. en søndag. Hadde vært en fin Søndagstur det, særlig om sommeren. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ca. 2 timer kjøring fra Tromsø til Målselv. Så, hvis Tromsø kjører 1t sørover og Målselv kjører 1t nordover, møtes vi i Nordkjosbotn. : ja :

 

1 gang i måneden, f.eks. en søndag. Hadde vært en fin Søndagstur det, særlig om sommeren. :)

Kunne ikke vært mer enig! Nordkjosbotn er en yppelig plass å møtes, noen store parkeringsplasser og steder å spise.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant...er jo en fin kjøretur til Nordkjosbotn...vært kult å kjørt innover i samlet flokk da.

 

Var ikke meningen å ekskludere noen fra Målselv, Bardu og andre på 93xx...syntes bare det var vanskelig å få noen enkle skiller som han kunne søke på.

 

Dere som skal på Yonas i kveld: Lykke til, håper dere får det trivelig, og at dere får lagt et grunnlag for det videre arbeidet med lokallag!:grouphug:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk dette da? Ble det noen suksess?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble suksses, bare jeg som er så treig med å få skrevet ferdig referate : bh :

 

Skal raska på å få det ferdig snart. Btw, vi planlegger nytt møte den 4 februar! Så det er bare å ta seg fri :P Mer om det i neste post

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra, godt å høre! 4.feb er jo en lørdag,da har jeg fri ja. Får markere den dagen som opptatt da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Referat fra møte den 19 Januar 2006

 

Må si meg godt fornøyd med oppmøte på Torsdag. Møte varte vel i over 3 timer(!) og vi var 9 stykker som møtte opp! Synd de siste ikke kunne komme. Dere virket som en trivelig gjeng å starte lokallag med. Så det er bare å hive seg med for de som nøler litt! Snakket med de ansatte på Yonas etter møte og de lurte på om vi hadde satt oss fast i sofaen :)

Er på høy tide å komme i gang med dette fremtidige lokallaget vi skal klare å få i gang! Jeg hadde en saksliste som vi skulle gått igjennom på møte, men ble ikke fulgt helt slavisk. Vi var vel innom de fleste punktene på listen underveis i all skravlinga.

 

Det ble masse skrøne historie og spørsmål angående det ene og det andre og det liker jeg. Dette skal det bli mer av fremover! Tydelig at vi har masse å lære av hverandre.

 

Som sakt var vi vel innom de fleste temaene på lista, men ble vel ikke noen konkrete svar. Eneste vi kom frem til var at vi ønsket å få oss ett ”kjenne merke” for å ha på bilen. Dette jobber både jeg og Roar med. Har DU noen forslag på hvordan dette logoet kan se ut så er det bare å maile meg på audun_carlos@hotmail.com Ellers ble det mye snakk om hvem og hvor vi kan møtes fremover og til sommeren. Det blir garantert vår mønstrings treff! Mye mulig i Nordkjosbotn der det er god plass og ikke så langt for andre å komme på treff.

 

Jeg har allerede satt av 4 februar for nytt møte. Dette er en lørdag for de som lurte hvilken dag det er. Har to forslag til hva vi kan gjøre:

 

1. Vi tar ett rent styre møte for og bestemt litt mer hvem som kan/burde sitte i styret og ta opp evt andre saker også evt dra ut å ta noen pils og kose oss.

 

2. Eller som Vegard foreslo på forrige møte at vi møtes hos noen å tar oss en fest i lag og prate skit og fortell skrøne historie også kanskje drar ut.

 

Har ett forslag til, men det må jeg høre med Vegard om først. Dette vil inkludere visning av Gatebil 2005 filmen og siste klubb video… men må som sakt høre med Vegard angående dette..

 

Så sett av 4 februar til møte av ett eller annet slag så kommer mer info snart. Har noe andre forslag til hva vi kan gjøre så er det bare å spytte ut, dette var bare noen forlsag fra min side...

 

 

Ps. Betaling av pizzan på Yonas har jeg og Jan Henrik tatt oss av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audun du har gjort en fantastisk jobb for å få lokallag opp å gå her i byen! :tilber: Trur ikke jeg er alene om å sette stor pris på alt du og de andre har gjort!! : rock : Stemmer GLATT på deg som styreleder, uansett om du vill eller ikke!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audun du har gjort en fantastisk jobb for å få lokallag opp å gå her i byen! :tilber: Trur ikke jeg er alene om å sette stor pris på alt du og de andre har gjort!! : rock : Stemmer GLATT på deg som styreleder, uansett om du vill eller ikke!: smil :

 

 

I 2. that! Utrolig bra jobb! Er mange som vil ha, men som ikke tar tak i ting (som meg selv: flau : .....) men Audun har virkelig tatt tak i ting og fått gjort noe! Veldig bra! Støtter derfor forslaget om styrelederverv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder de klistremerkene, bør vi vel kanskje vente litt, og finne ut om vi skal være avdeling Troms eller Tromsø.. Fylket er jo ikke så stort, så Troms høres egentli mer rett ut i mine ører.. I såfall kan vi jo faktisk inkludere Harstad og... :rolleye: Og dermed har vi tre forhandlere av VAG..

 

EDIT: Måtte oversette til bokmål....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen

Fikk snakket med Vegard angående planen jeg hadde borte på Vianor, men det ble litt kort varsel siden han hadde det travelt på jobb.

 

SÅ! Det jeg har gjort i stede er å kontaktet utestede Offside som driver med utleie av lokal i 2.etasjen gratis! Der er det 45+50 sitte plasser og mulighet til å vise film på lerret. Tenkte å vise Gatebil 2005 filmen og siste Klubb video dersom dette ikke strider imot noen regler. Jeg fikk tak i eier og snakket om leie den 4 februar. Han hadde ett selskap som kanskje sku leie den 4 februar som han skulle få tilbake melding fra i løpet av helga. Så han lovte meg svar på Mandag angående leie.

 

Syns dette kan være en god plan for hva vi kan gjøre den 4 februar dersom det går i boks med leie. Tenkte å bruke annledningen til å invitere resten av medlemmene som jeg har på listen fra i fjor. Skal prøve å få tak i en oppdatert liste over de som har betalt kontigent i år i Troms og omegn. Håper Styret kan hjelpe meg med dette?? : rolleyes

 

Skal komme tilbake med svar og mer info så fort det lar seg høre fra Offside! Kryss armer,bein og det som er mulig å krysse for at vi får leie!

 

mvh Audun

 

Når det gjelder merke og slikt tar vi det når den tid kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.