Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Hey hey!

 

Syns det var ett kjempe bra møte i dag! Referat skal jeg skrive så fort jeg kan og få opp! Er mega fornøyd med at vi har fått reprensentanter til styre på plass. Nå mangler bare ett møte for å bestemme litt nærmere hvem som skal bli hva også håper jeg vi får ting til å rulle :)

 

Kjempe bra oppmøte i dag! : rock ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er det lenge til neste treff????

 

Har mekka på biln så nu e æ klar til å vise den frem igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja katti ska vi ha neste treff.

Må vel få gjort noe me min bil oxo til da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen : vinke :

 

Da har jeg endelig fått tid til å skrive refeat fra møte.

Som nevnt tidligere var det bra oppmøte. Ca 9 biler møtte opp. Ett nytt mulig medlem dukket også opp takket være Stian sin iherdige jakt på jobb :tilber:

 

Møte handlet mye om vi virkelig vil få i gang lokallag eller ikke. Dette var det kun positivt tilbake melding på fra samtlige på møte. Etter dette fikk vi ned 4 navn på kandiater til styret. Jan Henrik har jeg enda ikke pratet med, men dette vil bli gjort fortløpende. Roar har meldt sin interrese for å også sitte i styret! Veldig bra!

 

Neste møte som var planlagt kun "styre" møte mener alle burde være med på. Dette for at ingen skal føle seg utelukket fra å kunne bestemme hvem som skal sitte i styret. Dato skal jeg komme tilbake med.

 

Andre ting som også ble tatt opp var ett Alta treff jeg har fått invitasjon fra Finnmarks sin lokallags leder Ken Arne Brox. Dette var det også kun positiv tilbake melding å få på. Eneste var hvilken dato dette blir med tanke på at noen av oss planlegger å dra til Rudkskogen 14-16 juli. Sendte Ken PM i dag og sa i fra at vi er er interresert og venter på fastsatt dato. Vårmønstring var også ett tema som ble tatt opp. Dette var det litt forskjellige meninger om. Skal komme litt tilbake til dette når ting begynner å komme på plass.

 

Skulle jeg ha glemt noe, eller dere har noe å føye til er det bare å rope ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk Pm fra Ken fra Finnmark lokallag, gutta er veldig opptatt med scooterkjøring (!) så det var vanskelig å få innkaldt til møte. Dato kommer senere.

 

Dato til neste møte kommer snart! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk Pm fra Ken fra Finnmark lokallag, gutta er veldig opptatt med scooterkjøring (!)

Prøv å få en dato etter påske. Da er scooter sesongen så å si over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det er ikke bare finnmarkingene som er opptatt med scooterkjøring nå for tia : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det er ikke bare finnmarkingene som er opptatt med scooterkjøring nå for tia : smil :

Eni der. bruker vel helgen til scooterkjøring istedenfor drikking.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem at det er bare 1t 40min å kjøre til byen fra Bardufoss. Og det er mye VAG-biler på Innlandet og resten av Midt-Troms. Finnsnes, f.eks.

 

Så se ikke bort fra at et antall av oss "bonan" vil være med i et lokallag for Troms (uten ø, hehe). Ikke skal vi være negative til at et og annet møte arrangeres her i strøket heller. Nordkjosbotn var jo også et kjempeforslag sånn sett...

 

Jeg er iallfall med! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem at det er bare 1t 40min å kjøre til byen fra Bardufoss. Og det er mye VAG-biler på Innlandet og resten av Midt-Troms. Finnsnes, f.eks.

 

Så se ikke bort fra at et antall av oss "bonan" vil være med i et lokallag for Troms (uten ø, hehe). Ikke skal vi være negative til at et og annet møte arrangeres her i strøket heller. Nordkjosbotn var jo også et kjempeforslag sånn sett...

 

Jeg er iallfall med! : rock :

 

Hei hei!

 

Dere er ikke glemt :) Har liste over alle og en hver av dere utfor byen. Lokallaget er i en start fase og vi prøver å danne ett grunnlag for resten av medlemmene i Troms. Det skal presiseres at lokallaget blir å hete Troms lokallag og ikke Tromsø lokallag!

 

Bra å høre at du er med! Er bare å spre ordet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har liste over alle og en hver av dere utfor byen.

 

siden du sitter på lista over hvem som er medlem å ikje her i troms. Er det noen jenter som er medlem i troms.?.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden du sitter på lista over hvem som er medlem å ikje her i troms. Er det noen jenter som er medlem i troms.?.

 

 

Joda det er det, to jenter fra Tromsø, har sendt invitasjon til dem angående møter og treff men ingen livs tegn :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 er bedre en ingen. Bare synd de ikke gjer lyd ifra seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 er bedre en ingen. Bare synd de ikke gjer lyd ifra seg.

 

True, men når vi skal snakke med avisen skal vi KLART oppfordre jenter til å bli med i lokallaget :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir møte den 30.03.06, jobber med å få oss møterom på uit!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey! Lars er med på leken! Er fra Bardufoss, men bor på stakkevollveien!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey! Lars er med på leken! Er fra Bardufoss, men bor på stakkevollveien!

 

 

: vinke :

 

Send meg en PM med tlfn nr ditt så skal jeg legge deg til i listen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært i kontakt med hun ene som er medlem her i Troms. Hun er venn av Jan Henrik (200tq). Møtte henne tidligere lamme ei vennine som har en 80 Q, så da er det jo mulighet for verv. Siste jenta har jeg ikke lykkes å få tak i : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 er straks bedre en ingen.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må dokker slutte å tenke me feil hode: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.