Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Endelig noen som tar opp tråden om lokallag i Tromsø..

Jeg er med for å si det sånn, må bare få bilen på veien igjen..

Lørdag den 4 Feb, drar jeg på jobb igjen, men lykke til vidre og jeg håper dette ordner seg på et vis: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffpunkt har spurt om vi kan ta ett bilde og skrive noen ord angående oppstart av lokallag i Tromsø. MEN! for å få dette med i neste utgave av Treffpunkt må både bilde og artikkel leveres i løpet av helgen!

 

Ja, jeg vet dette er kort varsel men det vil si at i morgen 29 januar kl 13:00 møtes vi som kan (og de som ikke kan) på prosnesset for felles bilde av medlemmer og biler!

 

Gi meg beskjed på 95733416 dersom dere kommer eller ikke!

Dette er en gylden annledning til å vise at vi er i gang med noe her i Nordens Paris :)

 

mvh Audun

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffpunkt har spurt om vi kan ta ett bilde og skrive noen ord angående oppstart av lokallag i Tromsø. MEN! for å få dette med i neste utgave av Treffpunkt må både bilde og artikkel leveres i løpet av helgen!

 

Ja, jeg vet dette er kort varsel men det vil si at i morgen 29 januar kl 13:00 møtes vi som kan (og de som ikke kan) på prosnesset for felles bilde av medlemmer og biler!

 

Gi meg beskjed på 95733416 dersom dere kommer eller ikke!

Dette er en gylden annledning til å vise at vi er i gang med noe her i Nordens Paris :)

 

mvh Audun

Kan desverre ikke møte jeg, er hjemme og sliper på bilen og kommer ikke til tromsø før tiligst kl 15.30 imårgen, og ikke har jeg noe bil og vise fram ENDA:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen! :D

 

Gode nyheter!Jeg fikk grønt lys for leie av Offside til helgen, så da blir det film kveld på lørdag. I den annledning invitere jeg til følgene:

 

Hva: Film kveld med visning av Gatebil 2005 og forhåpentligvis klubb video.

Hvem: For medlemmer med følge og VAG engasjerte mennesker.

Når: 4 Februar kl 20:00

Hvor: 2.etasjen på utestede Offside

 

Det vil ikke bli noe mat servering men det er lov å kjøpe seg en pils eller 2 i første etasjen :grouphug:

Har du spørsmål er det bare å ta kontakt på 95733416 evt mail meg på audun_carlos@hotmail.com

 

Takk til alle som stillte opp for fotografering Søndags morgen!!

Bilder kan sees her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen! :D

 

Gode nyheter!Jeg fikk grønt lys for leie av Offside til helgen, så da blir det film kveld på lørdag. I den annledning invitere jeg til følgene:

 

Hva: Film kveld med visning av Gatebil 2005 og forhåpentligvis klubb video.

Hvem: For medlemmer med følge og VAG engasjerte mennesker.

Når: 4 Februar kl 20:00

Hvor: 2.etasjen på utestede Offside

 

Det vil ikke bli noe mat servering men det er lov å kjøpe seg en pils eller 2 i første etasjen :grouphug:

Har du spørsmål er det bare å ta kontakt på 95733416 evt mail meg på audun_carlos@hotmail.com

 

Takk til alle som stillte opp for fotografering Søndags morgen!!

Bilder kan sees her

Du har gjort en kjempejobb Audun:)

Synd jeg reiser på havet på lørdags ettermiddag: bh : ellers skulle jeg hevet meg med, men kan vel ikke få med seg ALT som er skøy heller da: gråter :

Får ta opp tråden og engasjere meg litt når jeg kommer hjem igjen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veildig bra jobba Audun (+ evt. andre som jobber for å få opp et lokallag!) : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, er på tide med nytt mini treff for å holde gløden!

 

Kort referat fra film kvelden: Det var helt ok oppmøte, det ble bestilt pizza fra Peppes og film rullet i mange timer.

 

Tilbake til mini treff, vi er på utkikk etter en hall eller stor garasje plass vi kan stå i pga været som er nå for tiden. Er vel svært få av oss som orker å stå ute i slapps og regnvær i flere timer. Har DU ett forlsag til hvor detta kan være så spytt ut!

 

Vi jobber med å få komme i kontakt med de som har med utleie av kjellern på fløya hallen å gjøre. Andre plasser som er mulig er kjellern på parkerings huset på Jekta (kaldt i disse dager!) Evt parkerings huset ved seminaret, men der har jeg hørt at folk har blitt jaget bort! :(

 

Kommer tilbake med mer info når jeg vet nærmere. Dato blir ca rundt 4 mars!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regne med vi skal møtes på kvelden. Å da kan vi stå inne i fjell anlegget.

 

Masse lys, varmt og lite biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regne med vi skal møtes på kvelden. Å da kan vi stå inne i fjell anlegget.

 

Masse lys, varmt og lite biler.

 

 

God ide, skal ikke se bortifra at det blir mini treff fjellanlegget :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten lufting av interesse...

 

Er det intr for dere å kansje komme bort til Alta på Sommertreff i Juli? Dato kommer senere.

 

Er jo "bare" 43mil :)

 

 

Mvh

 

Ken A. Brox

 

Lokallagsleder

VACN-Finnmark

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten lufting av interesse...

 

Er det intr for dere å kansje komme bort til Alta på Sommertreff i Juli? Dato kommer senere.

 

Er jo "bare" 43mil :)

 

 

Mvh

 

Ken A. Brox

 

Lokallagsleder

VACN-Finnmark

 

Hei!

 

Akkurat i dette øyeblikk kan jeg kun tale for meg selv siden jeg enda ikke har fått diskuteret dette med resten av medlemmene, men jeg stiller meg veldig positivt til Sommertreff i Alta! Er nok flere som er med på det! Håper på tidlig fastsatt dato da det trengs planlegging for sommer ferie osv.

 

Kjempe bra at du kommer med forslag til treff! Gleder meg!

 

mvh Audun

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Akkurat i dette øyeblikk kan jeg kun tale for meg selv siden jeg enda ikke har fått diskuteret dette med resten av medlemmene, men jeg stiller meg veldig positivt til Sommertreff i Alta! Er nok flere som er med på det! Håper på tidlig fastsatt dato da det trengs planlegging for sommer ferie osv.

 

Kjempe bra at du kommer med forslag til treff! Gleder meg!

 

mvh Audun

 

Halloen

 

Vi har årsmøte 18. Mars, da skal dato fastsettes.

 

Muligheten for treffet, er at det blir slått sammen med Arctic-streetshow, men dette er ikke klarlagt ennå.

 

God helg alle sammen!

 

Mvh

 

Ken Arne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen, da har vi fått fastsatt dato for mini treffet.

16 mars (torsdag) 2006 kl: 19:30 møtes vi i parkerings annlegget inni fjellet. Har sett meg ut at vi bruker "Hall 1" som møte plass. Dersom Hall 1 skulle være opptatt bruker vi hall 2 som er 20 m lengere nord for hall 1. Det koster 5 kr timen evt 20 kr for hele kvelden i anlegget etter 17:00. Håper folk ikke ser på dette som en hindring i å stille da dette er beste alternativ vi kom med "utendørs".

 

Møte er i hovedsak for å treffes og holde gløden i det fremtidige lokallaget.

Vi skal også bruke møte til å finne kandidater til styre som er ett must å få på plass nå!

 

Stillinger som er påkrevd ett lokallag å ha er:

 

*Leder

*Nest leder

*Vara

*Kasserer

*og mulig sekretær

 

(Er jeg helt på bærtur her håper jeg noen retter meg ?!)

 

Er det noen av disse stillingene DU kunne tenke deg så er det bare å si i fra på møte :)Håper så mange som mulig stiller opp da det er viktig at vi får ett styre på plass!

 

Lurer du på hva oppgavene til de forskjellige stillingene er så kan man lese her:

 

http://www.vwaudi-club.no/files/statutter.pdf

http://www.vwaudi-club.no/files/Lover2002.pdf

 

Legger ved bilde av møteplassen.

Hall1.jpg

 

Spørsmål angående møte kan enten mailes til audun_carlos@hotmail.com evt ringe meg på 95733416

 

mvh Audun

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt ut felles medling til alle og skrevet post`n over, men er det noen som kommer? : klø ::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt ut felles medling til alle og skrevet post`n over, men er det noen som kommer? : klø ::confused:

Takker for mld, er bare treig i tommelen:)

Jeg stiller opp om noen henter meg, gidder ikke gå til byen og bare stå og henge i fjellanlegget;)

Bilen min er jo enda ikke ferdig så..... anyone??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært der, men torsdagskvelder funker rett og slett ikke for meg...så det må nok utgå. Dere som skal får ha det trivelig. Jeg regner med at det nok uansett blir mer attraktivt å komme på treff når det blir bare veier og jeg kan rulle ut Golfen igjen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært der, men torsdagskvelder funker rett og slett ikke for meg...så det må nok utgå. Dere som skal får ha det trivelig. Jeg regner med at det nok uansett blir mer attraktivt å komme på treff når det blir bare veier og jeg kan rulle ut Golfen igjen;)

Æ dokke nåkk opp ska du se.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer nok jeg også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajaja, må komme å kjike.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for mld, er bare treig i tommelen:)

Jeg stiller opp om noen henter meg, gidder ikke gå til byen og bare stå og henge i fjellanlegget;)

Bilen min er jo enda ikke ferdig så..... anyone??

 

Klart vi skal komme å hente deg, du kan sende PM med adresse og nr så kan vi prates nærmere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle bare minne dere på møte på Torsdag kl 19:30 om noen hadde glemt det :)

Btw, hva syns dere om å invitere avisa? Tenkte mest for å få ut litt info til entusiater som kanskje ikke er medlem eller som vurderere å bli medlem at vi faktisk prøver å få i gang lokallag i Troms?!

 

Tilbake melding ønskes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting galt med å invitere avisa. Tror det kan føre til mye positivt.

 

Men da e det super viktig at det kommer mange!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.