Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Det er sant, skal høre med Roar om han kan skrive en "presse medling". Så skal jeg si i fra om den blir sendt eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke å møte opp alikavell, har litt ettermiddags arbeid som må gjøres ferdig! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke å møte opp alikavell, har litt ettermiddags arbeid som må gjøres ferdig! : bh :

 

 

: bh :: mad ::confused:: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle så gjerne ha vært der, men det går dessverre ikke.. : mad : Skal prøve å gjøre mæ fort som f... ferdig! :) blir dåkker mange?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller heller ikke...

Reiser tilbake til prosjektet idag.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle så gjerne ha vært der, men det går dessverre ikke.. : mad : Skal prøve å gjøre mæ fort som f... ferdig! :) blir dåkker mange?

 

Faktisk ikke helt sikker. Skal sende ut felles medling og påminne folk i tilfelle de har glemt det. Håper alle som kan stiller, og helst med litt reine biler ihvertfall :P Kan se ut som vi blir en plass mellom 4 og 8 stk! Ihvertfall det jeg håper på. Blir dumt å invitere avisa også er det 2 biler og lite folk :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

muligens vi kan vente med å invitere avisen til litt seinere, nærmere sommeren kanskje.. Men der er min mening. Virker jo litt "underground" med klubbmøte i et mørk og trasig fjellparkerings anlegg.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

muligens vi kan vente med å invitere avisen til litt seinere, nærmere sommeren kanskje.. Men der er min mening. Virker jo litt "underground" med klubbmøte i et mørk og trasig fjellparkerings anlegg.. : smil :

 

Invitasjon av avisa revurderes i skrivende øyeblikk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært yppelig å få med alle medlemene i tromsø og området rundt å møtes på Vollan i sommeren engang. Trur det blir en bedre artikkel for avisen siden det blir flere biler og folk! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært yppelig å få med alle medlemene i tromsø og området rundt å møtes på Vollan i sommeren engang. Trur det blir en bedre artikkel for avisen siden det blir flere biler og folk! :)

 

Vel, vårmønstring på vollan er allerede på terminlista, men hvordan skal man få folk med på slikt når de ikke vet at vi er i gang med noe ?:confused:

 

Som sjefene sier, vi må begynne i det små og bygge oss opp til noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med du! ;) Blir avisen invitert på Torsdag da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med du! ;) Blir avisen invitert på Torsdag da?

 

 

Vi skipper aivsa i denne omgangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skipper aivsa i denne omgangen.

Kansje like greit det for denne gang.

Trur heller vi skal invitere avisa en gang vi kan stå ute en plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Stian fra Bilxtra nettopp. Han hadde vært å fisket mulige medlemmer på jobb. Så jeg er rimelig spent på hvem og hva som dukker opp på torsdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller opp! blir ferdig me den forbanna jobben i mårra! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller opp! blir ferdig me den forbanna jobben i mårra! : smil :

Kor bra. kor du ska vaske biln før du fær dit.?.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller opp! blir ferdig me den forbanna jobben i mårra! : smil :

 

 

:tilber:: rock :

 

Kim: si i fra hvor dere drar å vasker så blir jeg med : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det været som er her oppe om dagen, så lurer også jeg på hvor folk skal vaske bilen.. Og hvordan i helvete de skal klare å holde den rein bort til P-anlegget :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel mest sannsynelig selvvasken på Statoil. bilen trenger jo ikke være skinnende.. Veiene er jo ei salt søle for tia så : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvvask høres bra ut :) Skal vi ta en felles vask? evt når ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir litt forsinket, kommer kl 20:00 hvis det går greit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir litt forsinket, kommer kl 20:00 hvis det går greit?

 

Så lenge du kommer går alt fint, tror Stian også kommer seint pga jobb. Jeg drar ihvertfall å vasker bilen kl 19:00 i breivika vist noen sku henge seg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde også store planer om å komme, men det ser dårlig ut!

Må kjøre til olsborg å hente nyhengern, så innom Åsheim i øverbygd for å plukke opp nyscootern fra service og motorbytte så alt er klart til helga.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde også store planer om å komme, men det ser dårlig ut!

Må kjøre til olsborg å hente nyhengern, så innom Åsheim i øverbygd for å plukke opp nyscootern fra service og motorbytte så alt er klart til helga.. : rolleyes

 

Kordan scooter har du kjøpt dæ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar det på PM så vi ikke fucker med tråden : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.