Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Så lenge det er alkohol i bildet, er Sindre med:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for kjapp hyggelig møte på kaia i dag!: rock :vont i øre hehe : rock :

kor du klage : bråk : du satt dæ jo inn i bilen på eget ansvar :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmelding, til dels bindende, lar vi gå frem til rundt 12. august (lørdag før treffet), slik at vi evt. kan avbestille en hytte om få skulle bli med, men DET blir det vel ikke??

 

Meld dere så fort som mulig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt treff på tirsdag !

 

Men hvor skal vi møtes? Er meldt enkelte regnbyger, gløtt av sol.

En annen plass enn kaia i tromsdalen?

 

Helst en plass med tak...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt treff på tirsdag !

 

Men hvor skal vi møtes? Er meldt enkelte regnbyger, gløtt av sol.

En annen plass enn kaia i tromsdalen?

 

Helst en plass med tak...

 

Kan jo ta en av parkeringshallene i tunnelen? koster penger, men er under noen meter tak:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ta en av parkeringshallene i tunnelen? koster penger, men er under noen meter tak:P

 

Blir så mye stress med å ha småpenger da : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor du klage : bråk : du satt dæ jo inn i bilen på eget ansvar :rolleye:

 

Hehe hvem styrte volumknappen: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir så mye stress med å ha småpenger da : dum :

 

Bare å stappe bank-kortet inn i automaten (bommen) når du kjører inn, og når du kjører ut... easy-peasy..

 

Er jo forsåvidt varmt i været, men om det regner blir det jo fort trasig å stå ute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel i dag treffet er?

Kommer du i plussen i morgen Olav? eller kommer du med the king size pimpmobile:P

 

Btw, noen som har fått no mer oppklaring i når vi offesielt blir et lokallag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Tromsø!

 

Har dere en mulighet å lage en liste over alle som skal være med til Alta?

 

Har dere ordnet med overnatting?

 

Hvem skal være kontaktperson for dere?

 

Send gjerne en pm på dette, da det sikkert blir mye skriving....

 

Ser frem til at dere kommer!!

 

Mvh

 

Ken Arne

Lokallagsleder for Finnmark

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører ingenting om hvor treffet i dag er, så jeg og Vegard drar på kaia, og er der kl 7, håper noen kommer da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må da ha vært det dårligste oppmøtet på ei god stund!

 

Var jeg og Martin, så etter 20-30 min kom Mads-Remi tilfeldigvis forbi.

 

Så vi var hele 3 stk....: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare beklage. Fikk express-tur i express fart til Hansnes grunnet havarert kjøle-aggregat på en bil.. nettopp kommet tilbake.

 

Derimot kommer Audun med noen gode nyheter snart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, tidenes beste oppmøte i dag ja.. enda det var så sykt bra vær!? :rolleye:

 

Må bare beklage mitt dårlige oppmøte tidligere i sommer, men jeg har vært på den ene ferien etter den andre hele sommern : rolleyes

Kommer sterkt tilbake utover høsten, trenger forresten enda et par dager til på meg for å bestemme meg om den alta turen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye arbeid med å få i gang lokallag Troms er endelig drømmen gådd i oppfyllelse! Jeg fikk telefon fra Kjetil i dag om at styret hadde hatt møte i går og at Troms lokallag nå er godkjent av klubben som ett fullverdig lokallag :)

 

Dette vil da si at vi nå får egen lokallags banner, egen lokallags tråd på forumet og egen lokallags del på hovedsiden til vwaudi-club! Alt til sin tid selvfølgelig, men det skjer ihvertfall ting nå :) For de som lurer på når vi får klistremerker så skulle Kjetil høre med han som hadde med det å gjøre å se om vi fikk tilsendt noen etterhvert.

 

Godkjenning av lokallag må nok feires så snart som mulig! Kunne det vært en ide å tatt feiringen når vi skal på treff i Alta 18-20 August? Andre forslag taes i mot :)

 

Til slutt, men ikke minst må jeg få takke alle som har jobbet og stått på for at vi er der vi er i dag :tilber:

 

Stor dag for meg, stor dag for oss alle!

 

Gratulere med dagen! : vinke :

 

mvh Audun Stokkan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Stor dag for meg, stor dag for oss alle!

 

mvh Audun Stokkan

 

Minner meg om ordene Armstrong sa når han var første mennesket på månen, "one small step for man, a giant leap for mankind"

Kanskje der Audun har fått sin inspirasjon ifra..

Uansett, GENIALT bra at vi endelig er blitt et lokallag: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra jobba, gutter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mye arbeid med å få i gang lokallag Troms er endelig drømmen gådd i oppfyllelse! Jeg fikk telefon fra Kjetil i dag om at styret hadde hatt møte i går og at Troms lokallag nå er godkjent av klubben som ett fullverdig lokallag :)

 

Trur ikke det finnes noen bedre beskjed å få når man kommer tilbake fra ferie. Gratulerer boys and men ;)

 

Ang Alta skal jeg gjøre en beslutning i dag. Er MYE som taler for å bli med opp, men også et par ting som jeg må få litt oversikt over først..

 

EDIT: Arctic Street Meet arrangeres på Sortland samme helg som Altaturen.

 

19. august arrangerer vi et nytt Arctic Street Meet Nord Norge på P-plassen til Biltilsynet på Sortland (samme sted som i fjor). Avkjøringen ligger like ved Sortlandsbrua og vil bli godt skiltet.

Vi åpner portene kl. 1400 og har innsjekk frem til klokka 1530. Frist for stemmesedlene er satt til kl. 1600. Det er kun deltagere som får stemme og det er satt opp pokaler til de tre beste i klassene Fineste ICE, Fineste lakk/styling, Fineste motorrom og Fineste bil.

 

Det jobbes med å få et par firmaer til å komme og er det noen med gode kontakter eller eget firma som har lyst å lage stand, er dere hjertelig velkommen.

 

Det er mulig for klubben å få samlet parkering og arrangement. Send meg en PM eller e-post til Jon-Are.Lunde@hih.no. Så langt har bare Club Honda avtale om egne plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bra at dere endelig fikk eget lokallag, det er kjempe bra .

Dere er jo gakske aktiv på nettet i lang tid har jeg sett.

Det er jo en seiers dag for alle i her oppe i nord:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D hørtes kanon bra ut: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her drar jeg bort ei lita uke og når jeg kommer tilbake så er vi pinadø blitt offesielt godkjent! : smil : NYDELIG! Synes en selebrasjon oppe i Alta er på sin plass!

 

Da jeg har vært borte nå har jeg ikke fått med meg hvem/når som skal ha penger for hytteleie, eller om vi alle bare betaler når vi drar?

 

Ang Alta skal jeg gjøre en beslutning i dag. Er MYE som taler for å bli med opp, men også et par ting som jeg må få litt oversikt over først..

 

Selvfølgelig er du med!

 

trenger forresten enda et par dager til på meg for å bestemme meg om den alta turen! ;)

 

Selvfølgelig er du med!

 

Jeg har ett mindre og ett større hindring for å kjøre med 200'en til Alta. Den mindre er økonomien tillater egentlig ikke. : gråter :

Den større er at vogna har avskiltningsbegjæring pga. ikke EU godkjent, for øyeblikket. Men håper at delene kommer tidsnok til skift og etterkontrollen. :o

 

Selvfølgelig er du med! Lån bil omså! :)

 

Kan desverre ikke bli med.

Økonomien sier strengt nei! : bh : : bh : : bh :

 

Selvfølgelig er du med! Økonomi smøkonomi! Ingen hindring! :)

 

Da tror jeg at jeg har fått med alle "nølerne" !

 

Da sier vi det var avtalt da båis! Det blir jo mye trolig sjitarti! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Alta? Alle som har løst får såklart være med.

 

Oversikt over påmeldte og "skjitsækka" finnes øverst på side 49.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cool! E æ me

??

 

Ska du tel alta??? Fan eg vil å...neste år ska eg planlegge ferien bedre jah...: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer folkens! Og lykke til videre!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.