Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Gjør nok det ja :) Ikke så mange andre Kenneth blant oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er påmeldingsfristen ute. Skal du likevel være med, må du nesten kontakte Audun.

 

De som drar er:

 

Olav

Audun

Jørgen Gerhardsen

Lillebror Martin

Vegard (S2)

Mats-Remi

Jan-Henrik

Vegard Hansen

Didrik (nytt medlem)

Idar

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke bli med sorry:o

 

Men neste gang så får vi se:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser Idar ska være me. Da har dåkker jo kjentfolk me dåkker. Å da havne dåkker sikkert på en heidundranes fest dær oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det her altså ikkje en sånn tur. Om vi oppdage nån som drikk, røyke eller e ute etter inneti, blir vi å sende dem hjem med første mulige transport for foreldres regning. :evil:

 

Kommer nok til å ta av litt på lørdag ja.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Olav: Fikk normotor fiksa girkassa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det her altså ikkje en sånn tur. Om vi oppdage nån som drikk, røyke eller e ute etter inneti, blir vi å sende dem hjem med første mulige transport for foreldres regning. :evil:

 

Kommer nok til å ta av litt på lørdag ja.. : rock :

 

Var å klaregjore bilen i dag, jeg:D Støvsugde den inni og fikk rubbet ned panseret og plassen hvor Lupo emblemet har vært, samt polert dette.. alt gjort gratis (Forresten, Auto Glym sine produkter ROCKER: rock : ) Jørgen, nå som du har flyttet noen km unna.. Kan hende bilen din skal poleres på Torsdag... så da må du stå over lokallagstreffet, eller eventuelt at jeg må stå over og du tar Low N' Slow!

 

Cato fant også veien til Normotor, hvor vi sjekket noen rare lyder, og viste seg at han har frieksos, og at toppakningen må byttes.

Skal få fyrt ut noen bilder så fort jeg har fått de klar:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger opp noen bilder fra dagens økt. Hvor ble du av Vegard?:P

 

Alltids artig å se noen gjøre jobben før deg:D

 

tjoheibb4.jpg

 

tjolliwr6.jpg

 

 

Cato kom da etterhvert.

 

catoik4.jpg

 

Endte med at Cato ble heist på bukk opp for å finne frieksosen osv. Samt sjekke forholdene under bilen:P

Mens Low N' Slow ble stående og tørke:D

 

4124qb4.jpg

 

Takk til Andreas Gjerdrum: vinke : Og Normotor : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger opp noen bilder fra dagens økt. Hvor ble du av Vegard?:P

 

Jeg sov godt ;) Var jo ikke stått opp når du ringte meg hehe :P

 

Har du ikke noe før og etter bilde av panseret ditt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nah, har desverre ikke det, men trur det ble riktig bra faktisk:D en av karene som har jobbet der lenge gikk over det først... Han virket dyktig!

Men, du skal jo polere der i morgen:p Lykke til:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen, nå som du har flyttet noen km unna.. Kan hende bilen din skal poleres på Torsdag...

 

Trur kanskje æ ska polere bilen min sjøl idag, vet ikke helt om æ stole på at noen skal maskinpolere plastikkræsern min.. Litt for mange omdreininger og vips der va lakken svidd og ødelagt!

 

Men uansett, no når æ e fløtta så oppdage æ at æ egentlig ikke har råd til Alta-turen! Vinterfelga, den hvite skinnsofaen æ har bestilt og 9269 andre ting til leiligheta kreve sine dineros, men det får jo bare være! : rolleyes Nokka må butte, og da går det nok ut over leiligheta : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hensikten med å kjøpe inn alt med en gang e minimal. Når man har bodd en plass i tre-seks måna, ser man plutseli alle de tingan man egentli skulla hadd, og korr mye bedre det hadde vært... Så skjit i innkjøpan, og dra til Alta med GOD samvittighet!

 

 

Ellers over til det viktige:

- Har ikke hadd "bølla" inne på Møller, og e glad for det. Dem anslo 40 tima på jobben som e gjort (til 1100-1200 krone timen pluss deler for ca 30k, - eg betale MYE mindre enn det der eg har biln. Ny girkasse skulle dem ha (hold deg fast) nittifemtusen for : eek : . Skulle få den for åtti med klubbrabatt. : dum :

- Girkasse og ny clutch kommer i posten, og med litt flaks e biln ute å bromme en gang i uka som kjem. : smil :: rock :: smil :: rock :: smil :: rock : Total pris på det heile blir litt over 20k. Derimot får eg lavare bensinforbruk, biiittelitt tregare aks i de tre siste giran, men bedre toppfart - som at det har nåkka å si her.. Alt i alt greit fornøyd, men det blei en dyr tur t evenes.

 

Fortsatt litt usikker på om det va nåkka som låg på lur å venta det her, eller om det kun skyldtes kjøringa der. Han som demonterte kasse meinte at det va slitasje over lengre tid. Skal eg ta kontakt med selger, eller skal eg bare bite i det sure eple? Har jo muligens en litt svak sak..? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny girkasse skulle dem ha (hold deg fast) nittifemtusen for : eek : . Skulle få den for åtti med klubbrabatt. : dum :

 

Nittifem tusen? hallais, er mye spenn! Helt hodeløse priser. Har forsåvidt ordnet meg en privat avtale med han jeg kjenner der borte, får 40% på enkelte ting og tang, bestiller gjennom han. kan høre om jeg kan skaffe deg girkasse^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ordna kasse, kommer sannsynligvis forhåpentligvis og alt det der på biln i neste uka. :tilber:

 

Mon tru om ikke dem blir å stusse litt etterkvert når han driv å fikse dela til 7-29 ulike bila? Treng kun boltan til å feste eksosen igjen. Skal se om eg når å stikke innom dem i morra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at det ordna seg såpass bra for deg da. :)

Når er neste drag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikkje.. Trur kanskje at sesongen e over..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi satser på å møtes på kaia kl 19:30 i dag. Kan være en ide å ta på seg godt med klær siden det ser ut til å kunne blåse litt.

 

Vi tar en gjennomgang av turen på møte, ta med walkie talkie sånn at vi kan få synkronisert de og ta med rundt 300,- kr til Bo penger til helgen. Skal ringe Kronstad Camping i mårra og høre med de om senge tøy osv osv

 

vel møtt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er litt av interesse for dere også, så poster jeg denne her også!

 

Sendt som felles mail til alle medlemmene i Finnmark:

 

Heisann godtfolk!

 

 

Nå nærmer sommertreffet vårt seg med store skritt.

 

 

Treffet blir som mange av dere allerede vet, hos Alta Motor i år. De holder åpen dag samtidig som vi har treffet på utsiden! Godt jobbet Morten!

 

I år er det satt opp en større premiepott enn i fjor. Her har Magnus jobbet meget hart for å få ting på plass! , så godt jobbet Magnus! Premieringen blir den samme som i fjor!

 

1 og 2. plass, beste Audi og samme på Vw. Så er det folkets valg, en pris til Audi og en til Vw.

 

Hvis du ikke har tenkt deg på treffet, så vet du ikke hva du går glipp av!

 

Noe program er ikke helt satt opp, men vi møtes klokken 12.00 for oppstilling, så går vi rundt å kikker, snakker bil og koser oss!

 

Nydannede Troms Lokallag vil stille med noen biler og medlemer.

 

Det vi bli servert pølser og kaffe!

 

 

 

Velkommen skal dere være!

 

 

 

 

For styret i VACN- Finnmark

 

Ken A. Brox

Lokallagsleder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi satser på å møtes på kaia kl 19:30 i dag. Kan være en ide å ta på seg godt med klær siden det ser ut til å kunne blåse litt.

 

Vi tar en gjennomgang av turen på møte, ta med walkie talkie sånn at vi kan få synkronisert de og ta med rundt 300,- kr til Bo penger til helgen. Skal ringe Kronstad Camping i mårra og høre med de om senge tøy osv osv

 

vel møtt :)

 

Har ikke mulighet til å møte på kaia idag desverre! Må pleie kjærleiken ikveld, hvis æ skal kunne komme mæ til Alta uten blåveis osv. Skal prøve å få sendt pengan med lillebror eller noen andre!

 

P.S! Polerte bilen igår kveld ("Autoglym Ultra deep shine" eller no) , jææveeeli morro det med det været vi har idag! :( Ble hvertfall veldig bra resultat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen har en antenne til meg ønsker jeg svært gjerne at de tar denne med på treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg kan ikke komme i dag på treff. Kjærringa er på sykehuset og ny operert, og jeg har to onger her.. som skal legges:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig unnskyldning altså.. Blir jo ikke så seint, ta med ongan!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig unnskyldning altså.. Blir jo ikke så seint, ta med ongan!

 

Nei det syns ikke jeg

Har du barn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett barn. 6 år gammel jenta, veldig søt å e med på alle treffan. Etter treffan parkere æ ho å gir ikke en lyd fra sæ hele natta.

 

Bra treff i dag. Var jo faktisk en del nye fjes der. Morsomt!

Bl.a Arvid som jobber for NAF. Han skulle se om han ikke kunne ordne oss et vintertreff på glattkjøringsbanen! Noen quattromennesker som vil leke? : rock :

Kommer tilbake til dette...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.