Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Det begynner virkelig og bli bra.

Det er veldig mye godt premier til treffet + at alle som er med får en "spesiel" påmeldings gave (litt polish mm.) Det er i tillegg Aronnes rocken den helgen gå gjerne inn på http://www.aronnesrocken.com for mere info.

Det blir nok litt crusing osv. på fredag og lørdag.

RING GJERNE MEG OM DERE LURER PÅ NOE

MAGNUS H PETTERSEN +4791602528 ta gjerne kontakt.

 

håper at så mange som mulig tar en tur til atla neste helg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audun har ordnet med hytter (15 soveplasser), og de påmeldte er:

 

Olav

Audun

Jørgen Gerhardsen

Lillebror Martin

Sindre

Vegard (S2)

Mats-Remi

Jan-Henrik

Vegard Hansen

 

 

Nervøse-typer:

 

Ingen??

 

 

De vi venter svar fra:

 

Kenneth

Sigve

Bård

Lars

 

 

De som ikke blir med:

 

Roar

Stian

Cato

Jørgen Hagerup

 

 

 

Er du ikke på lista, får du jammen gi beskjed.

 

 

 

Påmeldingsfrist er tirsdag, da vi må bekrefte bestilling.

 

 

 

 

Treffet på torsdag går som planlagt, og om været er som nå, blir det vinsjan på kaia.. De som skal til Alta bør møte her, da vi skal prøve å gå gjennom en kjøreplan, samt samle inn penger til leie.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er endelig tilbake fra ferie! Venter svar fra jobb om jeg kan bli med eller ikke!

 

Har lyst men ikke alltid det er nok!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil si tusen takk til Robin, for at han kjørte meg hjem i kveld:D han tok ingenting for det heller. Venter gratis pølsemenyer og bilvask(når vi får ny vaskemaskin) på deg: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kort varsel, men vi tar et lite møte om Alta klokka 1630 på Meieriet. De som måtte være interessert, skal bare komme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UÆÆÆÆÆH! : eek : Da må æ bare få den slanke nette kroppen min i dusjen med en gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på at d e et sånn motorsport-senter oppimot Alta en plass.. Kanskje vi skulle sjekka om vi kunna fådd leke oss litt på søndag? Såg at dem dreiv å kjørte med Atv pluss pluss når eg va oppover for en måne sia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kort varsel, men vi tar et lite møte om Alta klokka 1630 på Meieriet. De som måtte være interessert, skal bare komme..

 

Jeg sov da.

Hardt å jobbe på natta og sove om dagen :P

 

Fant dere ut noe nyttig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.. Fikk no sedd på pene dame iallefall..

 

Oppmøte ved vekta 1700-1715

Tanking og ølkjøp på Vollan

Spising på Vollan eller Nordreisa/Gildetun alt eller kor sultn folk e

Litt cruising og drikking når vi kommer til Alta, så senga

 

Stikke å kjøpe frokost om vi ikke ha gjort det

Tulle litt rundt på campingen om vi kommer oss opp tidsnok

Dra på treffet

Cruise/tulle rundt

Spise middag

Tulle rundt på campingen og gjøre oss klar t å erobre byen

Forsing på campingen om ikke Alta-guttan har nåkka klart

Ut på byen

Invitere småpien som evt. måtte være på campingen inn på hytta

Senga engang utpå natta

 

Spy eller spise frokost

Ta det med ro, og sulle rundt

Pakke i bilan og gjøre oss klar til å sige nedover

Tanke

Spise middag på Gildetun om det e i rette tia

Se om vi får leka oss litt på motorsport-sentere

 

 

 

Detta e bare en fåreløbi plan, men gir en peikepinn på ka som skjer. Vi har ikke sålangt tadd hensyn t ka som skjer på treff mm., ettersom vi ikkje veit så alt for mye. Stemninga blant oss va at vi heller ville på byen enn på rocke-festival.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke Troms eget lokallags-område på forumet snart?

 

Ingen plana om et treff i midtfylket da? Har hatt en hektisk sommer, men no bynne det å roe seg.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal få alt som de andre lokallagene har - ganske straks! Vi har ikke fått noen dato eller informasjon om hva vi venter på. Men de har sikkert en god grunn!

 

Det er treff på Sortland til helga (arctic street meet), der vil du treffe litt VACN-folk fra Vesterålen i det minste.

Vi må få kartlagt litt hvor folk befinner seg før vi planlegger treff utenbys, men kommer tilbake til dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en nær kompis som jeg klarte å "verve" for en stund siden.. alt jeg trengte var å fortelle om alt han går glipp av hvis han ikke er medlem. Deriblandt var nettopp alta turen til helga, han har fryktelig lyst til å være med men var litt usikker siden han ikke har fått aktivert forum kontoen sin og sånt enda.. får jeg lov til å melde han på!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en nær kompis som jeg klarte å "verve" for en stund siden.. alt jeg trengte var å fortelle om alt han går glipp av hvis han ikke er medlem. Deriblandt var nettopp alta turen til helga, han har fryktelig lyst til å være med men var litt usikker siden han ikke har fått aktivert forum kontoen sin og sånt enda.. får jeg lov til å melde han på!?

 

Selvfølgelig får du det :) Så lenge karen kjøre VAG er han hjertelig velkommen. Hvem er det og hva kjører han btw ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er treff på Sortland til helga (arctic street meet), der vil du treffe litt VACN-folk fra Vesterålen i det minste.

 

Hehe, men til helga skal jeg til Tromsø. Mens alle er i Alta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han heter Didrik, kommer fra Tromsdalen.. og kjører SLITEN audi 80 quattro som han har store planer om å bytte ut i noe med turbo og quattro nå som han har fått seg jobb, ferdig med militæret og alt er på stell : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, men til helga skal jeg til Tromsø. Mens alle er i Alta...

 

 

Hørte jeg kjærringa mot straumen!? : haha :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han heter Didrik, kommer fra Tromsdalen.. og kjører SLITEN audi 80 quattro som han har store planer om å bytte ut i noe med turbo og quattro nå som han har fått seg jobb, ferdig med militæret og alt er på stell : smil :

 

Ja du skal bare ta han med, kjører han selv da? Siste påmelding er i morgen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte jeg kjærringa mot straumen!? : haha :: smil :

 

Ja, kanskje bortimot... Får ta det igjen en anna gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, han har ikke 5 giret iorden på bilen sin så han haiker med meg eller noen andre denne gangen.. Blir vel fort slitsomt evt. dyrt å kjøre i 4 giret hele veien : rolleyes Men jeg regner med han kommer på treffet på torsdagen og hilser på oss! Hvordan gjør vi det forresten med "bekreftelse" i mårra da!? Må vi alle som skal være med gjøre noe for å bekrefte eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audun har ordnet med hytter (15 soveplasser), og de påmeldte er:

 

Olav

Audun

Jørgen Gerhardsen

Lillebror Martin

Vegard (S2)

Mats-Remi

Jan-Henrik

Vegard Hansen

Didrik (nytt medlem)

Idar

 

Nervøse-typer:

 

Sindre

Narve

 

 

De vi venter svar fra:

 

Kenneth

 

 

De som ikke blir med:

 

Roar

Stian

Cato

Jørgen Hagerup

Harry

Bård

Lars

Sigve

 

 

 

Er du ikke på lista, får du jammen gi beskjed. De som er påmeldt, regnes også som bekreftet. Blir du ikke med får du "paye upp" uanskvett. Så det så..

 

 

 

Påmeldingsfrist er tirsdag, da vi må bekrefte bestilling. Fra nå av melder du deg på via telefon, ettersom vi må bekrefte på dagen engang i morra.

 

 

 

 

Treffet på torsdag går som planlagt, og om været er som nå, blir det vinsjan på kaia.. De som skal til Alta bør møte her, da vi skal prøve å gå gjennom en kjøreplan, samt samle inn penger til leie. Og leke med walkiser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sett, der var Olav og : vinke :

Da er jo alt ok ser det ut som, jeg tar kveld! Tar som jeg nevnte tidligere med minst 4 walkiser på torsdag hvis noen trenger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, et nytt navn i lokallaget straks og mange nye poster i tråden:P

Alltids morsomt å sjekke tråden på kvelden:P

 

Men, på torsdag det blir kl 7 right?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bestemt meg 100% enda, men skriv meg bare opp på de som ikke blir med. Begynner på skole på i mårra, og ei "obligatorisk" debutuka står i veien. Viser det seg at det ikke skjer noe nevneverdig i skolesammenheng pakker jeg teltet og kjører etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mørkt ut m Alta tur på meg: mad : ... Må få fiksa kjølesystemt byttet bunnpakning å en skikkelig forstillings kontroll: gråter : .. Men vist jeg får til alt dette de nermeste dagene bli jeg nokk m.. Ps: noen her som kan ordne en billig forstillings kontroll?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audun har ordnet med hytter (15 soveplasser), og de påmeldte er:

 

Olav

Audun

Jørgen Gerhardsen

Lillebror Martin

Vegard (S2)

Mats-Remi

Jan-Henrik

Vegard Hansen

Didrik (nytt medlem)

Idar

 

Nervøse-typer:

 

Sindre

Narve

 

 

De vi venter svar fra:

 

Kenneth

 

 

De som ikke blir med:

 

Roar

Stian

Cato

Jørgen Hagerup

Harry

Bård

Lars

Sigve

 

 

 

Er du ikke på lista, får du jammen gi beskjed. De som er påmeldt, regnes også som bekreftet. Blir du ikke med får du "paye upp" uanskvett. Så det så..

 

 

 

Påmeldingsfrist er tirsdag, da vi må bekrefte bestilling. Fra nå av melder du deg på via telefon, ettersom vi må bekrefte på dagen engang i morra.

 

 

 

 

Treffet på torsdag går som planlagt, og om været er som nå, blir det vinsjan på kaia.. De som skal til Alta bør møte her, da vi skal prøve å gå gjennom en kjøreplan, samt samle inn penger til leie. Og leke med walkiser :)

 

Tenker du på meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.