Lokallag i Tromsø (Se hvor mange vi blir)

Anbefalte innlegg

Sånn, da har jeg sjekka opp med alle som drar meg i ørene konstant.. det endte med at jeg klarte å få den helga med alta treffet fri! : smil : Dvs. jeg er MED : rock : : rock :

Noen som har lyst å oppsummere reiseplanen feks.? Er alt avgjort med når vi kjører og sånt? Har forresten minst 4 walkie-talkier liggende hvis noen vil låne til turen! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiseplan e ganske vag (!) for øyeblikke, men vi starte mest sannsynlig fra vekta en gang mellom fem og seks på fredag, og kjøre til vollan å tanke full tank. Stoppe å spis middag på tur oppover, og kommer til Alta seint.. Har vi godt vær på turn, kan vi jo stoppe å ta litt photoshoot rundtomkring.

 

Mulig Sightseeing i Alta på fredag, men sannsynligvis en av de andre dagan. Felles frokost for oss på lørdag, før finnmarks-guttan tar over styringa. På kvelln regne eg me vi tar oss en tur å sjekke livet på byen? Karre oss opp på søndag, spis eller spyr litt, og sig nedover igjen når vi føle oss klar for det.

 

Utover selve treffet, får vi ta ting litt som dem kommer.. Men arti skal vi uansett ha det. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cool! E æ me

??

 

Skal du være med til Alta? I så fall så må du sende PM til Olav angående påmedling. Bare hyggelig at andre i omegn hiver seg med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt offtopic under alt Altatreff pratet, men jeg skal å bære møbler i morgen for en av selgerne på Normotor. Skal prøve å hale i land en prøvekjøring av den nye TT'en når den kommer:D:D. Noen som forøvrig vet når den kommer?

Håper jeg klarer å få snytt til meg en prøvekjøring:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt offtopic under alt Altatreff pratet, men jeg skal å bære møbler i morgen for en av selgerne på Normotor. Skal prøve å hale i land en prøvekjøring av den nye TT'en når den kommer:D:D. Noen som forøvrig vet når den kommer?

Håper jeg klarer å få snytt til meg en prøvekjøring:P

 

Husker ikke helt når den kommer, men vist du får deg prøve tur er det bare å hyle ut så kan vi kjøre i gang ett lite møte for å ta en titt på kjerra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan se ut som jeg kan bli med til Alta alikevel :)

 

Hvem trenger vel vinterdekk? :rolleye:

 

Har jo enda de 235/45/17 Continental piggfrie førbainna mainnskit dekk som sku vært brent inn i endetarmen på de jævlan som fant ut at DET dekket va en god ide å lage ! : bråk :

 

Så har jeg ihvertfall noen dekk å spøle med uten å måtte bekymre seg for piggene : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delan til koilla en no kommet. : smil :

 

Har så lite gryn no at det blir Mastercardn på mæ til å finansiere turen... : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo enda de 235/45/17 Continental piggfrie førbainna mainnskit dekk som sku vært brent inn i endetarmen på de jævlan som fant ut at DET dekket va en god ide å lage ! : bråk :

 

e nu vel greie dekk?

 

 

får vi bannes så mykkje vi vil når vi får egen kanal på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delan til koilla en no kommet. : smil :

 

Har så lite gryn no at det blir Mastercardn på mæ til å finansiere turen... : faint :

 

Jeg er vel gjerne ikke helt blakk, men kriter en full tank og no mat til turen:P

Men, glimrende nyheter da Jan Henrik, du skjønner da at det koster å være kar! Men gud for en kar du er, i din 200: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e nu vel greie dekk?

 

 

får vi bannes så mykkje vi vil når vi får egen kanal på forumet?

 

Nei dekkene er for brei, og ALT for glatt sideveis! derfor jeg ikke liker dem.

 

Er ikke noe lov mot å banne så fyr ivei : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nervøse-typer:

 

Olav (vil ikke snakke om det akkurat no.. skal grave meg ned i sofan)

 

Åh? ska du ikkje være me ?!?

 

Påmeldte til Alta turen står på side 49 i denne posten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei dekkene er for brei, og ALT for glatt sideveis!

 

ja men d e jo knaill!

har 225 17 piggfritt på s6n nu men nu e æ spent på korr bra dem e etter en sommar i kjellarn. muli dem e hard som stein. bellie dekk har jo ofte den tendensen. Når vi e inne på

temaet, blir d nå vintertreff trur dåkker? Nån som veit av egnelige plassa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth Nordmo!

Har en stykk dau mobil;

Førr å komme inn i obd-koderiet så hold du inne nederste knapp tel høyre (resirk), samtidi som du trykke en gang på øverste (pil opp) da kommer du inn på kanal 1. . . -så blar du opp me pluss og taste på resirk når finn der du ska inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss holde oss til topic og ikke klusje til tråden med blant annet spørsmål om mobil og bannskap : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth Nordmo!

Har en stykk dau mobil;

Førr å komme inn i obd-koderiet så hold du inne nederste knapp tel høyre (resirk), samtidi som du trykke en gang på øverste (pil opp) da kommer du inn på kanal 1. . . -så blar du opp me pluss og taste på resirk når finn der du ska inn.

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tillater meg selv å poste treffplanen på nytt da Olav's post har havnet noen sider bak allerede.

 

Torsdag 17. august

Alta-treffet 19-20. august (Her bør vi klare å stille en fin kolonne)

Tirsdag 22. august

Torsdag 31. august

 

Tirsdag 5. september

Torsdag 14. september

Tirsdag 19. september

Torsdag 28. september

 

Er folk med på treff kommende torsdag når dere kjører til alta dagen etter?

 

Trenger forresten antenne(pisk) om noen har en til overs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom hjem fra en behagelig halvuke i vesterålen i går, og hadde full bil med 5 personer og bagasje. Tenkte høyt og lavt dagene i forveien om jeg skulle ta ut subbene, men klarte på magisk vis å stappe baggasjen bak, over, foran og under dem. All ære til ingeniørene som skapte audien.

 

photo0007wi6.jpgphoto0008pf1.jpg

 

Når det kommer til altatreffet, så tror og håper jeg at jeg kan være med. Skulle bare ønske det var litt lenger i fra skolestart og litt nærmere lønningsdag. Hvis jeg får en deadline å forholde meg til skal jeg klare å svare. Eller hvis det holder at jeg har bestemt meg til tirsdagens treff så skal jeg klare det.

 

Ellers så lurer jeg på hva som skjer på treffet? Var ikke der i fjor. Har hørt at det blir en del pilsing, og vel og bra er det, men skjer det noe ellers på formiddagen på lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Er folk med på treff kommende torsdag når dere kjører til alta dagen etter?

 

Er kanskje med. Spørs om jeg er ferdig med å rubbe/polere/lakkforsegle bilen min til treffet bynner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss holde oss til topic og ikke klusje til tråden med blant annet spørsmål om mobil og bannskap : vinke :

 

alt æ skreiv va jo vag relatert, e jo snakk om klima-anlegg her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roar, hvorfor skal ikke du være med til Alta ?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roar, hvorfor skal ikke du være med til Alta ?: klø :

Har no et par dårlige unnskyldninge, du vet no kordan det e. Men tru ikke ett sekund at æ ikke har løst!!! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss holde oss til topic og ikke klusje til tråden med blant annet spørsmål om mobil og bannskap : vinke :

 

Va jo et spørsmål om clima på en audi, kanskje en fordel å vite ka de e snakk om før man bynne å klage...eller?: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaa.. Denna tråden e jo en tråd om lokallag i Troms(ø) og ka som skjer her. Tekniske spørsmål kan tas i egen tråd under passanes kategori (audi eller teknisk/mekanisk), eller via PM. Vil tørre å påstå at det akruelle innlegge hadde svært lite med tema for tråden å gjøre.

 

Men nok om det, innlegge e skrevve og svart på, så no lar vi den balln ligge. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njaa.. Denna tråden e jo en tråd om lokallag i Troms(ø) og ka som skjer her. Tekniske spørsmål kan tas i egen tråd under passanes kategori (audi eller teknisk/mekanisk), eller via PM. Vil tørre å påstå at det akruelle innlegge hadde svært lite med tema for tråden å gjøre.

 

Men nok om det, innlegge e skrevve og svart på, så no lar vi den balln ligge. :)

 

jaja : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint vær ute i dag: vinke :

Men, det blir fortsatt treff på Torsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.