#776 Skrevet August 12, 2006 Det begynner virkelig og bli bra. Det er veldig mye godt premier til treffet + at alle som er med får en "spesiel" påmeldings gave (litt polish mm.) Det er i tillegg Aronnes rocken den helgen gå gjerne inn på http://www.aronnesrocken.com for mere info. Det blir nok litt crusing osv. på fredag og lørdag. RING GJERNE MEG OM DERE LURER PÅ NOE MAGNUS H PETTERSEN +4791602528 ta gjerne kontakt. håper at så mange som mulig tar en tur til atla neste helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#777 Skrevet August 12, 2006 Audun har ordnet med hytter (15 soveplasser), og de påmeldte er: Olav Audun Jørgen Gerhardsen Lillebror Martin Sindre Vegard (S2) Mats-Remi Jan-Henrik Vegard Hansen Nervøse-typer: Ingen?? De vi venter svar fra: Kenneth Sigve Bård Lars De som ikke blir med: Roar Stian Cato Jørgen Hagerup Er du ikke på lista, får du jammen gi beskjed. Påmeldingsfrist er tirsdag, da vi må bekrefte bestilling. Treffet på torsdag går som planlagt, og om været er som nå, blir det vinsjan på kaia.. De som skal til Alta bør møte her, da vi skal prøve å gå gjennom en kjøreplan, samt samle inn penger til leie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#778 Skrevet August 13, 2006 Er endelig tilbake fra ferie! Venter svar fra jobb om jeg kan bli med eller ikke! Har lyst men ikke alltid det er nok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#779 Skrevet August 13, 2006 Vil si tusen takk til Robin, for at han kjørte meg hjem i kveld:D han tok ingenting for det heller. Venter gratis pølsemenyer og bilvask(når vi får ny vaskemaskin) på deg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#780 Skrevet August 13, 2006 Litt kort varsel, men vi tar et lite møte om Alta klokka 1630 på Meieriet. De som måtte være interessert, skal bare komme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#781 Skrevet August 13, 2006 UÆÆÆÆÆH! Da må æ bare få den slanke nette kroppen min i dusjen med en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#782 Skrevet August 13, 2006 Kom på at d e et sånn motorsport-senter oppimot Alta en plass.. Kanskje vi skulle sjekka om vi kunna fådd leke oss litt på søndag? Såg at dem dreiv å kjørte med Atv pluss pluss når eg va oppover for en måne sia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#783 Skrevet August 13, 2006 Litt kort varsel, men vi tar et lite møte om Alta klokka 1630 på Meieriet. De som måtte være interessert, skal bare komme.. Jeg sov da. Hardt å jobbe på natta og sove om dagen Fant dere ut noe nyttig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#784 Skrevet August 13, 2006 Tja.. Fikk no sedd på pene dame iallefall.. Oppmøte ved vekta 1700-1715 Tanking og ølkjøp på Vollan Spising på Vollan eller Nordreisa/Gildetun alt eller kor sultn folk e Litt cruising og drikking når vi kommer til Alta, så senga Stikke å kjøpe frokost om vi ikke ha gjort det Tulle litt rundt på campingen om vi kommer oss opp tidsnok Dra på treffet Cruise/tulle rundt Spise middag Tulle rundt på campingen og gjøre oss klar t å erobre byen Forsing på campingen om ikke Alta-guttan har nåkka klart Ut på byen Invitere småpien som evt. måtte være på campingen inn på hytta Senga engang utpå natta Spy eller spise frokost Ta det med ro, og sulle rundt Pakke i bilan og gjøre oss klar til å sige nedover Tanke Spise middag på Gildetun om det e i rette tia Se om vi får leka oss litt på motorsport-sentere Detta e bare en fåreløbi plan, men gir en peikepinn på ka som skjer. Vi har ikke sålangt tadd hensyn t ka som skjer på treff mm., ettersom vi ikkje veit så alt for mye. Stemninga blant oss va at vi heller ville på byen enn på rocke-festival. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#785 Skrevet August 14, 2006 Får ikke Troms eget lokallags-område på forumet snart? Ingen plana om et treff i midtfylket da? Har hatt en hektisk sommer, men no bynne det å roe seg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#786 Skrevet August 14, 2006 Vi skal få alt som de andre lokallagene har - ganske straks! Vi har ikke fått noen dato eller informasjon om hva vi venter på. Men de har sikkert en god grunn! Det er treff på Sortland til helga (arctic street meet), der vil du treffe litt VACN-folk fra Vesterålen i det minste. Vi må få kartlagt litt hvor folk befinner seg før vi planlegger treff utenbys, men kommer tilbake til dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#787 Skrevet August 14, 2006 Jeg har en nær kompis som jeg klarte å "verve" for en stund siden.. alt jeg trengte var å fortelle om alt han går glipp av hvis han ikke er medlem. Deriblandt var nettopp alta turen til helga, han har fryktelig lyst til å være med men var litt usikker siden han ikke har fått aktivert forum kontoen sin og sånt enda.. får jeg lov til å melde han på!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#788 Skrevet August 14, 2006 Jeg har en nær kompis som jeg klarte å "verve" for en stund siden.. alt jeg trengte var å fortelle om alt han går glipp av hvis han ikke er medlem. Deriblandt var nettopp alta turen til helga, han har fryktelig lyst til å være med men var litt usikker siden han ikke har fått aktivert forum kontoen sin og sånt enda.. får jeg lov til å melde han på!? Selvfølgelig får du det Så lenge karen kjøre VAG er han hjertelig velkommen. Hvem er det og hva kjører han btw ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#789 Skrevet August 14, 2006 Det er treff på Sortland til helga (arctic street meet), der vil du treffe litt VACN-folk fra Vesterålen i det minste. Hehe, men til helga skal jeg til Tromsø. Mens alle er i Alta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#790 Skrevet August 14, 2006 Han heter Didrik, kommer fra Tromsdalen.. og kjører SLITEN audi 80 quattro som han har store planer om å bytte ut i noe med turbo og quattro nå som han har fått seg jobb, ferdig med militæret og alt er på stell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#791 Skrevet August 14, 2006 Hehe, men til helga skal jeg til Tromsø. Mens alle er i Alta... Hørte jeg kjærringa mot straumen!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#792 Skrevet August 14, 2006 Han heter Didrik, kommer fra Tromsdalen.. og kjører SLITEN audi 80 quattro som han har store planer om å bytte ut i noe med turbo og quattro nå som han har fått seg jobb, ferdig med militæret og alt er på stell Ja du skal bare ta han med, kjører han selv da? Siste påmelding er i morgen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#793 Skrevet August 14, 2006 Hørte jeg kjærringa mot straumen!? Ja, kanskje bortimot... Får ta det igjen en anna gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#794 Skrevet August 14, 2006 Hehe, han har ikke 5 giret iorden på bilen sin så han haiker med meg eller noen andre denne gangen.. Blir vel fort slitsomt evt. dyrt å kjøre i 4 giret hele veien Men jeg regner med han kommer på treffet på torsdagen og hilser på oss! Hvordan gjør vi det forresten med "bekreftelse" i mårra da!? Må vi alle som skal være med gjøre noe for å bekrefte eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#795 Skrevet August 14, 2006 Audun har ordnet med hytter (15 soveplasser), og de påmeldte er: Olav Audun Jørgen Gerhardsen Lillebror Martin Vegard (S2) Mats-Remi Jan-Henrik Vegard Hansen Didrik (nytt medlem) Idar Nervøse-typer: Sindre Narve De vi venter svar fra: Kenneth De som ikke blir med: Roar Stian Cato Jørgen Hagerup Harry Bård Lars Sigve Er du ikke på lista, får du jammen gi beskjed. De som er påmeldt, regnes også som bekreftet. Blir du ikke med får du "paye upp" uanskvett. Så det så.. Påmeldingsfrist er tirsdag, da vi må bekrefte bestilling. Fra nå av melder du deg på via telefon, ettersom vi må bekrefte på dagen engang i morra. Treffet på torsdag går som planlagt, og om været er som nå, blir det vinsjan på kaia.. De som skal til Alta bør møte her, da vi skal prøve å gå gjennom en kjøreplan, samt samle inn penger til leie. Og leke med walkiser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#796 Skrevet August 14, 2006 Har du sett, der var Olav og Da er jo alt ok ser det ut som, jeg tar kveld! Tar som jeg nevnte tidligere med minst 4 walkiser på torsdag hvis noen trenger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#797 Skrevet August 14, 2006 Se der ja, et nytt navn i lokallaget straks og mange nye poster i tråden:P Alltids morsomt å sjekke tråden på kvelden:P Men, på torsdag det blir kl 7 right? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#798 Skrevet August 15, 2006 Har ikke bestemt meg 100% enda, men skriv meg bare opp på de som ikke blir med. Begynner på skole på i mårra, og ei "obligatorisk" debutuka står i veien. Viser det seg at det ikke skjer noe nevneverdig i skolesammenheng pakker jeg teltet og kjører etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#799 Skrevet August 15, 2006 Ser mørkt ut m Alta tur på meg: mad : ... Må få fiksa kjølesystemt byttet bunnpakning å en skikkelig forstillings kontroll: gråter : .. Men vist jeg får til alt dette de nermeste dagene bli jeg nokk m.. Ps: noen her som kan ordne en billig forstillings kontroll?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#800 Skrevet August 15, 2006 Audun har ordnet med hytter (15 soveplasser), og de påmeldte er: Olav Audun Jørgen Gerhardsen Lillebror Martin Vegard (S2) Mats-Remi Jan-Henrik Vegard Hansen Didrik (nytt medlem) Idar Nervøse-typer: Sindre Narve De vi venter svar fra: Kenneth De som ikke blir med: Roar Stian Cato Jørgen Hagerup Harry Bård Lars Sigve Er du ikke på lista, får du jammen gi beskjed. De som er påmeldt, regnes også som bekreftet. Blir du ikke med får du "paye upp" uanskvett. Så det så.. Påmeldingsfrist er tirsdag, da vi må bekrefte bestilling. Fra nå av melder du deg på via telefon, ettersom vi må bekrefte på dagen engang i morra. Treffet på torsdag går som planlagt, og om været er som nå, blir det vinsjan på kaia.. De som skal til Alta bør møte her, da vi skal prøve å gå gjennom en kjøreplan, samt samle inn penger til leie. Og leke med walkiser Tenker du på meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...