Anbefalte innlegg

Mye som er billig andre steder tom.. Jeg kommer med et tilbud til de som ønsker det.. de som vil handle andre steder gjør det.. Skal du skrive noe i denne tråden så hold det til topic ref 1 post i denne tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil det komme 2 tilbudspakker før helga med en begrenset periode, husk i utgangspunktet gjør ikke Meguiars dette mot bilklubber i det hele tatt.

 

2 hovedpakker + valgfritt tilbehør..

 

Stay tuned!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått til en liten deal med Meguiars, er ikke noen mirakler å hente i prisene, men noe har vi da fått til (les vedlegget).

 

Det er hovedsaklig 2 pakker med BASIC produkter man TRENGER for få et godt resultat på en bil, har tatt hensyn til at ikke alle ønsker alt, derfor en mulighet til å plusse på med ønskede produkter.

 

Frakt kommer som et tillegg, og jeg sender ut 6 og 6 pakker om gangen.

 

Håper dette faller i smak, spørsmål taes imot på mail\pm..

Samme med tips og råd rundt bruk, det jeg ikke kan finner jeg ut av.. : vinke :

Meguiars tilbud.doc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter dette tilbudet litt.. Ønsker framdeles tilbakemeldinger på det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er et greit eksempel på effekten med å bruke en skyllebøtte under vask av bil..

IMG_1470.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra tiltak, så fort jeg får den nye bilen, vil jeg ha en pakke av deg!

Men jeg er helt fersk på shining og polering, så hvilken pakke jeg burde ha, sier meg ingenting egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har alt fra basic pakke rens-polering-beskyttelse (wax), mer avansert beskyttelse (wax), felg rens, interiør beskyttelse, tepperens, gummifornyer etc etc.. Ta gjerne kontakt på msn djdream[at]online.no så kan vi sy sammen en pakke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal levere bilen til Lie`s supershine på fredag, de bruker vel Meguiar`s??

Er da interessert i å prøve å holde finishen på bilen best mulig.

Hvilken shampoo er da best egnet fra meguairs???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker NXT Gen Shampoen, kommer i 1.9l flasker og 2 korker holder til 10liters bøtter, skummer plenty og inneholde ikke noe wax eller lignende, kun såpe.. I tillegg kan du bruke speed detailer mellom hver vask evt ta med deg en flaske tech wax for mellombehandling om du skal ha bilen jevnlig til "proffer" ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en pakke på våler, så nå skal det poleres til helga... Sa han at det skulle sitte på i 3-4 timer? gikk litt fort å prate med han...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan sitte på iallefall etpar timer.. Men kan også fjernes så fort det virker tørt.. Kommer helt annpå hvor god tid du har, men effekten skal være noe bedre om det får sitte på litt ekstra!

 

Flere medlemmer som var innom Meguiars standen, kjempehyggelig, bomma flere av dere pg.a banekjøring\premie utdeling\etc..

 

Får håpe være blir bedre på Våler i Pinsen og på Rudskogen til sommeren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting jeg lurte på, tar spyleveske voksen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Det med skyllebøtte har jeg aldri tenkte på. Bruker å skylle svampen en gang i mellom når jeg vasker bilen, men det blir jo ikke mellom hver gang jeg har på såpe. Er det like lurt å bruke skyllebøtte på svamp, som det er på vaskevott?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

#1 Inneholder spylevesken sprit skal den ikke ta voksen..

 

#2 Beste måten er bare å ha med deg 2 bøtter når du vasker neste gang, hell vannet sakte ut av bøtta så ser du hvem av de det ligger mest drit i etterpå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vil ha noe produkter levert på Våler? Skal innom Meguiars på veien opp for å hente noe demo produkter om noen vil prøve ting etc.. Kan også ta med bestillinger om noen har noe spesifikt de skal ha.

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke mulig at du setter sammen en liten prøvepakke åsså lager en liten pris på det.

Kunne absolutt tenkt meg å prøve noe hvertfall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på disse produktene???

 

Meguiars NXT Generation Spray Wax???

 

Meguiars NXT Generation Speed Detailer???

 

Hvem er enklest i bruk???

Er det til å spraye på våt bil???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I første omgang ønsker jeg tilbakemeldinger på DERES erfaringer med meguiars..

 

Dette bildet tok jeg ifjord etter litt testing av Meg's produkter. Kjørte på med en "3 step"s og fikk dette resultatet:

Greit fornøyd, men i år skal vi prøve noe nytt :)

 

PS, veldig allright og jobbe med Meguiars produkter.

Meguiars.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette bildet tok jeg ifjord etter litt testing av Meg's produkter. Kjørte på med en "3 step"s og fikk dette resultatet:

Greit fornøyd, men i år skal vi prøve noe nytt :)

 

PS, veldig allright og jobbe med Meguiars produkter.

 

Prøvde ikke du noe 3M greier også? Hvordan var det i forhold til Meguiars? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde ikke du noe 3M greier også? Hvordan var det i forhold til Meguiars? :)

 

Det var kun til rubbing. Noe bedre egenskaper på 3m'en, men særdeles vanskelig å få tak i, så Meguiars sin rubbing duger egentlig fint allikevel.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var kun til rubbing. Noe bedre egenskaper på 3m'en, men særdeles vanskelig å få tak i, så Meguiars sin rubbing duger egentlig fint allikevel.

 

:)

 

Hva brukte du av Meguiars-produkter på bildet ovenfor? Fra start til slutt? :) Kan ta det på pm hvis det ikke sku passe inn her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke mulig at du setter sammen en liten prøvepakke åsså lager en liten pris på det.

Kunne absolutt tenkt meg å prøve noe hvertfall..

 

Om du ser litt tidligere i tråden så har jeg laget en pakkepris, men det er så individuelt hva folk vil ha.. Om jeg har fått nett hjemme skal jeg legge ut den komplette listen over produkter..

 

Men kan sterkt anbefale: Clay Kit + Polish + Tech Wax = Silkeglatt bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på disse produktene???

 

Meguiars NXT Generation Spray Wax???

 

Meguiars NXT Generation Speed Detailer???

 

Hvem er enklest i bruk???

Er det til å spraye på våt bil???

 

 

Spray Wax er bare et alternativ til vanlig flytende eller hard wax, noen mener det er enklere å påføre, jeg bruker det ikke..

 

Speed Detailer bruker du etter at du har vasket bilen og den er ca tørr, for å få en ekstra shine evt fjerne vaskerester.. Kan også brukes på vinduer innvendig\utvendig.. I krokene du ikke kom fram med svamp\vaskevott når du vaska bilen for en time siden.. Overalt egentlig..

Kommer til å ha med en god del Speed Detailer på treffet, både til demo og salg..

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva brukte du av Meguiars-produkter på bildet ovenfor? Fra start til slutt? :) Kan ta det på pm hvis det ikke sku passe inn her.

 

Har han brukt 3-steg så er det evt. System Cleaner + System Polis + System Carnauba Wax, i tillegg ville jeg evt brukt Clay Kit til denne pakka, får fram dritt fra lakken du aldri ville tro var der..

Demo av clay cit kommer på hovedtreffet..

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.