#126 Skrevet Mars 20, 2007 Hadde vært kult å være med på ett treff,men den derre festinga med dritafulle tullinger er noe jeg kan spare meg for. Haslemoen, blir det mye fyllesjau der og da eller er det mulig å få sove i fred gjerne før midnatt? Liker heller ikke å parkere bilen min i nærheten av fulle folk.. synes ikke alkohol har noe på ett slikt treff og gjøre,men det var nå min mening da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mars 20, 2007 Er det satt opp noe program for dette treffet eller? Hvor finner jeg det isåfall? Litt tidlig ennå, men blir nok mye likt som i fjor Her er fjorårets program: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52923&highlight=hovedtreff Hadde vært kult å være med på ett treff,men den derre festinga med dritafulle tullinger er noe jeg kan spare meg for.Haslemoen, blir det mye fyllesjau der og da eller er det mulig å få sove i fred gjerne før midnatt? Liker heller ikke å parkere bilen min i nærheten av fulle folk.. synes ikke alkohol har noe på ett slikt treff og gjøre,men det var nå min mening da Det har vært forholdsvis rolig på Haslemoen og mitt inntrykk er at det ikke har vært noe problem å sove i fred der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mars 20, 2007 Bra Bjørn, mye blir nok likt, men... Trafikksenteret skal ha en "avgift" (25%) på billettinntektene våre. Dette visste vi ikke på forhånd i fjor. Vi har vedtatt å leie inn vakter fordi vi tror at de som overnatter på banen ikke klarer å oppføre seg skikkelig i to netter. Vi har også bestemt at det skal kunne kjøres på go-kart'en, som et tilbud på treffet. Disse ekstrautgiftene må vi søke inndekning for, derfor blir billett-prisene kr 100,- pr pers og kr 100,- pr bil (gratis på søndag for de som betaler på lørdag). Desvere er vår erfaring at vi ikke klarer å oppføre oss skikkelig, og det må ALLE være med å betale for. Sånn er'e bare. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mars 20, 2007 Vi har vedtatt å leie inn vakter fordi vi tror at de som overnatter på banen ikke klarer å oppføre seg skikkelig i to netter. Like greit det, selv om det koster mer, selvfølgelig kjedelig når ett par "unntakstilfeller" ødelegger for den rolige "hygge seg" rasen, som jeg heldigvis holder meg i, men det er vel bare sånn det er.. Edit : Innlegget ditt kan til info leses som at alle av de som sover på banen ødelegger, for det mener du jo ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mars 20, 2007 Synes dette høres kjempe bra ut. Tommelen opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mars 20, 2007 Bra Bjørn, mye blir nok likt, men... Trafikksenteret skal ha en "avgift" (25%) på billettinntektene våre. Dette visste vi ikke på forhånd i fjor. Vi har vedtatt å leie inn vakter fordi vi tror at de som overnatter på banen ikke klarer å oppføre seg skikkelig i to netter. Vi har også bestemt at det skal kunne kjøres på go-kart'en, som et tilbud på treffet. Disse ekstrautgiftene må vi søke inndekning for, derfor blir billett-prisene kr 100,- pr pers og kr 100,- pr bil (gratis på søndag for de som betaler på lørdag). Desvere er vår erfaring at vi ikke klarer å oppføre oss skikkelig, og det må ALLE være med å betale for. Sånn er'e bare. Hilsen Hvorfor blir ikke folk i klubben spurt om dette? Jeg er feks. tidligere godkjent ordensvakt. Og jeg hjelper Falck av og til når jeg føler for det (av og til når jeg har fri fra jobb) med vektertjenester. Jeg har også foreslått dette tidligere i denne tråden. Altså..... En spørring på forumet etter slike "resurser" kunne muligens ha spart klubben for denne utgiften. Må si dette irriterterer meg noe. Men uansett, jeg er positiv til at vi skal ha "ordensvakter". Men som sagt, dette kunne muligens ha blitt ordna gratis. En annen ting. Det er vel ikke bare på banen det har vært tilløp til noen "uheldige" episoder .....................? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mars 20, 2007 I fjor så var vaktene frivillige medlemmer. Dessverre så viste det seg at disse ikke ble respektert av enkelte med uakseptabel oppførsel. Styret har derfor gått til skrittet å leie inn eksterne vakter i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mars 21, 2007 I fjor så var vaktene frivillige medlemmer. Dessverre så viste det seg at disse ikke ble respektert av enkelte med uakseptabel oppførsel. Styret har derfor gått til skrittet å leie inn eksterne vakter i år. Okay. Det viste jeg ikke. La ikke merke til vaktene i fjor jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mars 21, 2007 Bra Bjørn, mye blir nok likt, men... Trafikksenteret skal ha en "avgift" (25%) på billettinntektene våre. Dette visste vi ikke på forhånd i fjor. Vi har vedtatt å leie inn vakter fordi vi tror at de som overnatter på banen ikke klarer å oppføre seg skikkelig i to netter. Vi har også bestemt at det skal kunne kjøres på go-kart'en, som et tilbud på treffet. Disse ekstrautgiftene må vi søke inndekning for, derfor blir billett-prisene kr 100,- pr pers og kr 100,- pr bil (gratis på søndag for de som betaler på lørdag). Desvere er vår erfaring at vi ikke klarer å oppføre oss skikkelig, og det må ALLE være med å betale for. Sånn er'e bare. Hilsen Bra at dette er avklart såvidt mye i forkant: ja :. Billettprisen er fremdeles grei nok. Spesielt tatt i betraktning at man får tilbud om å hygge seg med go-kart-kjøring, om man skulle finne køen til den vanlige banekjøringa for lang, eller man skulle kjøre noe i filler. Det ville jo være for ille å bare måtte fokusere på "lukeparkering" allerede på lørdagen;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mars 21, 2007 Bra Bjørn, mye blir nok likt, men... Trafikksenteret skal ha en "avgift" (25%) på billettinntektene våre. Dette visste vi ikke på forhånd i fjor. Vi har vedtatt å leie inn vakter fordi vi tror at de som overnatter på banen ikke klarer å oppføre seg skikkelig i to netter. Vi har også bestemt at det skal kunne kjøres på go-kart'en, som et tilbud på treffet. Disse ekstrautgiftene må vi søke inndekning for, derfor blir billett-prisene kr 100,- pr pers og kr 100,- pr bil (gratis på søndag for de som betaler på lørdag). Desvere er vår erfaring at vi ikke klarer å oppføre oss skikkelig, og det må ALLE være med å betale for. Sånn er'e bare. Hilsen Bra med en avklaring på dette allerede nå og veldig bra dere har sett behovet for eksterne vakter. Godt jobbet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mars 21, 2007 Da har styret gjort en kjempejobb allerede/igjen Godt jobbet fra meg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mars 21, 2007 Okay. Det viste jeg ikke. La ikke merke til vaktene i fjor jeg. Info om fjorårets vaktordning er her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52918&highlight=vakt%2A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Mars 23, 2007 Bra Bjørn, mye blir nok likt, men... Trafikksenteret skal ha en "avgift" (25%) på billettinntektene våre. Dette visste vi ikke på forhånd i fjor. Vi har vedtatt å leie inn vakter fordi vi tror at de som overnatter på banen ikke klarer å oppføre seg skikkelig i to netter. Vi har også bestemt at det skal kunne kjøres på go-kart'en, som et tilbud på treffet. Disse ekstrautgiftene må vi søke inndekning for, derfor blir billett-prisene kr 100,- pr pers og kr 100,- pr bil (gratis på søndag for de som betaler på lørdag). Desvere er vår erfaring at vi ikke klarer å oppføre oss skikkelig, og det må ALLE være med å betale for. Sånn er'e bare. Hilsen Får håpe de skjer noe bråk på haslemoen i år da sånn at den "perfekte kjernen" i klubben kan innse at sånn kan skje overalt. Sånn som du skriver dette så blir det som at det er de uønskede rebellene i klubben som sover på banen. Takk for den!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mars 23, 2007 Får håpe de skjer noe bråk på haslemoen i år da sånn at den "perfekte kjernen" i klubben kan innse at sånn kan skje overalt. Sånn som du skriver dette så blir det som at det er de uønskede rebellene i klubben som sover på banen.Takk for den!!!!! Har nå ryki noen ruter på Haslemoen og, så jeg vet ikke helt jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mars 23, 2007 Har nå ryki noen ruter på Haslemoen og, så jeg vet ikke helt jeg... Var sikkert noen som ligger på bana som var der og gjorde herverk. Uansett så er det sikkert noe som ikke skal nevnes. Eller skal dem ha ordensvakter på haslemoen også kansje? Og dessuten: Se på alle andre mc-treff, festivaler+++++ De har vakter. Er bare et tegn på at vi begynner å bli store det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Mars 23, 2007 Bra det er ordna med vakter. Så vet vi det med litt sikkerhet at de som evnt skulle lage bråk blir tatt hånd om. 200kr for ei helg er uansett en helt grei sum syns jeg. Hvor får du slått opp et telt for den summen ellers a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mars 24, 2007 Vakter for å passe på oss selv, burde etter min mening være HELT unødvendig. ".. at vi begynner å bli store..." Jeg vil heller si det motasatte. At vdet finnes folk som må ha andre til å passe på seg burde vært avsluttet når de fleste av oss sluttet i barnehagen. At noen er uheldige, er en annen sak. Vedkommende som ødela noe på Haslemoen gjorde opp for seg, det gjorde IKKE de som ødela saker og ting på Trafokksenteret. Her ligger det en "viss" forskjell. At klubben må benytte andre medlemmers penger på idiotisk oppførsel, synes jeg er trist egentlig for oss alle. Det er i hverfall ikke en oppførsel som viser at vi er STORE. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Mars 24, 2007 Vakter for å passe på oss selv, burde etter min mening være HELT unødvendig. ".. at vi begynner å bli store..." Jeg vil heller si det motasatte. At vdet finnes folk som må ha andre til å passe på seg burde vært avsluttet når de fleste av oss sluttet i barnehagen. At noen er uheldige, er en annen sak. Vedkommende som ødela noe på Haslemoen gjorde opp for seg, det gjorde IKKE de som ødela saker og ting på Trafokksenteret. Her ligger det en "viss" forskjell. At klubben må benytte andre medlemmers penger på idiotisk oppførsel, synes jeg er trist egentlig for oss alle. Det er i hverfall ikke en oppførsel som viser at vi er STORE. Hilsen Jo, men om man flytter hele bølingen til Haslemoen så blir jo sjansen betydelig større for at det skjer noe der også... Er forøvrig helt enig med deg at man bør forvente at voksne folk klarer og oppføre seg på treff. Når det gjelder den ruta på hjullasteren på Vålerbanen så ble det vel aldri bevist at deg faktisk var noen fra klubben som knuste den... Det KAN jo ha vært gjort av andre... Men at dere har innleid vakter synes jeg er et fint tiltak, sammen med det på Go-cartbanen. Jeg synes de 200,- kr er verdt og betale siden dere lager jo et kjempetreff denne helgen... Stå på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mars 24, 2007 Vakter for å passe på oss selv, burde etter min mening være HELT unødvendig. ".. at vi begynner å bli store..." Jeg vil heller si det motasatte. At vdet finnes folk som må ha andre til å passe på seg burde vært avsluttet når de fleste av oss sluttet i barnehagen. At noen er uheldige, er en annen sak. Vedkommende som ødela noe på Haslemoen gjorde opp for seg, det gjorde IKKE de som ødela saker og ting på Trafokksenteret. Her ligger det en "viss" forskjell. At klubben må benytte andre medlemmers penger på idiotisk oppførsel, synes jeg er trist egentlig for oss alle. Det er i hverfall ikke en oppførsel som viser at vi er STORE. Hilsen Samles store mengder mennsker så kan ting skje. Sånn er det bare. Istedenfor at DU skal sitte inne her å være sur å gretten etter hvert eneste treff fordi noen kan "ta litt av" så burde du kansje vurdere om igjen om du skal stille til valg. Om du synes dette er så plagsomt. Ligger vel i kortene at det kan være en del av jobben å "rydde" opp litt etter treff når du skal lede en klubb med over 4000 medlemmer? For alle mennesker er dessverre ikke av ditt perfekte kaliber... Sånn er det bare. Og hva var problemet på Vålerbanen i fjor lurer nå fortsatt jeg på?? Var ikke helt i form der i fjor så la meg ganske tidlig begge kveldene men kunne ikke se noe spesielt bråk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mars 24, 2007 Så vidt jeg kan huske,så var det jo ikke noe som skjedde i fjor. Var vakt selv,og så ikke noe bråk den kvelden. Noen som sang litt høyt utpå morraskvisten,men ellers ikke noe ille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mars 24, 2007 Så vidt jeg kan huske,så var det jo ikke noe som skjedde i fjor. Var vakt selv,og så ikke noe bråk den kvelden. Noen som sang litt høyt utpå morraskvisten,men ellers ikke noe ille. Var nettop dette jeg mente også. At alt gikk fint for seg på det treffet. Enda så skriver Ledern inne her at vaktene som var i fjor ikke ble respektert der??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mars 24, 2007 Eksterne vakter er jo veldig bra det. Det er jo mange av oss som drar litt på åra, og når vi ramler i bakken og knekker lårhalsen etter en dans på bordet, så er det fint med noen edruelige førstehjelpsfolk som kan lappe oss sammen slik av vi får kjørt noen runder på banen med familiekjerra. Om vaktene kommer herfra eller derfra spiller jo ett fett, bare de tar jobben seriøst og har nødvendig utstyr og beredskapsplaner klare i tilfelle problemer.. være seg brann, bråk, pumping av medlemmer, og autoritet nok til å kunne holde ro og orden. Siker på at dette går så det griner, og at det blir en skikkelig flott opplevelse for oss som ikke har vært på dette berømte hovedtreffet før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mars 25, 2007 Jeg mener å huske at det hadde skjedd noe på en campingplass ved Elverum i fjor: klø : Men uansett så var jo ikke det i klubben's regi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mars 25, 2007 Ja, det er riktig at ikke klubben direkte er ansvarlig i slike tilfeller. MEN idiotisk adferd på slike steder når vi har f eks hovedtreff, er jo også med på å gjøre det vanskelig for medlemmer å overnatte på stedet (campingen) ved senere anledninger. Jeg har selv ved to anledninger måttet rykke ut til Støa Campng på søndag og be om "pent vær" for at våre medlemmer skal kunne komme igjen året etter. Vi har sendt blomster osv for å "lappe på" forholdet. Dette har også kostet klubben og medlemmene ekstra. Sånn er det bare. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mars 28, 2007 Hvor mange forventest på treffet sånn ca? Og er det mange biler som pleier og kjøre sånn at det blir lange ventetider på kjøring? og kan man komme med hvilken som helst vw-audi å dure ut på banen? lurer på dette siden jeg enda ikke har vært på hovedtreffet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...