Anbefalte innlegg

lurer på om det blir nå vintertreff i salten 07?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt om at det er planlagt noe ennå...

Kanskje Bjørn vet noe om det, eller kanskje har en ide eller to på lur.. han er litt lur sånn :P

 

EDIT:

Kan ta en liten oppdatering på hva som skjer for de som ikke har lest hele tråden ennå, så blir det litt lettere å få med seg helheten :)

 

Det blir isbanekjøring i Valnesfjord 24 mars 2007.

Vi har ordnet med bane på valnesfjordvannet, og har til nå ca 50 påmeldte :)

 

prisene blir som følger:

forhåndspåmeldte 150,-

bet. i porten: 200,-

Tilskuere: Gratis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da håper vi på det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt for lur noen ganger dessverre: rolleyes

 

Skal ta meg en liten ringerunde imorgen, kanskje det er mulig å få til noe:)

 

Per: Har ikke du tilgang til Bodø Gatebil sine forum?

Kan ikke du høre med Steffen "eller hva han heter han som er sjef nå" om dem kunne tenkt seg til å bli med på noe?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,det høres bra ut:) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn: joda, selv om jeg har meldt meg ut av Bodø Gatebil så har jeg fremdeles tilgang på forumet deres.

 

Skal slenge inn en liten tråd der og høre hva de sier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn tråd hos dem, så da får vi bare vente å se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også lagt inn en liten notis til tidligere leder i klubben om å forhøre seg med kadumein.com og resten av bil-buddiesene sine..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn i MeløyGatebil om noen vill være med:)Kopierte noe av det som sto på bodøgatebil hvis det er greit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi burde kanskje vurdere å få det til så tidlig som mulig pga bilmessa i nordlandshallen 20-22 april..

 

Har fått god respons fra Bodø Gatebil, og det virker som de er hypp på å være med.

Jan Martin som var leder i klubben før skulle også lufte ideen for de som han kjenner. Virker ikke som dette skulle være for vanskelig å få til.

 

Tenkte også jeg skulle lufte tanken for Bjørn Inge, og høre om han muligens kan være interessert å holde en liten stand, og evt si det videre til sine kontakter. Det er også veldig mye folk innom der hver dag, så jungeltelegrafen går nok rimelig fort hvis vi får ham med på det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om det blir nå vintertreff i salten 07?

 

Dæggern der har han endelig fått meldt seg inn i klubben ;)

 

Hørtes ut til å få bra respons på denne.

 

Ps bildene så bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilder? : klø :

 

Berre en litt intern sak. Vi hart vært og tjuvprøva sommerhjul :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,det hva godt å kom seg inn klubben:)synes det ble veldig stil over a6 din med 19" hjula.få litt senk på den så blir det velig bra:tilber: sola er jo snudt på rognan da må vi jo tenke sommer og treff osv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi burde kanskje vurdere å få det til så tidlig som mulig pga bilmessa i nordlandshallen 20-22 april..

 

Har fått god respons fra Bodø Gatebil, og det virker som de er hypp på å være med.

Jan Martin som var leder i klubben før skulle også lufte ideen for de som han kjenner. Virker ikke som dette skulle være for vanskelig å få til.

 

Tenkte også jeg skulle lufte tanken for Bjørn Inge, og høre om han muligens kan være interessert å holde en liten stand, og evt si det videre til sine kontakter. Det er også veldig mye folk innom der hver dag, så jungeltelegrafen går nok rimelig fort hvis vi får ham med på det. :)

 

Høres bra ut det Per:)

 

Har du noen tanker om hvor vi kunne hatt et slikt arrangement?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få mest mulig folk fra hele salten kunne det kanskje vært en tanke å ha det en plass hvor alle kommer seg til, og ikke minst hvor man kan drive på litt uforstyrret... som f.eks banen til NAF..

Rognan hadde sikkert heller ikke vært så dumt, men det blir kanskje litt vel langt ut igjen?

Hvis dere har noen gode ideer så er det bare å komme med dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å få mest mulig folk fra hele salten kunne det kanskje vært en tanke å ha det en plass hvor alle kommer seg til, og ikke minst hvor man kan drive på litt uforstyrret... som f.eks banen til NAF..

Rogbab hadde sikkert heller ikke vært så dumt, men det blir kanskje litt vel langt ut igjen?

Hvis dere har noen gode ideer så er det bare å komme med dem :)

 

Når du mener Naf er det vel glattkjøringsbanen i Valnesfjord, eller? Hvor er Rogbab? Er det slang for Rognan eller ;) Dette er meget gode forslag sett fra min side. Ett aktivt tiltak.:klapp:

 

Valnesfjord kunne jo bli direkte morsomt.

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleye: Hva mener du? Rogbab? :P

 

Jepp, var glattkjøringsbanen til NAF i Valnesfjord jeg mente. Hvis dere har andre ideer om hvor vi kan være, gjerne en plass hvor det går ann å leke seg litt, så bare si ifra.. Alt mellom Bodø og Saltfjellet er jo gjennomførbart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i fjord hadde di jo brøytet bane på isen i valnesfjorden å i misvær...

Hadde kansje vært noe å hatt et lokallagstreff med iskjøring??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i fjord hadde di jo brøytet bane på isen i valnesfjorden å i misvær...

Hadde kansje vært noe å hatt et lokallagstreff med iskjøring??

 

Det har vert arti:)så får man testa kjøreferdighetan litt..hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan ligger det ann med treff? er det mange som er intr i vintertreff.virka som det er mest prat: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært på møte med Bodø Gatebil i dag, og de var veldig interessert i å være med å arrangere treff.

 

Bjørn: Kan du ta kontakt med Stephen, så kan dere prate litt om hvordan vi kan gjøre det ilag?

Kan sende deg nr hans på PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg pratet med NAF i Valnesfjord, og ordinær pris på leie av banen der er 600,-/time.

Hvis vi skulle leie den en hel dag så skulle han prøve å ordne en litt bedre pris til oss.

 

Når det kommer til sikkerhet på banen så burde vi ordne med vakter rundt banen, pluss brannslukningsutstyr i tilfelle det skulle skje noe... bedre føre var..

 

Noen forslag til dato?

 

Er det noen som har tips til hvordan vi kan få ut info om treffet til klubbene og mannen i gata så kom gjerne med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i fjord hadde di jo brøytet bane på isen i valnesfjorden å i misvær...

Hadde kansje vært noe å hatt et lokallagstreff med iskjøring??

 

Hvem er "de"?

Hadde vi fått til det kunne det blitt litt mer moro :)

Har du anelse om hvem vi kan kontakte for å få til det? Eller i det hele tatt om isen er sterk nok i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.