Anbefalte innlegg

Er det forhjulstrekk eller? :P

Neida, skal være snill med deg. Bruker ikke være så våken etter nattevakt jeg heller (vi skylder på det, ikke sasnt ;) )

 

Blææ:P

Hehe..ja vi får skylde på det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korsen ser banen ut nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal utover i morgen og sjekke. Håper på at kaldværet de siste dagene har "tørket opp" vannet på banen. Hvis ikke så kan det hende vi må avlyse.

 

Slenger meg rett på forumet i morgen når jeg kommer hjem fra banen, så tar vi en endelig avgjørelse på torsdag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal utover i morgen og sjekke. Håper på at kaldværet de siste dagene har "tørket opp" vannet på banen. Hvis ikke så kan det hende vi må avlyse.

 

Slenger meg rett på forumet i morgen når jeg kommer hjem fra banen, så tar vi en endelig avgjørelse på torsdag..

 

Ja derfor jeg hørte noen rykter om mye vann så håper det har frøse på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som jeg ikke kan stille, min 4 dager gammel bil hadde et uhell med en stolpe:( så den står hos værkstedet og venter på deler og slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dårlig ut for meg også...sjefen på arbeid trakk tilbake de fridagan e fekk: mad : men skal prøve å bytte med noen andre så vi får se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga at isen ikke var helt 100% enkelte plasser Blir vi desverre nødt til å avlyse treffet.

Var og sjekket bana i dag, og ved første øyekast så den helt fin ut, men etter å ha gått en runde og sjekket så viste det seg at det øverste laget i isen var veldig sprøtt, og sannsynligvis vil gi etter om man kjører på den.

 

Jeg har pratet med grunneier, og han vil gi beskjed på kort varsel hvis isen blir bedre senere, og da vil det være mulighet å komme utover og kjøre.

Hvis ikke, så kommer vi sterkere tilbake neste år og prøver på et nytt treff.

 

Mvh Per Jensen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga at isen ikke var helt 100% enkelte plasser Blir vi desverre nødt til å avlyse treffet.

Var og sjekket bana i dag, og ved første øyekast så den helt fin ut, men etter å ha gått en runde og sjekket så viste det seg at det øverste laget i isen var veldig sprøtt, og sannsynligvis vil gi etter om man kjører på den.

 

Jeg har pratet med grunneier, og han vil gi beskjed på kort varsel hvis isen blir bedre senere, og da vil det være mulighet å komme utover og kjøre.

Hvis ikke, så kommer vi sterkere tilbake neste år og prøver på et nytt treff.

 

Mvh Per Jensen

 

Kanksje en fordel å ha det tidligere på året neste år da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morroklompa begge to:p Berre vent tel da e bert på veien så får vi vell testa litt: haha :

 

syncro neste;)

 

På veiene? Kjører du fort langs veien også?: eek ::confused:

 

jeg har tenkt å ta deg på bana, og ikke på veien!: smil ::rolleye:

 

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På veiene? Kjører du fort langs veien også?: eek ::confused:

 

jeg har tenkt å ta deg på bana, og ikke på veien!: smil ::rolleye:

 

 

: haha :

 

Nei e kjør aldri fort på veien...: rolleyes

 

Ja vi får vent å sjå..hehe;)Har noen år mer en deg på bane..er bra spent på hvordan golfen blir å kjør nå som den blir enda stivere: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanksje en fordel å ha det tidligere på året neste år da..

 

Det er det som er planen.

I år ble det så sent pga at planleggingen begynte litt sent, og for å få alle nødvendige tillatelser og alt annet som måtte ordnes med før treffet måtte vi ha god tid.

Jeg har kjørt rundt og ordnet med ting i siste liten hele denne uken for å få det i orden til treffet, noe som ikke var helt populært hos samboeren min som mener hun ser meg lite nok som det er :P

 

Neste år blir det mest sannsynlig i slutten av februar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.