Anbefalte innlegg

Se her smukken;)

 

Bare å gi beskjed hvis jeg skal endre noe på den:)

 

Flink gutt. du skal få gulrot når vi kommer på banen... eller svinebank av opel motorsport-gutta for å kalle klubben deres OPC : haha :

 

Ser ellers veldig bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink gutt. du skal få gulrot når vi kommer på banen... eller svinebank av opel motorsport-gutta for å kalle klubben deres OPC : haha :

 

Ser ellers veldig bra ut :)

 

OPC: bh :

 

Skal endre det til Opel Motorstop Club...

 

Namnam gulrot:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forresten også fått mail fra en nylig oppstartet motorsportklubb i valnesfjord som trenger litt PR, og dermed stiller med bergingsbiler og mannskap til vaktpostene :)

 

Tenkte jeg skulle prøve å få Avisa Nordland til å stille med avis- og TV-team :)

Noen som har noe imot det?

 

EDIT: hadde vært bra hvis noen kunne stille med videokamera så vi kan få med en snutt herfra på VACN DVD`en 2007 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forresten også fått mail fra en nylig oppstartet motorsportklubb i valnesfjord som trenger litt PR, og dermed stiller med bergingsbiler og mannskap til vaktpostene :)

 

Kult, hva heter dem forresten?

Bergingsbiler trengs jo i aller høyeste grad:)

 

 

Tenkte jeg skulle prøve å få Avisa Nordland til å stille med avis- og TV-team :)

Noen som har noe imot det?

 

Nja, kun hvis jeg kommer på tv;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult, hva heter dem forresten?

Bergingsbiler trengs jo i aller høyeste grad:)

 

Forstod det sånn at de het Salten Motorsport ifølge ham som satte dem i kontakt med meg, men Nordland Offroaders ifølge ham som faktisk er i styret i klubben der, så tipper på det siste

 

Nja, kun hvis jeg kommer på tv ;)

Skal be dem følge deg med kamera hele tiden så vi kan flire av tabbene dine etterpå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir jo bra med litt omtale på tv: smil : Jeg tar med kamra verfall..skal se om jeg får laget feste i bilen til det så man får bedre film når man kjører:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mail med navnene på klubbene og hva de driver med, så får vi litt klarhet i det for de som lurte :)

 

Hei!

Sitter å kikker på VVAudi- klubb forumet ang treffet, og vil bare klargjøre litt ang Salten Motorsport og Nordland Offroaders. Legg gjerne dette ut på forumet.

 

Salten Motorsport (NAF- klubb) er den klubben som organiserer de fleste som driver med bilcross/rallycross og go- kart i Salten. De bygger banen i Dråvika (ved Sulitjelma) og har go- kartbanen i Valnesfjord.

Etter som jeg har hørt skal de stille med vakter på treffet.

 

Nordland Offroaders er snart en NMK- klubb (NMK Salten) og driver bare med offroad (Terreng touring/ Biltrail) med 4x4 biler.

Vi har ønske om å stille som "bergningsbiler" på treffet.

 

Generelt syns jeg at forskjellige klubber med forskjellige bil- interresser jobber sammen om et sånt arrangement er en flott opplevelse!

Veldig bra at det finnes ildskjeler som kjører igang noe sånt!

 

Mvh Jarl Martinussen

Nordland Offroaders/ NMK Salten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal be dem følge deg med kamera hele tiden så vi kan flire av tabbene dine etterpå :P

 

: bråk :

 

Tror jeg tar med skøytene mine, så får vi se hvem som ler sist:p

 

Jeg tar ivertfall med digicam med videofunksjon, og jeg blir neppe alene om det, så regner med at det blir endel knipsing:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mail med navnene på klubbene og hva de driver med, så får vi litt klarhet i det for de som lurte :)

 

Mvh Jarl Martinussen

Nordland Offroaders/ NMK Salten

 

Hvis jeg ikke er helt på bærtur så jobber han her på Bodø Bil:)

 

 

Har du pratet med avisen/tv?

Jeg var på tv idag btw, demonstrerte skiferdighetene mine: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke er helt på bærtur så jobber han her på Bodø Bil:)

 

 

Har du pratet med avisen/tv?

Jeg var på tv idag btw, demonstrerte skiferdighetene mine: rolleyes

 

Rettelse: Han jobbet på Bodø Bil. Tror han jobber på Scania nå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke er helt på bærtur så jobber han her på Bodø Bil:)

Stemmer nok det ja, han har jobbet på Bodø Bil... og han har tydeligvis en skremmende god hukommelse. Jeg var innom der med bilen i sommer, og han husket at jeg hadde en en ulyd i girkassen min bare ved å se bildet mitt her på forumet : eek :

 

Har du pratet med avisen/tv?

Jeg var på tv idag btw, demonstrerte skiferdighetene mine: rolleyes

 

Jeg har fått en venn av meg som jobber i avisen til å sende en liten mail til strategiske personer, så får vi se hva som skjer :)

Men du lurte vel egentlig ikke på om vi hadde pratet med dem... du ville bare skryte av dine 2 minutter som TV-kjendeis : haha : : haha : :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok det ja, han har jobbet på Bodø Bil... og han har tydeligvis en skremmende god hukommelse. Jeg var innom der med bilen i sommer, og han husket at jeg hadde en en ulyd i girkassen min bare ved å se bildet mitt her på forumet : eek :

 

 

Da regner jeg med at han husker deg når du kjører ut og trenger sleping: smil :

 

 

Men du lurte vel egentlig ikke på om vi hadde pratet med dem... du ville bare skryte av dine 2 minutter som TV-kjendeis : haha : : haha : :P

 

:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke se bort fra at jeg kjører ut et par ganger nei... Har allerede kjørt ut med en Saab 9000 2.3T på den banen der, men det er vel bare sånt som man må regne med skjer når man kjører feil merke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke se bort fra at jeg kjører ut et par ganger nei... Har allerede kjørt ut med en Saab 9000 2.3T på den banen der, men det er vel bare sånt som man må regne med skjer når man kjører feil merke :P

 

Er karma vettu;)

 

Har forresten ordnet meg fri den lørdagen, så nå vet jeg at jeg kan komme ivertfall:)

 

Så skal jeg fikse banner og oljefat;)

Pratet med Tor angående den kontoen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, pratet med ham i dag :)

Han kommer visst utover en tur med LT`en og banner, så da er det i orden. Hvis du trenger hjelp med å få oljefatet utover så kunna han være behjelpelig med det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, pratet med ham i dag :)

Han kommer visst utover en tur med LT`en og banner, så da er det i orden. Hvis du trenger hjelp med å få oljefatet utover så kunna han være behjelpelig med det :)

 

Flottings:)

 

Jeg tror nok jeg trenger hjelp til det ja, selv om jeg tror at jeg kunne klart å få det inn i Golfen:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt går bare man prøver hardt nok :P

Men ser for meg at men kanskje trenger å prøve pittelitt mindre for å få det inn i LT`en .. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt går bare man prøver hardt nok :P

Men ser for meg at men kanskje trenger å prøve pittelitt mindre for å få det inn i LT`en .. ;)

 

Nja, litt vaselin i dørkarmene så er det på plass;)

Jeg skal ringe Ken-R nå med en gang og be ham om å gjemme bort et fat til oss, skal jeg kappe det til på noen vis?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel være greit å kappe det på langs, så får vi lagt en rist over.

Da har vi jo også 2 griller hvis det skulle bli nødvendig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel være greit å kappe det på langs, så får vi lagt en rist over.

Da har vi jo også 2 griller hvis det skulle bli nødvendig :)

 

Jepp, da skal jeg se hva jeg får til;)

De har ivertfall rist på Europris som jeg kan spandere noen kroner på:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du føler deg kunstnerisk mens du kutter så kan du jo prøve å få inn VACN logoen på grillene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du føler deg kunstnerisk mens du kutter så kan du jo prøve å få inn VACN logoen på grillene :P

 

Tja, jeg har jo dremel også: klø ::P

 

Kan forresten nevne det at ingen har meldt sin interesse via Bilforumet, kanskje liksågreit på en måte..

 

Tenkte kanskje at vi skulle laget en reklameplakat som vi kunne hengt opp her og der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, jeg har jo dremel også: klø ::P

 

Tenkte kanskje at vi skulle laget en reklameplakat som vi kunne hengt opp her og der?

 

Jeg er allerede langt foran deg her. Har levert plakater (uten bilde på :( ) hos kjøretøyspesialisten, mekonomen, Lyd på hjul og autoparts.. Har en kar som skulle prøve å lage til noe litt mer profft, og så snart han får fingern ut av rævva så får vi skikkelige postere å henge opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er allerede langt foran deg her. Har levert plakater (uten bilde på :( ) hos kjøretøyspesialisten, mekonomen, Lyd på hjul og autoparts.. Har en kar som skulle prøve å lage til noe litt mer profft, og så snart han får fingern ut av rævva så får vi skikkelige postere å henge opp :)

 

Du har vel ikke denne plakaten lagret i binærkode(På hiddenen)?

Da kunne du sendt den på mail til meg, så kan jeg henge opp på Høyskolen osv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nok desverre ikke det. Laget den på jobb, så den ligger på maskinen der med mindre de har slettet den..

 

Derimot så har jeg et par liggende baki bilen som du kunne fått med deg.

 

En annen ting vi må tenke litt på er hvor mange vi får plass til der... med tanke på at det allerede er bortimot 50 påmeldte så må vi nesten si stopp en gang om alle skal få kjørt fra seg på banen.

Regner nesten med at det er et par av de påmeldte som ikke blir å dukke opp, men det får vi ta når den tid kommer.

Skulle egentlig åpnet en konto hvor man kunne forhåndsbetalt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.