Anbefalte innlegg

Har nok desverre ikke det. Laget den på jobb, så den ligger på maskinen der med mindre de har slettet den..

 

Derimot så har jeg et par liggende baki bilen som du kunne fått med deg.

 

Jepp, vi kan møtes en dag;)

 

En annen ting vi må tenke litt på er hvor mange vi får plass til der... med tanke på at det allerede er bortimot 50 påmeldte så må vi nesten si stopp en gang om alle skal få kjørt fra seg på banen.

Regner nesten med at det er et par av de påmeldte som ikke blir å dukke opp, men det får vi ta når den tid kommer.

Skulle egentlig åpnet en konto hvor man kunne forhåndsbetalt...

 

Ja, du har et poeng der ja..

Nå vet ikke jeg hvor stort det er der da, du har ikke et bilde elns?

Vi kan vel bruke kontoen til lokallaget?

Men, jeg tviler på at alle de forhåndspåmeldte kommer til å betale på forskudd da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor rett i nærheten av høgskolen, så det er bareå ringe på til meg i et friminutt eller noe, så stikker jeg innom :)

 

Ettersom jeg ikke har tilgang til lokallagskontoen så kan det bli vanskelig å få sjekket hvem som har betalt, og jeg har heller ikke mulighet til å ta ut penger fra den når vi skal betale grunneier osv... Derfor hadde det beste vært en helt ny konto kun tilegnet treffet. Der kunne også et evt overskudd stått og godgjort seg til neste år :)

 

Når det kommer til størrelsen på banen så er den gamle banen helt igjensnødd, og vi skal utover på lørdag og planlegge ny bane sammen med salten motorsport. Vi skal bore i isen utover så vi kan se hvor langt ut vi kan legge den. Planen er i utgangspunktet at den nye banen skal bli minst dobbelt så lang som den forrige så vi får mest mulig biler utpå samtidig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom jeg ikke har tilgang til lokallagskontoen så kan det bli vanskelig å få sjekket hvem som har betalt, og jeg har heller ikke mulighet til å ta ut penger fra den når vi skal betale grunneier osv... Derfor hadde det beste vært en helt ny konto kun tilegnet treffet. Der kunne også et evt overskudd stått og godgjort seg til neste år :)

 

Ja, det hadde ikke vært noen dum idè egentlig:)

Er vel gratis å opprette konto i f,eks Skandiabanken..

 

 

Når det kommer til størrelsen på banen så er den gamle banen helt igjensnødd, og vi skal utover på lørdag og planlegge ny bane sammen med salten motorsport. Vi skal bore i isen utover så vi kan se hvor langt ut vi kan legge den. Planen er i utgangspunktet at den nye banen skal bli minst dobbelt så lang som den forrige så vi får mest mulig biler utpå samtidig..

 

 

Ja, sjekk tykkelsen på isen, har som nevnt før nok vann i bilen:p

Leste i avisa om en som druknet etter å ha falt gjennom isen her i området: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke litt med konto i morgen, så får vi se.

Om vi oppretter en treffkonto hvor overskuddet kan godgjøre seg så kan vi få til noen ganske bra treff etterhvert :)

 

Så det med han som hadde gått gjennom på mjønes ja. Men det var jo i saltvann, og det fryser ikke like godt som ferskvann. Tror ikke helt jeg ville gått ut på isen i sjøen uansett hvor tykk den hadde vært..

 

Hvis du er redd for å få vann i bilen så kan du alltids få låne et øsekar av meg: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi selger øsekar på Løvold, kan sikkert skaffe ei pappeske så vi har å dele ut, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løvold sier du??:rolleye:

Da fixer vel du meg godpris på polyester og glassfiberduk når jeg skal begynne med bagasjerommet da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er redd for å få vann i bilen så kan du alltids få låne et øsekar av meg: haha :

 

 

Vi selger øsekar på Løvold, kan sikkert skaffe ei pappeske så vi har å dele ut, hehe

 

 

mad.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal vel sikkert klare å holde bilen din fri for vann Bjørn.. Ihvertfall til du kommer i veien for meg på bana ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løvold sier du??:rolleye:

Da fixer vel du meg godpris på polyester og glassfiberduk når jeg skal begynne med bagasjerommet da ;)

 

Tjaaaaa... Jobber nå på lageret i Breivika, så jeg har ikke så mye med salg å gjøre, men noe kan kanskje fikses ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten oppfordring til alle i klubben som har meldt seg på:

 

Vi trenger vakter/flaggposter!!!

Som arrangører burde vi klare å stille med mannskap rundt banen og i inngangen.

 

Jeg og Bjørn stiller allerede, og håper dere andre også gjør det samme.

 

EDIT: det er ikke snakk om å stå der hele dagen, men å rullere på det så man står kanskje 15-30 minutter hver, og så ut og kjøre igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stå en stund:) er jo arti å se på kjøringen også: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra. :)

 

Etter å ha vært og prøvd isen i dag vet jeg at det kan være rimelig slitsomt etter bare noen få runder, så det er nok ingen som kjører hele tiden :)

 

Håper bare på samme fine været på treffet som vi hadde der ute i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra. :)

 

Etter å ha vært og prøvd isen i dag vet jeg at det kan være rimelig slitsomt etter bare noen få runder, så det er nok ingen som kjører hele tiden :)

 

Håper bare på samme fine været på treffet som vi hadde der ute i dag :)

 

Ja det er sant:)Tengt e ku få filma også så kjøring heile tia blir de ikke nei.

 

E da ren is eller e da noe snø enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er masse snø på banen, men rein is under..

 

Se her:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er masse snø på banen, men rein is under..

 

Se her:

 

Så bra ut det der:)sku ønska man hadd quattro eller bakhjulstrekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at vi hadde filma forlenga de banen ganske mye, så den er enda lengre og bedre når vi skal være der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at vi hadde filma forlenga de banen ganske mye, så den er enda lengre og bedre når vi skal være der :)

 

Høres jo bra ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med no felleskjøring fra byen og innover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sku ønska man hadd quattro eller bakhjulstrekk..

 

Hva sa du nå?: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jasså Per. Du hold koken:) må vel komme å kjøre fra deg på isen. var det til helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva sa du nå?: smil :

 

Din dått! berre vent.hehe:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan sikkert stille som vakt, men gi gjærne innformasjon på sms eller noe. kommer me ikke så mye på nettet for tia...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir å sette opp felleskjøring fra byen tidlig på lørdagen, men har ikke satt noe tidspunkt ennå. Regner med at det blir rundt 9-10 tiden :)

Har t.o.m ordnet med en som skal vise dere vei :)

 

 

Hva sa du nå?: smil :

HAHA : haha : la ikke merke til den der før du bemerket det nå. Den må nesten inn i Hall Of Fame :P

 

Jasså Per. Du hold koken må vel komme å kjøre fra deg på isen. var det til helga?

I dag 16:55

 

Her koker det så det rekker ja ;)

Er helga som kommer ja, og kan love deg heg skal kjøre fra meg på isen ;)

 

kan sikkert stille som vakt, men gi gjærne innformasjon på sms eller noe. kommer me ikke så mye på nettet for tia...

 

Kjempebra. Bare send meg nummeret ditt på pm, så skal jeg nok få ordnet med sms :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Ørjan.Andreassen Vis innlegg

Hva sa du nå?

 

HAHA la ikke merke til den der før du bemerket det nå. Den må nesten inn i Hall Of Fame

 

Morroklompa begge to:p Berre vent tel da e bert på veien så får vi vell testa litt: haha :

 

syncro neste;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det forhjulstrekk eller? :P

Neida, skal være snill med deg. Bruker ikke være så våken etter nattevakt jeg heller (vi skylder på det, ikke sasnt ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.