Anbefalte innlegg

Hvem er "de"?

Hadde vi fått til det kunne det blitt litt mer moro :)

Har du anelse om hvem vi kan kontakte for å få til det? Eller i det hele tatt om isen er sterk nok i år?

 

I valnesfjorden tror jeg det var en motorsport klubb som brøyta isen, men har ikke anelse om hvem som gjore det i misvær..

Men kan undersøke det litt nermere;)

 

Ja hadde nok blitt litt mere action på isen en hva det er inne på peppes:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får vi nok sikkert til på glattkjøringsbanen til NAF og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen gode ideer om når vi skal ha dette treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi på rognan er klar for treff:) er jo kos når sola kjem frem og varmer, så det er jo nå å ta hensyn til!! mars månede er ei fin tid eller?.da vil det bli meir folk og liv rundt treffet: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om ikke det blir litt tett opptil bilmessa i april...

Fordelen kan jo være at de som jobber på spreng med prosjektbilene sine kanskje er såpass ferdig med de til å ta de med på treffet..

 

Skulle kanskje hatt en liten opptelling på hvor mange av oss som blir å møte opp, så starter en ny tråd med påmelding om et par dager :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig... fikk mail fra Fauske i dag.. fra den personn de mente var riktig mann å kontakte..

Hei

 

Deres henvendelse er mottatt og skal saksbehandles på vanlig måte.

 

"Min" mann på slike saker er bortreist denne uka og dere kan derfor ikke vente svar før ut i neste uke.

 

****** *****

: bh : : bh : : bh :

 

Visste ikke engang at de hadde så mange ansatte på lensmannkontoret der... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en gledelig nyhet til de påmeldte til vintertreffet.

 

Vi har nå fått tillatelse fra Fauske lensmannkontor og Fauske kommune til å holde treffet på Kosmovannet/Valnesfjordvannet.

Da mangler jeg kun tillatelse fra grunneier og noen som kan brøyte for oss, så er alt i boks.

 

her er mailen jeg fikk fra dem:

 

Viser til søknaden nedenfor.

 

 

Fra politiets side har vi ingen betenkeligheter med at dere arrangerer et slikt biltreff med iskjøring. Kosmovannet/Valnesfjordvannet er definert som sjø nord til ei høyspentlinje og det er lovlig med motorferdsel på sjø selv om den er islagt. Vi forutsetter at dere holder dere til fartsgrensen (80 km/t) og at arrangementet ellers gjennomføres på sikker og hensynsfull måte. Dere trenger tillatelse fra grunneier/e for å få tilkomst for biler og brøyteutstyr.

 

Vi har hatt kontakt med Fauske kommune i saken og de kan heller ikke se at det er noe i veien for at arrangementet gjennomføres såfremt avtale med grunneiere opprettes.

 

Vedrørende deltagelse fra politiets side er det vanskelig å avtale noe nå, men ta gjerne kontakt en tid i forkant av arrangementet for evenetuelt samarbeid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OH! Spennende!! Ser ut som jeg må få bilen iorden da! Er ikke noe morsomt å leke med en bil som ikke drar:o

 

Hadde vært fett om det ble noe av dette! Stå på gutter!!:tilber:: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OH! Spennende!! Ser ut som jeg må få bilen iorden da! Er ikke noe morsomt å leke med en bil som ikke drar:o

 

Hadde vært fett om det ble noe av dette! Stå på gutter!!:tilber:: rock :

 

klart det blir noe av... er jo allerede kommet mye lengre enn jeg hadde forventet.. (har forsåvidt gått alt for lett til nå..må jo bli noe motgang snart)

: rock : : rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er isen tykk nok??

 

har jo vært en del ustabilt vær i år. Men jeg kommer nok;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er isen tykk nok??

 

har jo vært en del ustabilt vær i år. Men jeg kommer nok;)

 

Det gjenstår å se når den tid kommer.

Jeg har hatt kontakt med en kjentmann der ute, og fikk beskjed for 1 uke siden at det ikke skulle være noe problem å kjøre på isen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vi får bruke isen!:)pratet med sofus å han sa at naf banen var så liten??jeg har ikke vert der så hvordan ser det ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke den største banen akkurat, men det er masse svinger og plasser man kan ha det moro der...

Må også sies at det er ikke den minste banen heller ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke den største banen akkurat, men det er masse svinger og plasser man kan ha det moro der...

Må også sies at det er ikke den minste banen heller ;)

 

Det var bra:)men siden jeg ikke får noen isbanedekk så blir det spennende å prøve å kjøre med piggfridekk..hehe: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bra:)men siden jeg ikke får noen isbanedekk så blir det spennende å prøve å kjøre med piggfridekk..hehe: rolleyes

 

Heldige du.. jeg skal kjøre med piggfrie dekk uten mønster :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldige du.. jeg skal kjøre med piggfrie dekk uten mønster :P

 

Hehe..da kan bli en arti tur på ban uten feste;)da e nokk berre å hiv mæ slæpetau :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Piggfritt og FWD? :nana: Neida.. jeg skal ikke si noe! Din bil går jo som faen! Ser ut som det blir sprengskruing fremover! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..da kan bli en arti tur på ban uten feste;)da e nokk berre å hiv mæ slæpetau :P

 

Slepetau burde vært standard ekstrautsyr på bilen min.. hehe.

 

Får forhåpentligvis ordnet meg nye dekk før treffet, hvis ikke får jeg bare lagre nummeret til slepetraktorn på speed-dial :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slepetau burde vært standard ekstrautsyr på bilen min.. hehe.

 

Får forhåpentligvis ordnet meg nye dekk før treffet, hvis ikke får jeg bare lagre nummeret til slepetraktorn på speed-dial :P

 

 

Hehe..så de såpass dårli: rolleyes

 

Oki:)ja du får ha nr klar..da e nokk sekkert fleira som treng da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dårlig er de ja.. litt verre enn så dårlig faktisk :P

 

Men, håper som sagt på å få nye dekk før treffet. Venter bare på svar fra en som skulle prøve å ordne til innkjøpspris der han jobber :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dårlig er de ja.. litt verre enn så dårlig faktisk :P

 

Men, håper som sagt på å få nye dekk før treffet. Venter bare på svar fra en som skulle prøve å ordne til innkjøpspris der han jobber :)

 

Hehe..må ikke lek så mye: rolleyes

 

Ja da e fint å få dekk belli:)de e helt ny de e har på no så de hold verfall ei stund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal leke så mye som overhodet mulig, uansett dekk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal leke så mye som overhodet mulig, uansett dekk :)

 

Samme her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig lite. Har jobbet natt hele uken, så har ikke hatt tid til å ordne så mye med dette.

I morgen skal jeg prøve å finne ut hvem grunneierne er og prøve å ordne med tillatelse hos dem.

Når det er i orden er det bare å finne tak i en lokal helt som kan brøyte banen for oss.

 

Prøver også å få tak i et par sponsorer for å få utgiftene våre minimal.

Ordner det seg så blir også påmeldingsavgiften deretter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.